Lijf & Lijn alle pijlers

Opmerking na afvallen

27-08-2017 15:14 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Mijn vrouw is aan het afvallen en is inmiddels van 85kg afgevallen naar 77kg.
Een hele prestatie; ik ben erg trots op haar!
Het is m.i. ook duidelijk te zien.
Dit weekend hebben we mijn ouders en broer (afzonderlijk) weer gezien. Voor het eerst sinds mij vrouw aan het afvallen is.
Tot mijn (en mijn vrouws) verbazing viel het hun beiden niet op en is er niets over gezegd.
Ik merk dat mijn vrouw hierover teleurgesteld is.
Wat vinden jullie; vinden jullie het passend dat ik ze hier telefonisch even op aanspreek.
De verstandhoudingen zijn overigens prima.
Alvast dank voor jullie reacties en adviezen.
Je wilt een rode loper voor die paar kilo's die je vrouw is afgevallen?
Wil je ook complimenten voor de kilo's die ze er zelf heeft aangekregen in eerste instantie?
Vraag jezelf af waarom jij zo de behoefte hebt aan hun reactie.
Ze geven een compliment wanneer ze dat willen. Wellicht zien ze het niet. Of misschien vinden ze je vrouw nog steeds te zwaar. Grote kans dat ze helemaal niets vinden en dat het ze niet boeit. En terecht. Dit is iets van je vrouw zelf. Ze doet dit niet voor haar omgeving.
Het ligt voor heel veel mensen gevoelig. Een compliment over het gewicht kan altijd verkeerd worden opgevat. Wie verstandig is zegt daar niks over.

En nee, natuurlijk ga je hen hierover niet bellen, ben je mal.
Alle reacties Link kopieren
Jolandje schreef:
27-08-2017 15:15
Ik heb gemerkt dat anderen het pas zien als er rond de 15 kg af is.
Niks over zeggen, afvallen doet ze voor zichzelf en die complimenten gaan echt wel komen
Yep. Ook als je niet eens zo groot en heel erg dik bent zoals ik zien anderen het pas als er 15 of meer af is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven