Hoe waren jullie cyclussen na t stoppen met de pil?
vrijdag 13 april 2018 om 12:54
Hallo allemaal.
Ik ben weer gestopt met de pil. Nu ben ik benieuwd voor de dames die ook gestopt zijn wanneer hun cyclus weer normaal werd. En normaal bleven
Ik was al eerder gestopt met de pil maar doordat ik toen zeeer onregelmatige cyclussen had die varieerde van 21-80 was ik weer begonnen met de pil
Nu weer gestopt. Ik weetdat het niet goed is om stoppen en dan weer te beginnen en dan weer te stoppen enz. Maar nu stop ik voor goed.
Maar hoe waren jullie eerste cyclussen?
Ik ben weer gestopt met de pil. Nu ben ik benieuwd voor de dames die ook gestopt zijn wanneer hun cyclus weer normaal werd. En normaal bleven
Ik was al eerder gestopt met de pil maar doordat ik toen zeeer onregelmatige cyclussen had die varieerde van 21-80 was ik weer begonnen met de pil
Nu weer gestopt. Ik weetdat het niet goed is om stoppen en dan weer te beginnen en dan weer te stoppen enz. Maar nu stop ik voor goed.
Maar hoe waren jullie eerste cyclussen?

vrijdag 13 april 2018 om 12:57

vrijdag 13 april 2018 om 13:17
Toen ik begon was ik onregelmatig ongesteld.
Toen stopte met de pil was ik binnen een maand ongesteld en heb toen direct een spiraaltje laten plaatsen . Met spiraaltje merkte ik heel weinig van mijn cyclus omdat ik zo goed als niet meer ongesteld werd.
Na het verwijderen van mijn spiraaltje was mijn cyclus redelijk gelijk qua duur (verschil van max. 5 dagen)
Ik weet niet wat je eraan zal hebben, maar hopelijk helpt het je
Toen stopte met de pil was ik binnen een maand ongesteld en heb toen direct een spiraaltje laten plaatsen . Met spiraaltje merkte ik heel weinig van mijn cyclus omdat ik zo goed als niet meer ongesteld werd.
Na het verwijderen van mijn spiraaltje was mijn cyclus redelijk gelijk qua duur (verschil van max. 5 dagen)
Ik weet niet wat je eraan zal hebben, maar hopelijk helpt het je

vrijdag 13 april 2018 om 13:19
Heel onregelmatig, variërend van drie weken tot een half jaar (!) tussen mijn menstruaties. Dat heeft een paar jaar geduurd, daarna kwam ik in een vast patroon. Ik kon de afgelopen vijftien jaar bijna op het uur af voorspellen wanneer ik ongesteld zou worden, zo regelmatig was het. Nu nader ik de vijftig en wordt het weer wat onregelmatiger met cycli van 29-36 dagen.

vrijdag 13 april 2018 om 18:30