Lijf & Lijn alle pijlers

Je figuur als vrouw zijnde.

13-03-2019 22:14 76 berichten
Wie hebben er nog meer brede schouders of smalle heupen of beide?
En hoe camoufleer je dat met kleding?
Star² schreef:
14-03-2019 09:22
Kipfiletjes.
Dat gaat stinken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dat is te googelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gewoon je haar lang laten groeien

Afbeelding
Star² schreef:
14-03-2019 09:22
Kipfiletjes.
Oh that takes me back... Volgens mij had mijn moeder die vroeger!
Moire schreef:
13-03-2019 22:16
Afbeelding
Leuk pak!
.
Geraldine schreef:
14-03-2019 12:29
Leuk pak!
Bedankt! Ben er erg trots op, helemaal zelf gemaakt.
wiezel schreef:
13-03-2019 23:08
Jongens jongens, to heeft het op haar heupen... onee. Ehhhh een brede rug ook niet echt geloof ik.

TO vertel eens, hoe lang zijn jouw tenen? En heb je ook een humorknobbel?
Misschien moet zij ze nog opmeten. :mrgreen:
cynthiao schreef:
13-03-2019 22:22
Waarom neem je me niet serieus?
Na al die topics van je kunnen wij je niet meer serieus nemen. Het is niet anders. :cry:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-03-2019 07:59
brede schouders of smalle heupen, brrr nee, gelukkig niet zeg
of nog erger brede schouders en smalle heupen
Ik zou direct in therapie gaan en me laten ombouwen
Therapie en een geslachtsverandering??? Hallo daar gaat je eigen risico! Beter koop je een plakbaard en gaat verder als Conchita wurst’s tweelingbroer. Het is net carreneval geweest dus misschien staat er wat op Marktplaats. Wel even een handwasje geven tegen de rook en bier stank. Maar veeeeel goedkoper. :lol:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Mij lukt dat prima als man zijnde met mijn brede schouders, geen taille en smalle heupen om er vrouwelijk uit te zien. Gewoon je lichaam accepteren TO.

Scheelt natuurlijk wel dat de nepborsten die ik gebruik 2 maten groter zijn dan A.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
14-03-2019 12:46
Gewoon je lichaam accepteren TO
Dit inderdaad,
ik ben vrouw en heb smalle heupen, brede schouders, kleine borsten en hele vrouwelijke kleding.Ik camoufleer niks! TO vraagt hoe ze haar figuur moet camoufleren. Waarom???? Er zijn maar weinig vrouwen die een echt zandloper figuur hebben. Maar als je per sé wil camoufleren staan hier heel wat originele tips :hihi:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Haantje79 schreef:
14-03-2019 12:45
Therapie en een geslachtsverandering??? Hallo daar gaat je eigen risico! Beter koop je een plakbaard en gaat verder als Conchita wurst’s tweelingbroer. Het is net carreneval geweest dus misschien staat er wat op Marktplaats. Wel even een handwasje geven tegen de rook en bier stank. Maar veeeeel goedkoper. :lol:
geld moet rollen
Haantje79 schreef:
14-03-2019 13:01
Dit inderdaad,
ik ben vrouw en heb smalle heupen, brede schouders, kleine borsten en hele vrouwelijke kleding.Ik camoufleer niks! TO vraagt hoe ze haar figuur moet camoufleren. Waarom????
Nou ja, een paar jaar geleden was TO blijkbaar nog zo dik dat ze nergens onderbroeken kon kopen, en er toen van ellende maar eentje had gemaakt van twee aan elkaar genaaide kussenslopen. Dus ik kan me best voorstellen dat er iets te camoufleren valt.
Lady*Voldemort schreef:
14-03-2019 17:50
Nou ja, een paar jaar geleden was TO blijkbaar nog zo dik dat ze nergens onderbroeken kon kopen, en er toen van ellende maar eentje had gemaakt van twee aan elkaar genaaide kussenslopen. Dus ik kan me best voorstellen dat er iets te camoufleren valt.
Wat??? :rofl:
Ik moet echt eens beginnen met loepen geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
14-03-2019 17:55
Wat??? :rofl:
Ik moet echt eens beginnen met loepen geloof ik
TO is al eeuwen een begrip hier.

Geen idee of je wijzer wordt van loepen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
14-03-2019 17:50
Nou ja, een paar jaar geleden was TO blijkbaar nog zo dik dat ze nergens onderbroeken kon kopen, en er toen van ellende maar eentje had gemaakt van twee aan elkaar genaaide kussenslopen. Dus ik kan me best voorstellen dat er iets te camoufleren valt.

Wat is dat nou weer voor raar verhaal. Er bestaan al jaren grote maten winkels, daar verkopen ze ook ondergoed. Maar als je google stuk is en je gaat alleen naar de H&M zal je het niet vinden. Ik zie het al voor me, twee kussenslopen,dan krijg je een soort sumo worstelaar luier. Maar er begint me al iets te dagen over de toestand van TO, zonder dat ik dit vervelend bedoel.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Haantje79 schreef:
14-03-2019 19:01
Wat is dat nou weer voor raar verhaal. Er bestaan al jaren grote maten winkels, daar verkopen ze ook ondergoed. Maar als je google stuk is en je gaat alleen naar de H&M zal je het niet vinden. Ik zie het al voor me, twee kussenslopen,dan krijg je een soort sumo worstelaar luier. Maar er begint me al iets te dagen over de toestand van TO, zonder dat ik dit vervelend bedoel.
Het was heel goed genaaid en stond goed. Camoufleerde mijn buik. Was eigenlijk een soort bermuda. Droeg het later als ik ging slapen.
cynthiao schreef:
16-03-2019 05:30
Het was heel goed genaaid en stond goed. Camoufleerde mijn buik. Was eigenlijk een soort bermuda. Droeg het later als ik ging slapen.
Toen ik geen onderbroeken kon vinden heb ik ook wel eens als noodmiddel als een inboorling een koordje om mijn middel gedaan en tussen mijn benen een baddoek gedragen die ik om het koord wikkelde van voren en van achteren. Ik wilde Mathilde Willink niet zijn van wie gezegd wordt dat ze geen onderbroeken droeg. Kan toch niet! Iedereen om je heen gaat je geilheid ruiken.
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
16-03-2019 05:32
Toen ik geen onderbroeken kon vinden heb ik ook wel eens als noodmiddel als een inboorling een koordje om mijn middel gedaan en tussen mijn benen een baddoek gedragen die ik om het koord wikkelde van voren en van achteren. Ik wilde Mathilde Willink niet zijn van wie gezegd wordt dat ze geen onderbroeken droeg. Kan toch niet! Iedereen om je heen gaat je geilheid ruiken.
:rofl:

Hoezo geen onderbroeken kunnen vinden? Volgens mij gewoon bij de Zeeman en anders wel bij de Otto of zo.

Afbeelding
Moire schreef:
14-03-2019 12:33
Bedankt! Ben er erg trots op, helemaal zelf gemaakt.
Vind het erg creatief.
cynthiao schreef:
16-03-2019 05:32
Toen ik geen onderbroeken kon vinden heb ik ook wel eens als noodmiddel als een inboorling een koordje om mijn middel gedaan en tussen mijn benen een baddoek gedragen die ik om het koord wikkelde van voren en van achteren. Ik wilde Mathilde Willink niet zijn van wie gezegd wordt dat ze geen onderbroeken droeg. Kan toch niet! Iedereen om je heen gaat je geilheid ruiken.
Great! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
:rofl: en verder: :bonk:
cynthiao schreef:
16-03-2019 05:32
Ik wilde Mathilde Willink niet zijn van wie gezegd wordt dat ze geen onderbroeken droeg. Kan toch niet! Iedereen om je heen gaat je geilheid ruiken.
Dus daar zijn onderbroeken voor! Om je geilheid te verbergen. Weer wat geleerd!
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
16-03-2019 05:32
Ik wilde Mathilde Willink niet zijn van wie gezegd wordt dat ze geen onderbroeken droeg. Kan toch niet! Iedereen om je heen gaat je geilheid ruiken.
jij mag je wel eens een beetje wassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven