Lijf & Lijn alle pijlers

Ik dieet en kom aan (gestopt met de pil)

20-06-2019 17:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 8 weken volg ik een dieet. Ik heb ditzelfde dieet vaker gedaan (nav consulten bij diëtist) en het werkte altijd goed. Dit keer gebeurt er niks.

Nu ben ik vorige maand gestopt met de pil en ik vrees dat ik bij de groep hoor die hiervan aankomt. Ik sport nu al 2 maanden lang min. drie keer in de week (cardio, daarvoor deed ik niets), eet veel minder en gezonder, drink geen bier meer en nauwelijks alcohol ook verder, slaap goed, maar ik ben inmiddels 4kg zwaarder dan toen ik met mijn dieet begon. Ik snap er niks van!

Omdat mijn dieet ook al niet aansloeg in de paar weken voordat ik met de pil stopte, weet ik niet zeker of het een verband heeft (diëten maar toch aankomen icm gestopt zijn met de pil).

Iemand ideeën of tips?
PS ik ben niet zwanger. :)
Alle reacties Link kopieren
Toch nog een update voor wie het interesseert / nog tips heeft. Bij de huisarts geweest die me heeft gezegd dat ik me geen zorgen moet maken, dat ik gewoon op deze manier gezond moet doorgaan en dat ze ook niet weet hoe het komt dat ik binnen korte tijd kilo's ben aangekomen sinds mijn gezondere leefstijl... Ze had ook nog nooit gehoord dat vrouwen soms zwaarder worden nadat ze stoppen met de pil. Haar advies: niet meer zo vaak op de weegschaal staan en in augustus nog maar eens kijken. Ze kon zich niet voorstellen dat ik naar de 90kg nou gaan op deze manier.
Vond het niet echt een bevredigend gesprek..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven