Lijf & Lijn alle pijlers

Online workouts 20-30 min

27-05-2020 23:38 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna klaar met 30 day shred van jillian michaels. Ik zou graag door willen gaan met sporten ( in ieder geval 3 x per week). Ik heb jaren niks gedaan of wel geprobeerd maar snel weer afgehaakt. Ik vind een workout van 20-30 min goed te doen en kan dit gewoon lekker thuis doen op het moment dat het mij uitkomt. Het is voorbij voordat ik erg in heb en dat is fijn want ik kan er enorm tegenop zien.
De workouts van 30 day shred ken ik nu wel. Ik zou graag iets anders doen. Wie kent er leuke filmpjes? Ik heb een matje en gewichtjes van 1,2 en 3 kilo.

De filmpjes van ripped in 30 zou ik graag willen zien maar die zijn helaas niet online te vinden.
Er zijn er genoeg te vinden gewoon op youtube. Daar heb ik het een tijd mee gedaan. Zelf even uitzoeken welke persoon / stijl je aangenaam vindt.
Alle reacties Link kopieren
Niloe kun je iets aanraden?
Ik gebruikte voornamelijk filmpjes van HASfit, Popsugar fitness en Sydney Cummings. Zijn trouwens wel losse work-outs, niet zo'n 30-dagen-challenge ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Chloe Ting heeft ook challenges en fijne losse workouts. Daarnaast volg ik zelf ook Pamela Reif, zij heeft ook erg fijne workouts voor beginners tot aan gevorderde mensen. Succes!
Ik doe sinds deze maand een workout programma van Chloe Ting! Dit kost ongeveer 15 tot 45 minuten per dag.

https://www.chloeting.com/program/
Alle reacties Link kopieren
happyface97 schreef:
28-05-2020 00:09
Ik doe sinds deze maand een workout programma van Chloe Ting! Dit kost ongeveer 15 tot 45 minuten per dag.

https://www.chloeting.com/program/

Welk workout programma doe je als ik vragen mag?
MysteriousLight schreef:
28-05-2020 00:12
Welk workout programma doe je als ik vragen mag?
Ik doe de Abs & Booty Hourglass Challenge, ik ben nu op de 19de dag en merk al wel redelijk verschil!
Alle reacties Link kopieren
Fitnessblender :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Leuk! Ik ga ernaar kijken! Losse workouts vind ik niet erg. Ik merk dat ik na een paar keer dezelfde workout doen het minder leuk vind. En dan moet ik nog een paar dagen waar ik tegenop ga zien. Dat is jammer. Beetje afwisseling is fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Les Mills on demand!

http://lesmillsondemand.com/

14 dagen proef periode en dan kun je kiezen voor een 'abonnement'. Niet duur en heel veel keuze!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
happyface97 schreef:
28-05-2020 00:14
Ik doe de Abs & Booty Hourglass Challenge, ik ben nu op de 19de dag en merk al wel redelijk verschil!
Nice zeg, goed bezig!
Je hebt ook sweat van kayla itsines. Op haar Facebook doen ze nu elke maandag een workout. Maar het is eigenlijk een app. Ze hebben een gratis proefperiode, dus je kan uitproberen of het wat is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je ook Fitnessblender aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Pamela Reif heeft op haar insta ook wekelijkse workouts staan. Beginner, 30 minuten, 45 minuten en fatburn. Ik vind haar workouts erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik pak er ter afwisseling nu ook af en toe een training van Sydney Cummings bij. Makkelijke bewegingen zonder al teveel ingewikkelde techniek.
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
28-05-2020 10:01
Ik ben fan van Les Mills on demand!

http://lesmillsondemand.com/

14 dagen proef periode en dan kun je kiezen voor een 'abonnement'. Niet duur en heel veel keuze!
Leuke tip, ik ga dit volgen! Heb met mijn partner een discussie: ik woon in een bovenhuis met onderburen. Ik ben gek op tai-bo en bodycombat. Vind je dat ik het kan maken tegenover m’n onderburen om 40 minuten te springen? Het is vrij gehorig... Heb helaas geen buitenruimte tot mijn beschikking. We hebben niet veel contact met de buren, maar maken weleens een praatje als we elkaar tegengekomen. , ik overweeg om het hen mee te delen en “afspraken” te maken qua tijdstippen. Mijn partner vindt dat ik pech heb en het niet moet doen.

Ben ik een asociale buur als ik wel thuis ga sporten?
Alle reacties Link kopieren
Geisje schreef:
31-05-2020 19:48
Leuke tip, ik ga dit volgen! Heb met mijn partner een discussie: ik woon in een bovenhuis met onderburen. Ik ben gek op tai-bo en bodycombat. Vind je dat ik het kan maken tegenover m’n onderburen om 40 minuten te springen? Het is vrij gehorig... Heb helaas geen buitenruimte tot mijn beschikking. We hebben niet veel contact met de buren, maar maken weleens een praatje als we elkaar tegengekomen. , ik overweeg om het hen mee te delen en “afspraken” te maken qua tijdstippen. Mijn partner vindt dat ik pech heb en het niet moet doen.

Ben ik een asociale buur als ik wel thuis ga sporten?
JA.
Ik had bovenburen die ook thuis sporten, GOOD LORD, dacht dat WO3 was uitgebroken en plafond met hun erbij naar beneden zou komen. Onfijn.

Maar, bespreek 't even met hen, en probeer het uit. Neem hun feedback serieus. Bovenwoningmensen weten niet hoeveel wij onderwoningmensen horen (tip van sluier: ALLES).
MientjeHapgraag schreef:
31-05-2020 20:34
JA.
Ik had bovenburen die ook thuis sporten, GOOD LORD, dacht dat WO3 was uitgebroken en plafond met hun erbij naar beneden zou komen. Onfijn.

Maar, bespreek 't even met hen, en probeer het uit. Neem hun feedback serieus. Bovenwoningmensen weten niet hoeveel wij onderwoningmensen horen (tip van sluier: ALLES).

Ik hoorde ook ALLES van mijn bovenburen.

Hun dochter van 7 die al-tijd rende in huis. Stamp, stamp, stamp. Bonk, bonk, bonk.
En de buuf zei: "Tja, het zijn kinderen."
Heel vroeger leerde je aan kinderen: "Rennen doe je buiten."

Wat ben ik blij dat ik (zeker nu in de Coronatijd) geen bovenburen meer heb.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor jullie reacties! Ik ga dan toch op zoek naar een alternatief...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee.
Alle reacties Link kopieren
Geisje schreef:
31-05-2020 19:48
Leuke tip, ik ga dit volgen! Heb met mijn partner een discussie: ik woon in een bovenhuis met onderburen. Ik ben gek op tai-bo en bodycombat. Vind je dat ik het kan maken tegenover m’n onderburen om 40 minuten te springen? Het is vrij gehorig... Heb helaas geen buitenruimte tot mijn beschikking. We hebben niet veel contact met de buren, maar maken weleens een praatje als we elkaar tegengekomen. , ik overweeg om het hen mee te delen en “afspraken” te maken qua tijdstippen. Mijn partner vindt dat ik pech heb en het niet moet doen.

Ben ik een asociale buur als ik wel thuis ga sporten?
Ik heb dit gewoon netjes tegen mijn buren gezegd: dat ik door het sluiten van de sportschool me tot thuislesjes gewend heb, dus als ze wat gestommel horen het daardoor komt. En dat het nooit langer dan een uurtje duurt.

Hun zoon drumt dus ik had nog wel wat credits te besteden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hoop verschillende gedaan. Allemaal leuk! Ik vond ook homeworkouts zonder springen! Gewoon oefeningen die je vrij geruisloos kunt doen. Ideaal dus voor mensen in appartementen! Er staat dan in de titel no jumping, daar even op zoeken dan heb je ze zo!
Alle reacties Link kopieren
Druppeltjeswater schreef:
05-06-2020 19:53
Ik heb een hoop verschillende gedaan. Allemaal leuk! Ik vond ook homeworkouts zonder springen! Gewoon oefeningen die je vrij geruisloos kunt doen. Ideaal dus voor mensen in appartementen! Er staat dan in de titel no jumping, daar even op zoeken dan heb je ze zo!
Ik vind juist de actieve cardio / spring /dans dingen leuk ;)
Alle reacties Link kopieren
Geisje schreef:
31-05-2020 19:48
Leuke tip, ik ga dit volgen! Heb met mijn partner een discussie: ik woon in een bovenhuis met onderburen. Ik ben gek op tai-bo en bodycombat. Vind je dat ik het kan maken tegenover m’n onderburen om 40 minuten te springen? Het is vrij gehorig... Heb helaas geen buitenruimte tot mijn beschikking. We hebben niet veel contact met de buren, maar maken weleens een praatje als we elkaar tegengekomen. , ik overweeg om het hen mee te delen en “afspraken” te maken qua tijdstippen. Mijn partner vindt dat ik pech heb en het niet moet doen.

Ben ik een asociale buur als ik wel thuis ga sporten?
Ja, je hoort het. Maar ik vind het niet asociaal als je dat buiten de standaard werk- en bedtijden (ik denk dan aan ergens tussen zes en negen/tien ‘s avonds, afhankelijk van of er kinderen in het gebouw wonen) een of twee keer per week doet hoor. Het is maar veertig minuten en door Corona moeten we bijna allemaal wel inleveren qua rust.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven