Lijf & Lijn alle pijlers

Ik ben dik omdat het veilig voelt...

03-07-2017 17:02 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-07-2017 19:08
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.91% gewijzigd
karin12345 schreef:
03-07-2017 17:23
"Ik ben dik omdat het veilig voelt.......Zo, dat is er uit!"
Joh, wat een dramatisch begin.
En dan kom je met 73 kilo bij een lengte van 1.67!
:rofl:
Nou sorry maar ik weeg met m'n 1.64 zo'n 20 kilo minder.

Het is dus wel degelijk aan de dikke kant.
YouWish schreef:
03-07-2017 17:56

De you wish standaard!
Zo'n lijntje in de curve, onder 'you wish' en erboven 'aan de dikke kant'.
YouWish schreef:
03-07-2017 17:56

Lach maar niet te hard YouWish; ik woog vroeger nog minder dan jij, maar ben toch echt 30 kg zwaarder geworden!
Het-groepje schreef:
03-07-2017 18:13
De you wish standaard!
Zo'n lijntje in de curve, onder 'you wish' en erboven 'aan de dikke kant'.
Eh nee gewoon iedereens standaard. Waarom doen alsof maat 42/44 slank is? Het is gewoon aan de dikke kant.

Correctie; bij iemand die zo kort is is dit aan de dikke kant. Vrouwen van 1.78 met maat 42 is een ander verhaal.
anoniem_96438 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 18:29
16.89% gewijzigd
Theamuts schreef:
03-07-2017 18:26
Lach maar niet te hard YouWish; ik woog vroeger nog minder dan jij, maar ben toch echt 30 kg zwaarder geworden!
Je ziet me toch nergens lachen?
YouWish schreef:
03-07-2017 18:31
Je ziet me toch nergens lachen?

O sorry, dat was degene die je quote inderdaad.

Wel vind ik je erg nuffig doen over je gewicht. Het kan iedereen overkomen dat je door omstandigheden dik wordt.
Theamuts schreef:
03-07-2017 18:26
:proud:

Tijd om aan je onzekerheid te werken TO. Je kunt dik of dun zijn, het belangrijkste is dat jij lekker in je vel zit.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
YouWish schreef:
03-07-2017 18:29
Eh nee gewoon iedereens standaard. Waarom doen alsof maat 42/44 slank is? Het is gewoon aan de dikke kant.

Correctie; bij iemand die zo kort is is dit aan de dikke kant. Vrouwen van 1.78 met maat 42 is een ander verhaal.
Dik waarvoor?
Voor een carrière als mannequin misschien. Verder zou ik niet weten waarvoor je dan te dik zou zijn.
Het-groepje schreef:
03-07-2017 18:38
Dik waarvoor?
Voor een carrière als mannequin misschien. Verder zou ik niet weten waarvoor je dan te dik zou zijn.
Ik zeg toch ook nergens TE dik?

Ik reageer alleen op de mensen die zeggen dat 73 kilo bij 1.67 slank is. Dat is het gewoon niet.

Mijn hemel wat een tere zieltjes altijd hier als het om overgewicht gaat.
Theamuts schreef:
03-07-2017 18:34
O sorry, dat was degene die je quote inderdaad.

Wel vind ik je erg nuffig doen over je gewicht.
Tuurlijk joh, het is maar een voorbeeld hè. Een vergelijking omdat we bijna even lang (kort) zijn. Wat is daar nuffig aan?

Mag je al niet meer zeggen dat je weinig weegt of slank bent tegenwoordig? Dan doe je meteen nuffig?
YouWish schreef:
03-07-2017 19:02
Ik zeg toch ook nergens TE dik?

Ik reageer alleen op de mensen die zeggen dat 73 kilo bij 1.67 slank is. Dat is het gewoon niet.

Mijn hemel wat een tere zieltjes altijd hier als het om overgewicht gaat.
Heeft niks met tere zieltjes te maken.
Niet slank is niet gelijk aan: Aan de dikkige kant.
En wat dikkig is is ook maar een mening.
Vanwege gezondheidsvoorlichting associeren we een slappe grote buik met dikkig. Maar iemand met zo'n buik weegt misschien in kilo's minder dan een zusje williams, en die zijn zeker niet aan de dikke kant.
Daarom vind ik je stelling zo grappig.
'IK weeg dit en dit, dus 20 kg zwaarder is echt te dik heur'.
Het-groepje schreef:
03-07-2017 19:14
Heeft niks met tere zieltjes te maken.
Niet slank is niet gelijk aan: Aan de dikkige kant.
En wat dikkig is is ook maar een mening.
Vanwege gezondheidsvoorlichting associeren we een slappe grote buik met dikkig. Maar iemand met zo'n buik weegt misschien in kilo's minder dan een zusje williams, en die zijn zeker niet aan de dikke kant.
Daarom vind ik je stelling zo grappig.
'IK weeg dit en dit, dus 20 kg zwaarder is echt te dik heur'.
Nee klopt joh wat jij wil. De TO is vast 20 kilo zwaarder aan spieren. Daarom noemt ze zichzelf een muur van vet.

:zzz:
Bij haar lengte weegt ze te zwaar!
Je moet niet boven je lengte uitkomen,167cm dus niet meer dan 67kg wegen,liefst wat onder zitten.

BMI gedoe klopt niet,wees eerlijk mensen! :-D

P.S.
Ik ben niet aan het rellen :lips:
guppekop schreef:
03-07-2017 17:12
ik snap je wel maar vind je sneu en vooral laf. Je hebt nu een mooi excuus om alles op af te schuiven. Alle ellende ligt tenslotte niet echt aan jou maar aan je gewicht.

Daar ga je niet gelukkig van worden op de lange termijn..
Haar gewicht is 68 kilo. Daar gaat al iets mis qua denkwijze.
YouWish schreef:
03-07-2017 19:24
Nee klopt joh wat jij wil. De TO is vast 20 kilo zwaarder aan spieren. Daarom noemt ze zichzelf een muur van vet.

:zzz:
Weet jij dan hoe ze eruitziet?
En waarom ben je er zo gebrand op om iemand die je nog nooit hebt gezien 'aan de dikke kant' te noemen en te blijven noemen die hier overduidelijk al moeite mee heeft?
Nou, 73 kilo bij een lengte van 1.67 is niet slank hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jongens, stop ermee!! Ik ben te dik en heb een vet percentage van bijna 40%. Laat het los en laat dit toppic lekker doodbloeden. Ik ben in ieder geval niet meer van plan te reageren, aangezien er echt geen serieuze reacties op gegeven kunnen worden. Voor de paar die dat wel deden, dankjewel.
Ik ga lekker ergens anders m'n hulp zoeken ipv hier op het forum, gelukkig genoeg verhalen gelezen inmiddels waar mensen hetzelfde beschrijven als ik deed.
Ik vind het niet dik maar wel stevig, maar goed je bent zoals je bent en dat accepteer je of daar doe je iets aan als je er mee zit. Indien je er ontevreden mee bent en denkt dat er meer achter zit dan alleen slechte eetgewoonten zoek je hierbij hulp.

Verder zie ik youwish helemaal niets raars typen dus ik begrijp de felle reacties niet richting haar. Iedereen hier zegt dat het niet dik is, zij heeft een andere mening dat kan toch.
TO,je bent idd te dik,doe iets mee of leer er mee te leven.

Succes! :daisy:
En raar dat je nog reageert terwijl je ,je OP weggehaald hebt...
Het-groepje schreef:
03-07-2017 20:24
Weet jij dan hoe ze eruitziet?
En waarom ben je er zo gebrand op om iemand die je nog nooit hebt gezien 'aan de dikke kant' te noemen en te blijven noemen die hier overduidelijk al moeite mee heeft?
Ik reageer gewoon op die mensen die zeggen dat ze slank is. Dat is gewoon onzin. Waarom zou je iemand aanpraten dat ze slank is terwijl ze dat gewoon niet is?

En ik had het gewoon bij 1 keer gelaten hoor maar je blijft me maar qouten.
Dubbel
YouWish schreef:
03-07-2017 20:59
Ik reageer gewoon op die mensen die zeggen dat ze slank is. Dat is gewoon onzin. Waarom zou je iemand aanpraten dat ze slank is terwijl ze dat gewoon niet is?

En ik had het gewoon bij 1 keer gelaten hoor maar je blijft me maar qouten.
Waarom zou jij je moeten verdedigen? Waarom mag iemand die zwaarder is zeggen..nee meid ben je mal je bent absoluut niet zwaar...mogen vrouwen die lichter zijn niet aangeven dat ze het aan de stevige kant vinden.
Iedereen reageert vanuit zijn eigen referentiekader, ook ik. Neem aan dat we allemaal weten dat een mens zo veel meer is dan alleen het gewicht, het is dan ook niet bedoelt als een aanval op de persoon maar een mening over de verhouding tussen de lengte en het gewicht van iemand.

Te zwaar of niet te zwaar of misschien precies goed. Mensen en meningen verschillen nou eenmaal.
anoniem_348090 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 21:08
2.50% gewijzigd
Opblaasflamingo schreef:
03-07-2017 21:05
Waarom zou jij je moeten verdedigen? Waarom mag iemand die zwaarder is zeggen..nee meid ben je mal je bent absoluut niet zwaar...mogen vrouwen die lichter zijn niet aangeven dat ze het aan de stevige kant vinden.
Iedereen reageert vanuit zijn eigen referentiekader, ook ik. Neem aan dat we allemaal weten dat een mens zo veel meer is dan alleen het gewicht, het is dan ook niet bedoelt als een aanval op de persoon maar een mening over de verhouding tussen de lengte en het gewicht van iemand.

Te zwaar of niet te zwaar of misschien precies goed.

TO vroeg helemaal niet of wij vonden dat ze te dik was!
Maar het wordt wel.door meerdere benoemd en als het topic er nog stond had ik dat geweten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven