Keep Running
zondag 17 juni 2012 om 14:15
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
zondag 25 november 2012 om 19:56
@Sk8ter, en heb je gisteren nog gelopen?
@Isa33, ja idd. donderdag jl. was een betere dag om te gaan lopen.
Vanavond heb ik weer gelopen eerst op het strand, men volgens mij stond er windkracht 10 en door de duinen: 7.5 km. snelheid: 8,15 km/u 00:55:00. Lopen jullie altijd dezelfde route?
@Isa33, ja idd. donderdag jl. was een betere dag om te gaan lopen.
Vanavond heb ik weer gelopen eerst op het strand, men volgens mij stond er windkracht 10 en door de duinen: 7.5 km. snelheid: 8,15 km/u 00:55:00. Lopen jullie altijd dezelfde route?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
maandag 26 november 2012 om 10:49
maandag 26 november 2012 om 15:17
dinsdag 27 november 2012 om 20:40
Het was inderdaad héérlijk vandaag om te lopen Isa! Ik heb vandaag les 3 van evy gedaan, die met tien minuten inlopen. Ging super, heb wel op een laag tempo gelopen, geloof ik. Loop momenteel even zonder gps, want anders ga ik me teveel focussen op snelheid. Duurloop vind ik nu even belangrijker. Ben echt blij dat ik met deel twee van Evt ben begonnen, nieuwe uitdaging en ben echt weer gemotiveerd!
Zondag ben ik ook weg geweest en ondanks de harde wind was het heerlijk buiten, echt herfst! Loop altijd door het park en daar ruikt het zo lekker nu.
Zondag ben ik ook weg geweest en ondanks de harde wind was het heerlijk buiten, echt herfst! Loop altijd door het park en daar ruikt het zo lekker nu.
dinsdag 27 november 2012 om 21:18
dinsdag 27 november 2012 om 21:30
quote:Isa33 schreef op 27 november 2012 @ 21:18:
Viennas, leuk dat je weer gemotiveerd bent. Loopt een stuk prettiger Ik moet wel steeds even slikken als ik hoor dat ik *heelveel* minuten moet gaan hardlopen, maar eenmaal in het ritme, vind ik het wel fijn.
@ Cyberwitch: Ik hoop dat je morgen net zulk lekker weer hebt!
Thanks Isa !
Ik heb het ook dat als ik eenmaal loop , ik het lekkerder vind om lekker door te lopen, dan om steeds te stoppen.
Viennas, leuk dat je weer gemotiveerd bent. Loopt een stuk prettiger Ik moet wel steeds even slikken als ik hoor dat ik *heelveel* minuten moet gaan hardlopen, maar eenmaal in het ritme, vind ik het wel fijn.
@ Cyberwitch: Ik hoop dat je morgen net zulk lekker weer hebt!
Thanks Isa !
Ik heb het ook dat als ik eenmaal loop , ik het lekkerder vind om lekker door te lopen, dan om steeds te stoppen.
dinsdag 27 november 2012 om 22:15
quote:Isa33 schreef op 27 november 2012 @ 20:29:
Wat een heerlijk weer was het vanmiddag! En dan te bedenken dat het eind november is. Heerlijk gelopen: met in- en uitlopen toch gemiddeld 7,5km/uur. Netjes gedaan dus!
Iemand anders nog gelopen vandaag?Zou wel willen maar het zal bij mij wel pas zaterdagmiddag worden helaas! Een week ertussen, dat zal ik wel merken met lopen. Ik baal maar het is niet anders..............
Wat een heerlijk weer was het vanmiddag! En dan te bedenken dat het eind november is. Heerlijk gelopen: met in- en uitlopen toch gemiddeld 7,5km/uur. Netjes gedaan dus!
Iemand anders nog gelopen vandaag?Zou wel willen maar het zal bij mij wel pas zaterdagmiddag worden helaas! Een week ertussen, dat zal ik wel merken met lopen. Ik baal maar het is niet anders..............
woensdag 28 november 2012 om 10:20
Kiko, ik heb vorige week een week rust gehouden omdat ik wat scheen klachten had, en heb er niet veel van gemerkt hoor.
Vanmorgen een 5 km rondje gelopen, heerlijk weer is het buiten.
Heb op m''n gemak gelopen, geprobeerd om heel bewust te lopen en schenen voelen pijnvrij, dus daar ben ik wel blij mee.
Vanmorgen een 5 km rondje gelopen, heerlijk weer is het buiten.
Heb op m''n gemak gelopen, geprobeerd om heel bewust te lopen en schenen voelen pijnvrij, dus daar ben ik wel blij mee.
woensdag 28 november 2012 om 11:31
zo allemaal!
Ik kon vandaag pas voor het eerst sinds vorige week woensdag weer rennen. zondag was het natuurlijk storm! Al zie ik dat sommigen zich daardoor niet hebben laten tegenhouden (mother! Isa! WAUW)
Viennas: fijn dat jij de smaak ook weer helemaal hebt te pakken!
En Cyberwitch goed dat je rustig aan doet. Schenen zijn ook mijn zwakke plek. (Al heb ik nog nauwelijks last sinds ik veel ren **klopt af**)
Kiko: balen he als je een week ertussen hebt? Vind ik ook niet fijn. En nu al twee keer. Ikmoetzondagook, ikmoetzondagook !
Heb 8 km gerend en 8,2 km/u. Ben best tevreden. Het weer was ook echt heerlijk! Zondag dus weer als het weer het toelaat!
Ik kon vandaag pas voor het eerst sinds vorige week woensdag weer rennen. zondag was het natuurlijk storm! Al zie ik dat sommigen zich daardoor niet hebben laten tegenhouden (mother! Isa! WAUW)
Viennas: fijn dat jij de smaak ook weer helemaal hebt te pakken!
En Cyberwitch goed dat je rustig aan doet. Schenen zijn ook mijn zwakke plek. (Al heb ik nog nauwelijks last sinds ik veel ren **klopt af**)
Kiko: balen he als je een week ertussen hebt? Vind ik ook niet fijn. En nu al twee keer. Ikmoetzondagook, ikmoetzondagook !
Heb 8 km gerend en 8,2 km/u. Ben best tevreden. Het weer was ook echt heerlijk! Zondag dus weer als het weer het toelaat!
woensdag 28 november 2012 om 13:54
Vanmorgen was het alweer heerlijk zonnig buiten! Heb 2 lessen overgeslagen omdat ik chagrijnig werd van steeds 3min lopen tussen de ren-stukjes door, duurde me veel te lang allemaal. Dus ik ben nu bij les 14 van Evy tot 5km, da's drie keer 6 minuten lopen, en dat gaat goed. Vandaag volgens mijn GPS 6.23 km gedaan in 45min en daar ben ik al heel trots op, maar echt jaloers op jullie, gewoon 5km rennen aan 1 stuk door?! Echt knap - en kan het me niet voorstellen dat me dat ooit gaat lukken (maargoed dat dacht ik toen ik begon al van 6min rennen hehe).
woensdag 28 november 2012 om 16:46
Bleh, ik heb al twee weken onwijs last van mijn knie, aan de buitenkant. Na de eerste keer dat ik er echt pijn aan had een week rust gehouden, toen 1x relaxed 20 min gelopen (ging goed), maar de keer daarna weer veel pijn. En nu gaat het ook niet meer weg met een paar dagen rust.
Weten jullie of het beter is om hem niet te gebruiken (dus ook niet wandelen/fietsen/zwemmen) of dat ik beter juist in beweging kan blijven? Trek het gebrek aan beweging namelijk nogal slecht
Ga sowieso vrijdag naar de dokter, maar die had niet eerder tijd, vandaar dat ik het hier even vraag.
Weten jullie of het beter is om hem niet te gebruiken (dus ook niet wandelen/fietsen/zwemmen) of dat ik beter juist in beweging kan blijven? Trek het gebrek aan beweging namelijk nogal slecht
woensdag 28 november 2012 om 16:56
mildred, no worries, voor je het weet.....
reendje, sjee wat ontzettend balen. Dat klinkt niet heel erg goed
. Ik zou voorlopig even niet sporten en bij de huisarts een verwijzing vragen naar een fysio of zo. Je beweegt in het dagelijks leven namelijk ook al toch? De fysio kan waarschijnlijk een antwoord geven (wel met verstand van zaken dus)
reendje, sjee wat ontzettend balen. Dat klinkt niet heel erg goed
woensdag 28 november 2012 om 17:11
Reendje waarom niet gelijk naar de fysio. Een huisarts komt vaak niet verder dan rust. Terwijl de fysio waarschijnlijk het preciese probleem kan achterhalen en je gericht advies en waarschijnlijk ook oefeningen kan geven.
Ik zou in ieder geval als de huisarts enkel rust voorschrijft zeker ook nog langs de fysio gaan. Overigens heb je voor de fysio helemaal geen verwijzing van de huisarts nodig en is het sneller en goedkoper om dat stapje huisarts over te slaan.
Ik zou in ieder geval als de huisarts enkel rust voorschrijft zeker ook nog langs de fysio gaan. Overigens heb je voor de fysio helemaal geen verwijzing van de huisarts nodig en is het sneller en goedkoper om dat stapje huisarts over te slaan.
woensdag 28 november 2012 om 18:30
Ik zou wel gericht op zoek gaan naar een sportfysio. En duidelijk aangeven dat je niet alleen van je klachten af wil maar dat je ook wil dat je knie weer volop belastbaar wordt met betrekking tot het hardlopen.
Gewoon even op zoek in de regio en dan bellen voor een afspraak. Of de fyiso vergoed wordt hangt af van de soort verzekerning die je hebt. De basisverzekering vergoed de eerste behandelingen in ieder geval niet. Maar al zijn de kosten voor jezelf het is meestal de investering meer dan waard.
Hier met zes fanatiek sporterende kinderen in de groei wonen we nog net niet bij de fysiotherapeut in.
Gewoon even op zoek in de regio en dan bellen voor een afspraak. Of de fyiso vergoed wordt hangt af van de soort verzekerning die je hebt. De basisverzekering vergoed de eerste behandelingen in ieder geval niet. Maar al zijn de kosten voor jezelf het is meestal de investering meer dan waard.
Hier met zes fanatiek sporterende kinderen in de groei wonen we nog net niet bij de fysiotherapeut in.
woensdag 28 november 2012 om 19:31
donderdag 29 november 2012 om 13:32
Ik heb vandaag les 29 van Keep Running gelopen. 1.10 uur lopen. Ik heb 11,5 km gelopen in een gemiddelde van 9,67 km/uur. Nog 1 les (interval) en dan heb ik beide schema's van Evy uitgelopen 
Ik ga na de Bruggenloop beginnen met het schema van de HM van Renate. Nu eerst aftellen naar de Bruggenloop, deze is al over 10 dagen.
Ik ga na de Bruggenloop beginnen met het schema van de HM van Renate. Nu eerst aftellen naar de Bruggenloop, deze is al over 10 dagen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
vrijdag 30 november 2012 om 12:01
Vanochtend gelopen en ik heb genoten: rust langs het water, optrekkende mist, mooie zonsopkomst èn een lekker hardlooptempo. Ik moest vandaag 30 min lopen en dat heb ik op 8km/uur gedaan.
Het was fijn wakker worden zo
Ik heb een keuze gemaakt voor mijn hardloopwedstrijd voor de 10km, maar ikkan me nog niet inschrijven
Het was fijn wakker worden zo
Ik heb een keuze gemaakt voor mijn hardloopwedstrijd voor de 10km, maar ikkan me nog niet inschrijven
vrijdag 30 november 2012 om 12:04