Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe doet men alles met hele lange nagels?

27-11-2020 14:01 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie ik dames met hele lange nagels en ik vraag mij af hoe doe je alle gewone dingen? Kun je nog wel gewoon iets oppakken? Kun je typen met lange nagels? Hoe gaat dat met toiletbezoek en een tampon inbrengen? Verwond je niet je partner bij vrijen?

Ik probeer mijn nagels te laten groeien maar ik raak al snel in de problemen dus hoe doet men dat?
KataTonDemonaEaytoy schreef:
27-11-2020 15:30
Ik heb ooit eens hele mooie acrylnagels gehad; één keer mijn paard opzadelen en aansingelen en dat was gelijk einde verhaal. :-)
:HA:

En toch komt het voor: vrouwen die hun paardenhobby met meganagels combineren.
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
27-11-2020 14:25
Ik snap nooit wat mensen er ordinair aan vinden... Ik vind het leuk om mijn nagels te doen, anders mensen vinden het leuk om heftige make-up looks te maken. Lekker boeien wat andere mensen doen, zolang ze zichzelf maar verzorgen en schoonhouden.
ik ook niet.... vind het vooral grappig dat nagels snel als ordinair worden gezien maar haar niet..
ik vind het heerlijk om mijn nagels te doen, kan mij niet druk genoeg voel mij ook meteen minder verzorgd als mijn nagels niet gedaan zijn of er niet uit zien :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
27-11-2020 19:43
ik ook niet.... vind het vooral grappig dat nagels snel als ordinair worden gezien maar haar niet..
ik vind het heerlijk om mijn nagels te doen, kan mij niet druk genoeg voel mij ook meteen minder verzorgd als mijn nagels niet gedaan zijn of er niet uit zien :hihi:
Ik vind het niet ordinair (ik vind maar weinig ordinair geloof ik), maar ik vind hele lange nagels (+0.5 cm) wel heel vervelend om te zien. Ik krijg er nare sensaties bij, vooral als je dan ook nog een tikkend geluid hoort. Vast een jeugdtrauma ofzo.
Net als lange teennagels: brrrrr.
anoniem_380947 wijzigde dit bericht op 27-11-2020 21:01
1.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet ordinair maar ik denk dat je jezelf zo inperkt met van die lange nagels. Het is net als met hele hoge hakken, zo knap hoe sommige vrouwen daar op lopen maar rennen om de bus te halen lukt niet dus die bus mis je.
Zo lijkt het mij ook met die nagels want tot nog toe heeft nog niemand met lange nagels laten weten dat het inbrengen van een tampon prima lukt met van die lange scherpe nagels. Masturberen is toch ook een pijnlijke zaak met lange nagels?

Wat die tampon betreft denk ik nu meteen aan die ouderwetse tampons met zo'n soort kartonnen lanceertoestel en het masturberen kan natuurlijk ook met de vibrator. Dus ja er is in principe overal een oplossing voor maar ik blijf het wonderlijk vinden maar ook wel mooi maar niet voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
27-11-2020 21:00
Ik vind het niet ordinair (ik vind maar weinig ordinair geloof ik), maar ik vind hele lange nagels (+0.5 cm) wel heel vervelend om te zien. Ik krijg er nare sensaties bij, vooral als je dan ook nog een tikkend geluid hoort. Vast een jeugdtrauma ofzo.
Net als lange teennagels: brrrrr.
ik hou wel van een beetje ordi, :hihi: maar ik geef eerlijk toe ik vind ook niet alle nagels mooi, vooral van die kromme lange haviks nagels :blabla: ga ik spontaan van gillen, en niet mooie ''technische '' nagel maar dat is een ander verhaal

lange tenen vind ik zelf ook niks :pukey:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de kriebels van lange nagels vind het vies.
Heb me ooit laten overhalen om kunstnagels te nemen maar man wat goor..ik wilde er heel de dag met een borsteltje onder.
Mijn eigen nagels heb ik kort ik vijl en polijst ze en soms een lakje voor de gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
27-11-2020 14:11
Ik vraag mij ook altijd af hoe mensen dat doen met zulke nagels. Daarom heb ik geen acrylnagels zoals op de foto maar gewoon mijn eigen nagels met nagellkak.

Afbeelding
Onder zulke lange nagels moet wel een berg vuil zitten :nut:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt hele slappe nagels, gewone nagellak of zelfs gelnagellak is er zo af bij mij omdat mijn nagels heel buigzaam zijn. Dus ik ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die mooie lange nagels hebben, van zichzelf.

Maar goed, als ik het al voor elkaar krijg om er een paar mm aan te laten groeien dan krijg ik mijn contactlenzen niet meer in en uit. :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
27-11-2020 22:38
Ik krijg de kriebels van lange nagels vind het vies.
Heb me ooit laten overhalen om kunstnagels te nemen maar man wat goor..ik wilde er heel de dag met een borsteltje onder.
Mijn eigen nagels heb ik kort ik vijl en polijst ze en soms een lakje voor de gezelligheid.
Ook mijn ervaring. Ik had overal nagelborsteltjes: in mijn werktas, op het toilet, enz. Het was heel netjes gezet allemaal maar na twee weken heb ik de boel laten verwijderen. Vooral dat gevoel van die acrylklauwen zoals ik ze noemde, bij het doen van mijn haar. Hele hoofdhuid onder de krassen en stukken haar weg omdat ze achter die nagels bleven hangen.

Ik denk echt dat je daar langzaam in moet groeien, zo’n lengte. Voor mij en mijn bezigheden is het niets.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Maleficent schreef:
27-11-2020 22:44
Ik heb echt hele slappe nagels, gewone nagellak of zelfs gelnagellak is er zo af bij mij omdat mijn nagels heel buigzaam zijn. Dus ik ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die mooie lange nagels hebben, van zichzelf.

Maar goed, als ik het al voor elkaar krijg om er een paar mm aan te laten groeien dan krijg ik mijn contactlenzen niet meer in en uit. :rofl:
Zo herkenbaar dit. Ik weet meteen wanneer het tijd is om te knippen: als ik in mijn eigen ogen prik met mijn nagels bij het lenzen verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
28-11-2020 01:17
Ook mijn ervaring. Ik had overal nagelborsteltjes: in mijn werktas, op het toilet, enz. Het was heel netjes gezet allemaal maar na twee weken heb ik de boel laten verwijderen. Vooral dat gevoel van die acrylklauwen zoals ik ze noemde, bij het doen van mijn haar. Hele hoofdhuid onder de krassen en stukken haar weg omdat ze achter die nagels bleven hangen.

Ik denk echt dat je daar langzaam in moet groeien, zo’n lengte. Voor mij en mijn bezigheden is het niets.
Ja dat dus..
Ik ben het ook niet gewend dat je jeuk in je ogen hebt en daar even woest wil inwrijven maar dan ineens met een nagel in je oog aan het prikken bent..
Maar bij mij stoorde nog het meest de viezigheid met koken vooral de gehakt resten onder mijn nagels..
huisduif schreef:
27-11-2020 14:13
Of: hoe zorg je dat er geen vuil onder blijft hangen?
Kan niet. Daarom mag het in de zorg ook niet. Het is gewoon smerig.
Wel goed voor de weerstand :idee:
Alle reacties Link kopieren
En met lange nagels ben ik gelijk het type wat ik niet wil zijn, kan het niet goed uitleggen maar het gevoel heb ik ook als ik rode lippenstift op doe..zo aanwezig ofzo..heel de dag bewust van mijn rode lippen.

Ik ben meer van de natural look met kapsel en nagels. Al draag ik nu ik ouder word wel standaard make up maar dan ook weer meer naturel.
Alle reacties Link kopieren
Theezakjes schreef:
28-11-2020 09:51
Kan niet. Daarom mag het in de zorg ook niet. Het is gewoon smerig.
Wel goed voor de weerstand :idee:
Ja ik kan het niet helpen om altijd als ik iemand met lange gelakte nagels te zien niet te denken wat smerig..
Misschien zit het tussen mijn oren hoor hahaha..
Maar mijn 1 matige kunstnagels actie heeft dat wel bevestigd.
Ik denk altijd bij vrouwen met lange gelakte nagels dat ze de hele dag geen moer te doen hebben dan hun nagels mooi te houden. Niet eerlijk maar dat is gewoon omdat ik het me niet kan voorstellen dat je iets zinnigs kan doen zonder ze te beschadigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt walgelijk, wat zit er allemaal onder die nagels?
Mijn schoonzusje heeft van die lange nepnagels en als ze me aanraakt en ik voel die nagels op bijv mijn arm ofzo, dan krijg ik rillingen over mijn rug en wil ik me graag gaan wassen :misselijk:

Jessie Jay heeft ook hele smerige nagels
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou iemand in de zorg geen lange nagels mogen? Bij mijn zoon hebben sommige ook lange nagels. Als ze verzorging doen dan hebben ze altijd handschoenen aan (ook in niet corona tijd). Als je rond geslepen nagels hebt dan gaan de handschoenen ook niet stuk, dus ik zie niet in waarom dat smerig is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alleen al Je billen afvegen lijkt me niet fris/handig met heel lange nagels.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-11-2020 11:15
Waarom zou iemand in de zorg geen lange nagels mogen? Bij mijn zoon hebben sommige ook lange nagels. Als ze verzorging doen dan hebben ze altijd handschoenen aan (ook in niet corona tijd). Als je rond geslepen nagels hebt dan gaan de handschoenen ook niet stuk, dus ik zie niet in waarom dat smerig is.
Ik werk in het ziekenhuis en dat zorgpersoneel altijd handschoenen aan heeft klopt niet helemaal. Bij jouw zoontje misschien wel hoor, maar overal waar ik gewerkt heb zie je dat bepaalde handelingen zonder handschoenen worden verricht. Bloeddruk band om, dekens goed leggen, infuuspleister checken ik noem maar wat.
Verloskundigen trekken bijvoorbeeld ook geen handschoenen aan als ze mijn buik checken.
Ben dan toch blij dat ze geen lange nagels hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lange nagels, maar voor je je niet meer kunt afvegen moeten het wel écht klauwen zijn hoor. Lenzen uitdoen gaat prima, ik gebruik mijn nagels als pincet.
Ik heb gelukkig nooit rouwrandjes onder mijn nagels, als ik in de aarde of andere zooi moet doe ik handschoenen aan :)
Alle reacties Link kopieren
Ik bijt nagels.
Alleen toen ik ging trouwen en zwanger was beet ik niet en zowaar had ik mooie redelijk normale lange nagels, gewoon netjes.

Maaarreh, dames met van die lange nagels en die toevallig moeder zijn; verwonden jullie je baby’s niet met verschonen? 🤔
Serieuze vraag...
Maleficent schreef:
28-11-2020 11:15
Waarom zou iemand in de zorg geen lange nagels mogen? Bij mijn zoon hebben sommige ook lange nagels. Als ze verzorging doen dan hebben ze altijd handschoenen aan (ook in niet corona tijd). Als je rond geslepen nagels hebt dan gaan de handschoenen ook niet stuk, dus ik zie niet in waarom dat smerig is.
Het mag gewoon niet, ook niet als je met handschoenen aan werkt.
Want ze doen heus niet alles met handschoenen aan.

Thuis vegen ze hun eigen billen niet af met handschoenen aan. Dus joepie: e-coli onder en tussen de nagels. Die je er al handen wassend nooit 100% af krijgt. En vervolgens op je werk een beker limo aan je zoon aangeven: dus.....

Ik zou er bij je zoon vol bovenop springen, die teamleider zou beter moeten weten.
Het is gewoon goor.
Theezakjes schreef:
28-11-2020 13:08
Het mag gewoon niet, ook niet als je met handschoenen aan werkt.
Want ze doen heus niet alles met handschoenen aan.

Thuis vegen ze hun eigen billen niet af met handschoenen aan. Dus joepie: e-coli onder en tussen de nagels. Die je er al handen wassend nooit 100% af krijgt. En vervolgens op je werk een beker limo aan je zoon aangeven: dus.....

Ik zou er bij je zoon vol bovenop springen, die teamleider zou beter moeten weten.
Het is gewoon goor.
Ik ben er eigenlijk ook wel verbaasd over dat lange nagels ergens in de zorg zijn toegestaan. Weet niet beter dan dat dat niet mag, net als nepnagels (reden: kans op verwondingen en slechter schoon te maken).

Mijn buurmeisje heeft best wel een nagelfetish en "klaagt" er altijd over dat ze het verkeerde beroep heeft gekozen.
Alle reacties Link kopieren
voor iedereen alle zeikerds die willen weten hoe je je kont afveegt met lange nagels

https://www.youtube.com/watch?v=nDoq9v0 ... ilProducts

neem het met een flinke knipoog ;-)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
WholeLottaLove schreef:
28-11-2020 12:09
Ik bijt nagels.
Alleen toen ik ging trouwen en zwanger was beet ik niet en zowaar had ik mooie redelijk normale lange nagels, gewoon netjes.

Maaarreh, dames met van die lange nagels en die toevallig moeder zijn; verwonden jullie je baby’s niet met verschonen? 🤔
Serieuze vraag...

ik ken iemand die droeg handschoenen, weer andere had haar nagels kort gewiekt en draagt ze nu pas weer lang (kind is 13) en andere dame heeft een hand kort een hand lang
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven