Nieuwsgierig naar lengte/gewicht en leeftijd
donderdag 26 juli 2012 om 13:23
Hallo !!!
Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem
Ik trap af :
Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.
Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.
Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem
Ik trap af :
Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.
Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.

zondag 5 november 2017 om 20:55
1.70m, 66 kg, 30 jaar.
Ben zelf redelijk tevreden maar ben wel eens slanker geweest en dat vond ik mooier staan. Ik kan alleen niet dieeeten (tuurlijk, als ik wil zou ik het kunnen dus ik vind het blijkbaar niet belangrijk genoeg
) en de enige periode dat ik slanker was was tijdens een reis van enkele maanden door Azie. Gezond eten, veel water drinken (want warm!) veel lopen/wandelen. Dat je dan ook iedere avond zo ongeveer een biertje drinkt, deed er niet toe. Ach ja...
Ben zelf redelijk tevreden maar ben wel eens slanker geweest en dat vond ik mooier staan. Ik kan alleen niet dieeeten (tuurlijk, als ik wil zou ik het kunnen dus ik vind het blijkbaar niet belangrijk genoeg