Lijf & Lijn alle pijlers

Naakt naar de Sauna

29-01-2017 12:53 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit dat in de praktijk er uit? Ik had voor vandaag eigenlijk gereserveerd maar heb afgezegd omdat je er niet met je badkleding mag zitten.

Vrouwen en mannen lopen er gezamenlijk naakt. Ik heb niets tegen bloot maar het heeft voor mij zoiets als een naaktstrand. Je moet er een liefhebber van zijn. Oja, ik heb een Marokkaanse achtergrond dus wij douchen op de sportschool met ondergoed (zie de storm met Johan Derksen hierover)

Wat vinden jullie? Zouden mensen in hun boxer mogen lopen in een sauna? En wat als je nu een erectie krijgt of iemand naar je staart?
Daar gaan we weer. Hier zijn al tig topics over. Zoek die even op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nee, je mag niet je boxershort aanhouden. Iedereen is naakt. Dan moet je op de speciale badkledingdagen gaan, maar persoonlijk moet ik er niet aan denken om te gaan zitten zweten in mn badpak.
Je hebt speciale badkleding dagen. Wellicht kun je dan een keertje gaan. Verder mag je niet met ondergoed naar binnen. Je kunt wel je handdoekje voor je houden.
Bijzondere Nick voor een iemand met een Marokkaanse achtergrond...

Je loopt niet de hele tijd naakt. Je zit naakt in de saunahokjes en je zwemt naakt in het zwembad. En als het mooi weer is in de zomer lig je naakt op een zonnebed in de tuin. Verder heb je een badjas aan of een handdoek om. Dus in het restaurant, in de lounge, onderweg van de ene ruimte naar de andere, steeds trek je je badjas aan of sla je een handdoek om.

Een boxer is heel erg onhygiënisch. Er wordt niet gestaard. En een erectie verberg je gewoon even onder een handdoek als je het vervelend vindt.
Als je niet met zwemkleding in de sauna mag dan ook niet in boxershort he dat lijkt me logisch.

En inderdaad er zijn hier al zoveel topics over.
Carpe diem
Er zijn ook prive sauna's.
Ik heb nog nooit gezien dat iemand in een boxer/zwembroek liep in de sauna. Als het al zou mogen, wat ik betwijfel, zul je behoorlijk uit de toon vallen door in boxer rond te lopen.

Staren heb ik zelden meegemaakt in de sauna, ook nog nooit iemand gezien met een erectie, maar mocht dat gebeuren kun je even je handdoek discreet over je heen leggen.

Is naar de sauna gaan op een badkledingdag niet meer iets voor jou als je moeite hebt met naakt rondlopen? De meeste sauna's hebben dat tegenwoordig wel.
Ben je daar weer? Je hoeft niet naakt naar de sauna, maar in de sauna gewoonlijk wel.
Ik ga nooit naakt naar de sauna. Lijkt me erg ongemakkelijk voelen onderweg. Ik kleed me daar pas om, bij de lockers.

Maar als jij in je boxer naar de sauna wilt, gewoon doen. Lijkt me koud maar je warmt daar wel weer op. Hij moet daar trouwens idd wel uit; wel zo hygiënisch.
Je krijgt geen erectie.

De meeste mensen zien er naakt niet uit en de omgeving heeft ook niets erotisch over zich heen.

Als je met badkleding daar naartoe wil dat kan op speciale dagen, ga je dan lekker.

Of anders knoop je een handdoek om je heupen, doen ook veel mensen.

Ik moet er niet aan denken, in een klef badpak in de sauna zitten.
badkleding in een sauna is onhygienisch en het gaat het sauna effect tegen. omdat iedereen bloot is wordt er weinig gestaard. Over het algemeen huppel je ook niet bloot door het complex maar draag je je badjas of een handdoek
Wat is er zo onhygiënisch als men ondergoed, zwembroek of een short meeneemt voor die event? Ik bedoel in een zwembad of op het strand doe je dat ook. Ik heb begrepen dat er dus ook sauna's bestaan met dagen waar op dat wel kan. Deze sauna heeft dat niet. Kennelijk leeft dit dus bij veel meer mensen.
quote:Downton schreef op 29 januari 2017 @ 12:58:Staren heb ik zelden meegemaakt in de sauna, ook nog nooit iemand gezien met een erectie, maar mocht dat gebeuren kun je even je handdoek discreet over je heen leggen.En ondertussen denk je aan vrouwen met broekrokken aan, crocs en rood geverfd kort haar. Dan ebt zo'n erectie zo weer weg.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ga je toch lekker ergens heen waar het wel mag? Hoe moeilijk kan het zijn?
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 12:57:

Bijzondere Nick voor een iemand met een Marokkaanse achtergrond...

Je loopt niet de hele tijd naakt. Je zit naakt in de saunahokjes en je zwemt naakt in het zwembad. En als het mooi weer is in de zomer lig je naakt op een zonnebed in de tuin. Verder heb je een badjas aan of een handdoek om. Dus in het restaurant, in de lounge, onderweg van de ene ruimte naar de andere, steeds trek je je badjas aan of sla je een handdoek om.

Een boxer is heel erg onhygiënisch. Er wordt niet gestaard. En een erectie verberg je gewoon even onder een handdoek als je het vervelend vindt.

Hoezo is dat bijzonder? Marokko is het eerste land dat de VS heeft erkend en de relaties zijn heel bijzonder.

Als ik de naam Wilders had genomen of een andere Marokkanen-hater dan was dat bijzonder geweest.
Ik moet er niet aan denken om iets aan te hebben in de sauna.

Dat gaat plakken en broeien.

Maar als je nier durft of je voelt je onzeker lekker op badkleding dagen gaan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat degene met boxer de enige zal zijn die bekeken wordt, naast het feit dat het me nogal klef tussen de benen lijkt.

Zelf heb ik nog nooit iemand gezien met een erectie.
quote:milena1 schreef op 29 januari 2017 @ 13:12:

Ga je toch lekker ergens heen waar het wel mag? Hoe moeilijk kan het zijn?

Zie je mij ergens dan klagen? Ik had een vraag en een aantal mensen waaronder jij hebben geantwoord.

Waar zie jij iets moeilijks? Damned.
Nou ga ik toch al jaren naar de sauna, maar staren heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Je zit daar toch niet om naar pikken tieten en konten te kijken?

Ik, en ik denk het gros van de mensen die daar komen, komen voor een dagje ontspannen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je er zo'n probleem mee hebt (terwijl je zegt dat niet te hebben, maar dat heb je dus wel), doe het dan gewoon niet.

In een sauna is het heel normaal om compleet bloot te zijn. Niemand die een ander uit lacht. Niemand die in ondergoed loopt. (1 keer gezien, maar zij was een jaar of 14 en had alleen een klein zwart bikinibroekje aan.) Dus nee: op niet-badkledingdagen mag je niet met een onderbroek rondlopen. Niemand die naar je staart hoor. Tuurlijk kijken mensen even als je ergens binnenkomt, juist extreem weg gaan kijken en proberen anderen niet te zien is raar gedrag.

Geen man die een stijve krijgt hoor, want zó geil is het niet. En zo wel, dan staat diegene ietwat voor lul dat hij z'n lichaam niet kan beheersen.
Zoek dan naar privésauna's of sauna's waar je wel in badkleding mag komen.
Ga gewoon naar de sauna als er een badkledingdag is, probleem opgelost.
quote:Trump schreef op 29 januari 2017 @ 13:10:

Wat is er zo onhygiënisch als men ondergoed, zwembroek of een short meeneemt voor die event? Ik bedoel in een zwembad of op het strand doe je dat ook. Ik heb begrepen dat er dus ook sauna's bestaan met dagen waar op dat wel kan. Deze sauna heeft dat niet. Kennelijk leeft dit dus bij veel meer mensen.

omdat je in een sauna zweet en die zweet zich ophoopt in je bilnaad en je bilnaad in contact staat met je boxer en jij daarna met die zweet boxer in het restaurant gaat zitten of in een andere sauna of per ongeluk bij iemand op schoot.

een natte boxer houdt trouwens ook tegen dat je lijf opwarmt. en dat wil je je juist bij een saunabad
quote:Trump schreef op 29 januari 2017 @ 13:10:

Wat is er zo onhygiënisch als men ondergoed, zwembroek of een short meeneemt voor die event? Ik bedoel in een zwembad of op het strand doe je dat ook. Ik heb begrepen dat er dus ook sauna's bestaan met dagen waar op dat wel kan. Deze sauna heeft dat niet. Kennelijk leeft dit dus bij veel meer mensen.Je hebt ook dagen waar alleen vrouwen welkom zijn, dus er is voor ieder wat wils.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven