Lijf & Lijn alle pijlers

Kleding

14-04-2014 16:03 8 berichten
Hallo,

Ik ben langzaam aan het afvallen. Weeg nu 71 KG.

Wil weer terug naar 65 KG, heb nu zwembandjes en mijn bovenbenen irriteer ik me ook mateloos aan. Nu heb ik erg veel spijkerbroeken, shop nogal graag en dus ook aan aantal nieuwe. Nu zijn dat niet de goedkoopste broeken, dus eigenlijk vind ik zonde als de broeken straks niet meer passen. Nu is mijn vraag:

Kun je spijkerbroeken ook kleiner laten maken? En ziet dat er dan nog netjes uit?
Als je bij een goede kleermaker gaat, dan zitten ze zelfs mooier, omdat er rekening gehouden wordt met je lijf en dat doet de fabriek niet.
Niet onbeperkt, een paar cm innemen is geen probleem, maar als je meer dan 2 maten verschil krijgt wordt het heel lastig om het model te behouden en kan het er raar gaan uitzien, afhankelijk ook van het originele model van de broek . Een echt goede kleermaker zal je dat trouwens ook vertellen, wanneer ze je geen net resultaat kunnen garanderen.
Ik zou het niet doen, gaat vaak ten koste van het model.Koop gewoon een paar goedkopere broeken, bv bij h &m of zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop zelf graag tweedehands en heb zelf al meerdere malen spijkerbroeken smaller laten maken, gaat prima.
Grote kledingruil organiseren met vriendinnen en dan alleen kleding van hoge kwaliteit uiteraard.
Maar kilo's is niet altijd centimeters en andersom. Je kunt wel afvallen op je buik maar niet op je benen. Ik zou dus even afwachten.

Of verkopen en nieuwe kopen
Geniet van elke dag!
van 71 naar 65 kg ga je echt wel merken in maat... ik zou nu dus nog geen dure broek aanschaffen maar daar even een paar kilo mee wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven