Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
Gisteren na een week weer gelopen maar het viel me gelukkig niets tegen! Uiteindelijk 42 minuten gelopen, gemiddelde snelheid 9,5 km/uur. Vandaag veel zin om te gaan maar mijn verstand zegt dat ik dat niet moet doen, toch rustdagje nemen!

Isa, waar ga je lopen in maart? Ik heb ook wel zin in een 10 km run, want mei (Marikenloop) is nog veel te ver weg en ik zoek een uitdaging die wat dichterbij ligt. Ik zal eens gaan zoeken wat er hier in de buurt dan te doen is!
Ik ga meedoen aan de bonifatiusloop in Dokkum. Het hoge norden dus.

Vanochtend lekker gelopen. Koud, maar wel droog. We zijn nu onderweg naar de decathlon. We willen allebei een tweede winterset.

En daarna rijden we door om ergens Sinterklaas te vieren .

Druk dagje dus
Zo vanochtend heb ik meegedaan aan de DUINSTRANDLOOP:

7.9 km: 51 min. en 37 sec. snelheid, 8.83 km/u. Het was een pittige route door de duinen, zand, strand, met veel heuvels.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Knap hoor Mother, zo'n strandloop. Lijkt me heel zwaar maar ook leuk! Had je nog op die ondergrond getraind hiervoor?

Ik heb vandaag les vier van evy 5-10 gedaan. Was maar 30 minuten, maar heb waardeloos gelopen. Denk te snel na het eten, want had zware steken in mijn buik. Wel uitgelopen. Lopen jullie in voordat je echt begint? Ik vind dat lastig, ga liever gelijk aan de slag. Qua weer was het vandaag perfect, met een klein zonnetje erbij. Had wel koude handjes..
Lijkt me heerlijk op het strand lopen, maar dat zit hier niet in de buurt.

Vanmorgen m''n 5km rondje in de sneeuw gelopen, het was wel glad dus moest echt heel voorzichtig lopen, maar wat was het lekker!!

@ viennas, als ik in het bos ga lopen, moet ik altijd eerst een stuk fietsen, dus dat vind ik genoeg warming up. Als ik vanaf m''n voordeur ga rennen, dan loop ik eerst een minuutje of 5, maar als het heel koud is begin ik liever met rustig rennen.
@Viennas, dank je wel. Ja ik train al maanden op het strand/ duinen.

Ik loop een paar meters in daarna ga ik rek en trekoefeningen doen en daarna ga ik hardlopen.

@Cyberwitch, ja het was heerlijk gisteren.

Vorig jaar heb ik de sneeuw gelopen ja ik vond het ook lekker.
Goed hoor M2009!

@ Viennas: Ik loop wel in, maar kort. Zwaai wat met mijn armen, huppel wat, rek&strek en ga dan hardlopen.

Ik heb vanochtend in de sneeuw gelopen
hoi !

Ik heb zondag weer gelopen, 6 km en 9 km per uur! Yay. Ik denk steeds dat het niet lekker gaat, maar ik maak warempel steeds meer snelheid.

viennas: ik loop dus ook in. drie minuten inlopen, een minuut huppelen, twee minuten inlopen, stretchen en dan pas beginnen. Het werkt voor mij echt beter, ten eerste vanwege het stretchen, maar ook omdat (vooral als het weer wat kouder is) ik in het begin altijd wat last heb van mijn ademhaling en dat is helemaal voorbij als ik aan mijn loopje begin uiteindelijk.

Ik loop ondertussen nog steeds op de lesjes van de twee laatste lange duurlopen van Evy 5-10. Ik MOETMOETMOET dus echt even wat afspeellijsten maken, maar ik heb gewoon geen tijd met werk, thuis en sinterklaasperikelen. Poeh. Nah volgende week misschien.

M2009: wauw! goed gedaan.

ik hoop trouwens dat MissP nog eens terugkomt...
@Isa, Bee-tje, dank jullie wel. Ik heb de route op looptijden gezet en daaruit bleek dat ik nog sneller heb gelopen nl:

9:18 km/u!

Bee-tje, he huppelen is ook een goeie dat ga ik tijdens mijn warming up ook doen.

Ik wil morgen of overmorgen weer gaan lopen. Ik ben ook druk met werk, thuis en sinterklaasvieringen. Nu op mijn werk (dmv. dobbelspel) en morgen thuis.
Is het bij jullie ook zulk mooi winterweer? Ik trek zo mijn hardloopschoenen aan voor een nieuwe les.
@Isa, veel hardloopplezier hoe ging het?

Ik ben net terug van mijn rondje door het HAAGSE BOS:

7.487 m, 00:49:51, 9,01 km/u, YES Nieuw PR gelopen.
uhm ik kan niet, zit op mijn werk blegh!

goed gedaan mother2009!

Isa hoe ging het?
Bee-tje, jammer dat je niet kan lopen ik zit ook op mijn werk.

Dank.
Ik zou bijna zeggen: ideaal weer! Ik heb heerlijk gelopen, lekker ontspannend en toch een nieuw PR gelopen.

Ik heb vorige week een heerlijk hardloopvest gekocht bij de Decathlon. Ik ben er zooooo blij mee. Ik kan hem iedereen aanraden!
X
He gaaf hardloopvest!
Is iedereen gestopt met hardlopen?

Ik ben vanmiddag (vroeg in de middag) gegaan en heb heerlijk constant gelopen. Hier en daar was het een klein beetje glad, maar het was prima te doen!
quote:Isa33 schreef op 08 december 2012 @ 19:46:

Is iedereen gestopt met hardlopen?

Ik ben vanmiddag (vroeg in de middag) gegaan en heb heerlijk constant gelopen. Hier en daar was het een klein beetje glad, maar het was prima te doen!Nee hoor, hier ook gelopen! Was wel glibberig in onze straat, dus even voorzichtig wandelen maar eenmaal op het fietspad was het goed te doen. Alleen gisteren (te) lekker gekookt, dus ik kwam niet goed op dreef. Les 6 met de intervalletjes dus nog maar een keertje overdoen deze week!
Ik had even anderhalve week niet gelopen ivm drukte en verkoudheid. Maar gisteren heb ik de Bruggenloop gelopen. Dat was erg leuk om te doen. Helaas was het weer niet geweldig, maar goed te doen. Voor mij was het de eerste keer dat ik 15 km heb gelopen. Dat merkte ik de laatste kilometer ook wel. Toen begon ik mijn spieren te voelen. Maar de bruggen vond ik erg meevallen. Ik heb er 1.39 uur over gedaan.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:Sun.lover schreef op 10 december 2012 @ 10:52:

Ik had even anderhalve week niet gelopen ivm drukte en verkoudheid. Maar gisteren heb ik de Bruggenloop gelopen. Dat was erg leuk om te doen. Helaas was het weer niet geweldig, maar goed te doen. Voor mij was het de eerste keer dat ik 15 km heb gelopen. Dat merkte ik de laatste kilometer ook wel. Toen begon ik mijn spieren te voelen. Maar de bruggen vond ik erg meevallen. Ik heb er 1.39 uur over gedaan.Knap gedaan!
Mooie tijd, zeg! Ik vind het echt zo goed van je: 15km!!! Ik ben trots op je

Ik ben ziek, maar heb komend weekend wel een wedstrijd. Morgen of woensdag nog een lesje van Evy en dan zaterdag een 5km-run. Die 5km loop ik nu met 2 vingers in de neus Zo grappig! Een paar maanden geleden vond ik het elke keer weer een prestatie, die 5km. Maar nu ik met Evy 5-10 bezig ben, heb ik die 5km bijna elke les gelopen. En voelt het meer als ontspanning dan als prestatie. Al ga ik natuurlijk wel voor een nieuw PR op de 5km. Die staat voor mij nu op de 37 min.
@sun, goed gedaan!

@isa, beterschap. Ohhh die nieuwe pr gaat zeker lukken.

Mijn dochter en ik zijn vandaag ziek thuisgebleven. Mijn dochter hoest veel + verkouden en ik heb hoofdpijn. Ik hoop snel weer te gaan hardlopen eerst maar ff uitzieken.
Ik heb vanavond nog een lesje gelopen en het ging eigenlijk best goed. De vorige keer had ik heel veel moeite met de intervaltraining van Evy. Vandaag heb ik een lager 'basistempo' ingezet, waardoor ik de versnellingen juist wel kon doen èn kon volhouden.

Donderdag nog een rondje lopen en dan zaterdag de wedstrijd.
Jij ook beterschap, M2009!
Jij ook beterschap, M2009!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven