Lijf & Lijn alle pijlers

Okselhaar bij mannen

01-06-2011 11:03 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivadames,

Ik heb even een account aangemaakt om een geschil op een ander forum op te lossen.

Wat vinden jullie van okselhaar bij mannen? Kaal, bijwerken of gewoon lekker laten groeien? En waarom?

Discuss!

Okselhaar bij mannen

Totaal aantal stemmen: 59

Kaal (22%)
Bijwerken (49%)
Laten groeien (29%)
Heb je ook nog borsthaar? Das helemaaaaaaal lekker :-)
Niet helemaal weghalen, vind ik niet mannelijk. Zag dat Lars van de bachelor ook geen okselhaar had en vond dat een (extra) afknapper. Bijknippen is wel verzorgd.

Zelfde criteria heb ik voor de onderkant. Rughaar moet wel helemaal weg trouwens en bilhaar ben ik ook niet dol op.
.
Kaal, je bent er zo aan gewend dat het kaal is.
ik denk trouwens dat de reacties leeftijdgebonden zijn. Hoe jonger hoe lager de haartolerantie en hoe ouder hoe minder helemaal kaal wordt gewaardeerd. Zet je lft eens bij je reactie, dan kunnen we deze theorie testen. Ik ben 40+ en hou niet van kaal.
.
Niet kaal, bleeeh! Enorm lange bos hoeft ook weer niet, dan even bijwerken, maar verder ben ik VOOR haar bij een man!
Oh, en ik ben 35.
Ik ben 30 en snap die kaalheidsrage bij mannen en vrouwen écht niet. En vies vind ik het al helemaal niet, heeft niks met schoon of vies te maken.
ben 39.

Ik snap die totale afschuw en veroordeling van lichaamshaar niet.

Wat is er vies aan haar? Het is normaal dat er haar groeit.

Als je gewoon doucht is je haar schoon, of in ieder geval niet smeriger dan de oksel waar het op groeit.

De één scheert, de ander niet. So what, doe lekker wat je zelf wil.

De intolerantie tegen mensen die niet ontharen staat me enorm tegen.
h
Ik ben al zeker een jaar op 30 glad onder de oksels. Ik vind het verzorgd en fris.
Oksels kaal, maar verder goed kort getrimt. Mijn vriend is behoorlijk behaard en gelukkig vindt hij het ook niks dus houd hij het zorgvuldig bij. Ik ben 39 jr
Ik zeg kaal. Het zweet minder, ruikt minder en het staat beter. Ik ben 35. Ik kan een beetje borsthaar wel waarderen.
quote:StabiloBoss schreef op 01 juni 2011 @ 12:24:

ben 39.

Ik snap die totale afschuw en veroordeling van lichaamshaar niet.

Wat is er vies aan haar? Het is normaal dat er haar groeit.

Als je gewoon doucht is je haar schoon, of in ieder geval niet smeriger dan de oksel waar het op groeit.

De één scheert, de ander niet. So what, doe lekker wat je zelf wil.

De intolerantie tegen mensen die niet ontharen staat me enorm tegen.

Ik heb een ontzettende afkeer van vochtig okselhaar bij mannen/vrouwen die ik niet ken. Soms, als ik op een warme dag in bus of tram zit en naast mij een man/vrouw staat, zie ik die natte dotten precies op ooghoogte. Brrrrrr.......

Ook bij turners, dansers, sporters die regelmatig hun armen omhoog moeten doen, vind ik kale oksels veel frisser staan.

Er staat toch niet in het openingstopic dat het alleen om je eigen partner gaat ?
Ik ben 40+ en ben voor scheren, of i.i.g. bijhouden. En dat geldt niet alleen voor okselhaar...
Liever geen oerwoud, maar helemaal kaal vind ik ook niet zo mooi. Als ik mag kiezen dan ga ik voor netjes getrimd.

Ben trouwens bijna 40.
Ik zeg kaal. Of in elk geval bijwerken.. Maar zo'n hele bos? Bah! Net als rughaar, wegharsen die zooi! Je hebt het niet nodig en het siert je ook niet!
, toevallig kwam van de week mijn man met een verbeten gezicht naar beneden. Dus ik vraag wat er is, zegt hij dat hij net z'n oksels geschoren heeft en dat dat onwijs zeer doet

Dus ik vroeg hoe hij dat dan gedaan had en waarom??

Had een collega gezegd dat je met wat hij onder z'n oksels had hangen een sjekkie kon draaien (dat viel echt wel mee hoor, maar blijkbaar vond hij het niet leuk ) dus hij had vol zijn scheerapparaat er in gezet i.p.v subtiel met een mesje en er vervolgens iets van aftershave tegen aan gegooid!!

Dit doet hij dus nooit meer!

Van mij hoeft het ook niet, ten eerste was het echt niet zo lang en een beetje haar vind ik wel mannelijk. Verder zweet hij ook nauwelijks.

En oh ja ik ben 31

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven