Lijf & Lijn alle pijlers

Op gewicht blijven of afvallen vanaf augustus 2017

11-08-2017 18:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Vandaag kwam ik spontaan op het plan om een nieuwe weegschaal aan te schaffen; ik was namelijk wel benieuwd naar mijn gewicht. Goed idee, leek me. Vol goede moed ging ik op mijn nieuwe weegschaal staan - en misschien had ik die goede moed niet mee moeten dragen op de weegschaal, maar ik schrok toch echt wel van het getal dat daar kwam te staan.
Nu is er echter geen weg meer terug, want: wat je weet kun je niet meer niet weten. Ik heb mijn kop dus net uit het zand gegraven en ik wil actie. Mijn doel: Een paar kg. er af en dan op gewicht blijven.

Het lijkt me fijn om ervaringen met elkaar te delen en elkaar tips en feedback te geven wat betreft voeding en bewegen. Wie herkent zich in mijn verhaal en zou ook graag een gezonde leefstijl willen en willen afvallen en/of op gewicht willen blijven? Schrijf dan gezellig mee!
anoniem_352552 wijzigde dit bericht op 28-10-2017 10:41
Reden: Foutje
31.36% gewijzigd
Ik doe mee!
Wees blij!
Oh, gezellig! Dan hoef ik het niet helemaal alleen te doen, haha.
Wat is jouw doel? Op gewicht blijven of afvallen?
Ik doe mee, ik zou graag ongeveer 5 kg willen afvallen!
Leuk Togepi! Hoe ben jij dit van plan aan te pakken?

Ik heb sinds kort de app Myfitnesspal op mijn telefoon gezet en probeer daarin mijn voeding bij te houden. Hopelijk houd ik het vol!
Ik wil ook vooral op mijn voeding gaan letten. Toevallig vanmiddag er met iemand over gehad en die at koolhydraatarm. Als ik het zo hoorde was het goed vol te houden. Schijnt ook een positief effect te hebben op de stoelgang, dus dat zou ook ontzettend fijn zijn. Maar allereerst wil ik bewuster gaan eten en minder snoepen. Ook wil ik in de avond niet steeds mee snaaien met mijn vriend.

Ava Lynn; Hoe wil jij het aanpakken of denk je dat myfitnesspal je genoeg helpt? :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven