Hoe blijf jij wakker?

maandag 14 augustus 2017 om 11:31

maandag 14 augustus 2017 om 11:41
Ja, helaas wel. Is terugkerend thema hoor bij mij maar laatste tijd slaap ik wel erg belabberd ondanks medicatie.
En dan merk ik echt dat mijn IQ met de helft is gedaald lol, en ik voel me ook wel een zombie. Straks word ik nog een Bieber fan.
maandag 14 augustus 2017 om 11:43
Ik heb er zelf ook last van. En inderdaad, zo'n zombie gevoel, alsof je hersenen gehalveerd zijn en er een spanningsboog van niks overblijft. Ik probeer veel te sporten 's avonds zodat ik echt moe naar bed ga, een saai boek te lezen in bed of iets van Valdispert in te nemen. Soms helpt het...strikjemetstippels schreef: ↑14-08-2017 11:41Ja, helaas wel. Is terugkerend thema hoor bij mij maar laatste tijd slaap ik wel erg belabberd ondanks medicatie.
En dan merk ik echt dat mijn IQ met de helft is gedaald lol, en ik voel me ook wel een zombie. Straks word ik nog een Bieber fan.
maandag 14 augustus 2017 om 12:18
strikjemetstippels schreef: ↑14-08-2017 11:41Ja, helaas wel. Is terugkerend thema hoor bij mij maar laatste tijd slaap ik wel erg belabberd ondanks medicatie.

maandag 14 augustus 2017 om 12:19
Koffie! Heel veel koffie.
Goed eten.
In beweging blijven.
Computerwerk en fysiek werk afwisselen.
Af en toe naar buiten.
En voor extra concentratie wil ik nog weleens een zuurtje of een lolly pakken.
En daarnaast, ga uitzoeken waardoor je zo belabberd slaapt.
Goed eten.
In beweging blijven.
Computerwerk en fysiek werk afwisselen.
Af en toe naar buiten.
En voor extra concentratie wil ik nog weleens een zuurtje of een lolly pakken.
En daarnaast, ga uitzoeken waardoor je zo belabberd slaapt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

maandag 14 augustus 2017 om 12:23
Bij te veel koffie ga ik kotsen
al drink ik wel veel koffie (3 grote mokken in de ochtend).
Mja Kia, ik slaap al mijn hele leven niet al te best, ben ook al geen ochtend mens dus dat ritme heb ik ook al niet van nature dus ben bang dat dit een soort van realiteit blijft.
Dankje Amand haha

Mja Kia, ik slaap al mijn hele leven niet al te best, ben ook al geen ochtend mens dus dat ritme heb ik ook al niet van nature dus ben bang dat dit een soort van realiteit blijft.
Dankje Amand haha

Anoniem17062022182122 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 12:24
10.83% gewijzigd

maandag 14 augustus 2017 om 12:25
maandag 14 augustus 2017 om 12:28
strikjemetstippels schreef: ↑14-08-2017 12:23Bij te veel koffie ga ik kotsenal drink ik wel veel koffie (3 grote mokken in de ochtend).
Dankje Amand haha![]()
Ik ook hoor, dus ik wissel het geregeld af met cola, een ander cafeïne houdend drankje, ice coffee of koffie en chocolademelk door elkaar. Energiedrankjes vind ik echt heel goor dus die drink ik niet. Je hebt ook cafeïne pillen mocht de nood echt hoog zijn.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

maandag 14 augustus 2017 om 12:35
Cola of ander koolzuurhoudend drank drink ik nooit, dan boer ik de ruiten uit de kozijnen lol. Deze vind ik wel ok:

Heb jij last van slaap problematiek?

maandag 14 augustus 2017 om 12:39
Een korte powernap van 15 minuten. Mij helpt het. Doen ze in het leger ook.
https://en.wikipedia.org/wiki/Power_nap
https://en.wikipedia.org/wiki/Power_nap
maandag 14 augustus 2017 om 12:39