Iemand bekend met de Citroensapkuur

zaterdag 9 september 2017 om 00:58
je moet ook niet gaan netflixen, ga iets doen waarbij je iets in je handen hebt: handwerken, puzzelen, kleuren of weet ik welke hobby. Als je je handen vol hebt, kun je ze niet vullen met chips, chocola en ander spulImMorticia schreef: ↑08-09-2017 20:37Ja.. overal is wat voor te zeggen en indd om dit vol te houden heb je ook discipline nodig maar wat iemand hierboven zei vond ik ook belangrijk... ik kies hier indd eerder voor omdat ik niet hoef na te denken.. daarom zijn dieeten als cambridge bijv voor sommigen ook zo aantrekkelijk (heb ik ook gedaan).. qua honger gevoel is het best te doen. Saai is het wel, maar misschien is dat ff wat ik nodig heb. Zit nu op de bank te netflixen.. nou guess wat ik normaal daarbij at .. pff moet echt afkicken en daarom ga ik er nu, zolang ik me goed voel, toch mee door.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 12 september 2017 om 16:56
Je moet ook geen suiker bij die citroen doen, dan werkt het niet.
Afkicken van suiker is onzin.

dinsdag 12 september 2017 om 17:14
suiker is ook geen drug en het is niet verslavend. Sterker nog als jij geen suiker eet dan maakt je lichaam het zelf wel aan.
dinsdag 12 september 2017 om 17:30
Volgens mij was de truc dat je vet kwijtraakte, en daar werd je doodziek van, want in vet zitten ook veel stoffen die er niet horen. Mijn ouders deden het vroeger wel eens, en ze zeiden dat ze de eerste dagen koppijn hadden, en een witte tong doordat er allerlei troep vrijkwam. daarna voelden ze zich wel fitter en levendiger. Mijn vader deed zwaar werk, dus hij ging wel weer vrij snel eten, anders trok hij het niet.
Zelf ben het afgelopen jaar 10 kilo kwijtgeraakt door veel minder granen, rijst en aardappelen te eten. En meer vis en vlees. Niet dat ik nou een fanaticus was trouwens. Gewoon de aardappelen/pasta/rijst skippen bij het avondeten. En brood vervangen door roggebrood. En veel minder bewerkt voedsel.
Zelf ben het afgelopen jaar 10 kilo kwijtgeraakt door veel minder granen, rijst en aardappelen te eten. En meer vis en vlees. Niet dat ik nou een fanaticus was trouwens. Gewoon de aardappelen/pasta/rijst skippen bij het avondeten. En brood vervangen door roggebrood. En veel minder bewerkt voedsel.

dinsdag 12 september 2017 om 18:30
je voelt je slecht omdat je niet eet. Je verliest geen vet althans veel minder dan je zou willen. Als je stopt met eten gaat je lichaam op de meest eenvoudige manier energie halen, dat is door het verbranden van spierweefsel.ekiM schreef: ↑12-09-2017 17:30Volgens mij was de truc dat je vet kwijtraakte, en daar werd je doodziek van, want in vet zitten ook veel stoffen die er niet horen. Mijn ouders deden het vroeger wel eens, en ze zeiden dat ze de eerste dagen koppijn hadden, en een witte tong doordat er allerlei troep vrijkwam. daarna voelden ze zich wel fitter en levendiger. Mijn vader deed zwaar werk, dus hij ging wel weer vrij snel eten, anders trok hij het niet.
dinsdag 12 september 2017 om 18:34

dinsdag 12 september 2017 om 18:53
Nog steeds slecht voor je tanden.

woensdag 13 september 2017 om 16:09
Precies, daar 'deed' ik het voor. Ben inmiddels gestopt...Tornacense schreef: ↑12-09-2017 18:03Het kan een tijdelijk hulpmiddel zijn om bijvoorbeeld af te kicken van hevige suikerverslaving.
Maar qua gewicht of zuivering zou ik er niet teveel van verwachten.
En ik zou het maximaal een paar dagen doen.

woensdag 13 september 2017 om 21:44