Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
Vandaag gespijbeld van het lopen! Had sinds gisteren al last van mijn darmen, dus vanochtend maar even niet gelopen, gaat beter hoor, misschien vanavond nog een rondje!

Jullie wel braaf geweest?
AAAAAARGH WIE HELPT MIJ?! Ik loop sinds Maandag en vandaag, erg gespannen, loop in een verkeerd ritme, ademhaling zit erg hoog en verkeerd. Zo lijkt het half uur aan een stuk doorlopen ver weg, terwijl ik gewoon 5 km en 4 mijl aan een stuk kan hardlopen.

Pfffffffff

Vandaag 1 km hardlopen, 200 meter met wandelen, 1 km, 200 meter met wandelen, 600 meter hardlopen, 200 meter met wandelen, 600 meter hardlopen, 200 met met wandelen!

Pffff deprimerend dit!
Maris, kun je niet een tandje langzamer gaan en kijken hoe het gaat? En zo weer het "vertrouwen"krijgen dat het makkelijk moet kunnen? Ik ga nl. zelf altijd focussen op mijn ademhaling als ik een keer last daar van heb gehad tijdens het lopen, waardoor het ademen automatisch lastiger lijkt te gaan.
Ik heb deze week weer een hele pittige intervaltraining gedaan, veel heuveltjes weer. Erg leuk, maar slopend! Dit weekend staat 70 minuten op het programma, als onderdeel van schema naar de 15km. Wil eigenlijk morgenavond dit al doen, omdat het weekend mega vol zit. Alleen zo'n lange ronde na mijn werk, dat weet ik ook niet of dat gaat lukken.
quote:miss1234 schreef op 26 augustus 2013 @ 15:17:

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en hoop hier antwoord te kunnen krijgen.