Lijf & Lijn alle pijlers

Mijn kind blijkt krullen te hebben

23-08-2025 13:38 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanmorgen ben ik met mijn dochter van 7 naar de kapper geweest. Ze was in een avontuurlijke bui, en heeft haar lange haar kort laten knippen (tot op haar schouders). Het staat haar echt fantastisch! Maar nu blijkt een deel van haar haar echt veel meer krul te hebben dan we wisten. Ze had lang dik blond haar, waarin het laatste jaar wel soms een golfje vanzelf ontstond.
Maar nu het veel korter is blijkt ze achterop haar hoofd veel meer krul te hebben. De zijkanten zijn veel steiler, vrijwel recht.
Ik ben online even gaan kijken, en denk dat ze type 2c krullen heeft achterop haar hoofd. Maar ik zie ook dat het nu al makkelijk pluizig wordt. Ik zou het graag goed willen verzorgen samen met haar, maar waar begin ik? Er zijn zoveel producten te vinden, en omdat ze gemengd haar heeft weet ik het al helemaal niet meer. Het is ook nog eens een kind dat niet van te veel gedoe aan haar hoofd houdt (haar voornaamste reden om haar haar af te knippen was dat het borstelen dan korter zou duren en ze minder klitten zou hebben).
Wie helpt ons op weg?

Ik ben zo even naar een verjaardag, dus reageer waarschijnlijk wat later.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik shampoo en conditioner van Hask met arganolie.
Ik koop het bij Notino ca. €7,00 per fles
Maar mensen gaan voorbij

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven