Natuurlijke bevalling / keizersnede
woensdag 1 februari 2017 om 14:04
Hoi Dames!
Ik hoop dat ik deze topic wel in goede "categorie" heb geplaatst.
19 januari is mijn baby met behulp van keizersnede geboren.
Nu heb ik een "flubberbuik"... ik weet dat het even kan duren voordat dat weg gaat, dat hoop ik althans!!
- Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie weer "normale" buik hadden?
- Hebben jullie ook iets aan de buik gedaan? Zoals sporten of dieet of...???
(Bij keizersnede mag je 6 weken lang niet sporten.)
Niet dat ik het erg vind dat ik nu flubberbuik heb maar ik ben benieuwd naar jullie buik ervaring!
Ik hoop dat ik deze topic wel in goede "categorie" heb geplaatst.
19 januari is mijn baby met behulp van keizersnede geboren.
Nu heb ik een "flubberbuik"... ik weet dat het even kan duren voordat dat weg gaat, dat hoop ik althans!!
- Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie weer "normale" buik hadden?
- Hebben jullie ook iets aan de buik gedaan? Zoals sporten of dieet of...???
(Bij keizersnede mag je 6 weken lang niet sporten.)
Niet dat ik het erg vind dat ik nu flubberbuik heb maar ik ben benieuwd naar jullie buik ervaring!

woensdag 1 februari 2017 om 15:16
Ik heb twee natuurlijke bevallingen gehad en het is er niet mooier op geworden. Ook niet ontzettend dramatisch ofzo maar het is wel te zien dat het twee keer flink opgerekt is geweest. Mijn ervaring is dat zeker je huid (stevigheid) nog wel tot anderhalf jaar na de bevalling verbetert.
Sporten doe ik inmiddels wel weer maar ik doe niet fanatiek buikspieroefeningen ofzo.
En relax, ga je hier over een paar maanden maar eens druk om maken, àls je dat al wil.
Sporten doe ik inmiddels wel weer maar ik doe niet fanatiek buikspieroefeningen ofzo.
En relax, ga je hier over een paar maanden maar eens druk om maken, àls je dat al wil.
woensdag 1 februari 2017 om 15:38

woensdag 1 februari 2017 om 16:02
quote:lilalinda schreef op 01 februari 2017 @ 15:38:
Twee natuurlijke bevallingen, de laatste al weer een decennium geleden. Mijn buikvel is ietsjes minder strak dan voorheen (maar ben ook 40+ ondertussen). Ik was ninnen no-time (sorry...) weer in shape. Was voor de zwangerschap slank en snel daarna weer. Flinke dosis mazzel en goeie genenMijn moeder heeft dat ook gehad (en niks even van die genen aan mij doorspelen ) maar uiteindelijk ga je dat met de tijd toch ook zien inderdaad. Dus ja, ik maak me er nu niet zo druk om eigenlijk. Het is niet dat ik nu met twee kinderen in een crop top en een heupbroek ga lopen.
Twee natuurlijke bevallingen, de laatste al weer een decennium geleden. Mijn buikvel is ietsjes minder strak dan voorheen (maar ben ook 40+ ondertussen). Ik was ninnen no-time (sorry...) weer in shape. Was voor de zwangerschap slank en snel daarna weer. Flinke dosis mazzel en goeie genenMijn moeder heeft dat ook gehad (en niks even van die genen aan mij doorspelen ) maar uiteindelijk ga je dat met de tijd toch ook zien inderdaad. Dus ja, ik maak me er nu niet zo druk om eigenlijk. Het is niet dat ik nu met twee kinderen in een crop top en een heupbroek ga lopen.
woensdag 1 februari 2017 om 21:38