Keep Running
zondag 17 juni 2012 om 14:15
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
zondag 25 november 2012 om 19:56
@Sk8ter, en heb je gisteren nog gelopen?
@Isa33, ja idd. donderdag jl. was een betere dag om te gaan lopen.
Vanavond heb ik weer gelopen eerst op het strand, men volgens mij stond er windkracht 10 en door de duinen: 7.5 km. snelheid: 8,15 km/u 00:55:00. Lopen jullie altijd dezelfde route?
@Isa33, ja idd. donderdag jl. was een betere dag om te gaan lopen.
Vanavond heb ik weer gelopen eerst op het strand, men volgens mij stond er windkracht 10 en door de duinen: 7.5 km. snelheid: 8,15 km/u 00:55:00. Lopen jullie altijd dezelfde route?
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
maandag 26 november 2012 om 10:49
maandag 26 november 2012 om 15:17
dinsdag 27 november 2012 om 20:40
Het was inderdaad héérlijk vandaag om te lopen Isa! Ik heb vandaag les 3 van evy gedaan, die met tien minuten inlopen. Ging super, heb wel op een laag tempo gelopen, geloof ik. Loop momenteel even zonder gps, want anders ga ik me teveel focussen op snelheid. Duurloop vind ik nu even belangrijker. Ben echt blij dat ik met deel twee van Evt ben begonnen, nieuwe uitdaging en ben echt weer gemotiveerd!
Zondag ben ik ook weg geweest en ondanks de harde wind was het heerlijk buiten, echt herfst! Loop altijd door het park en daar ruikt het zo lekker nu.