Lijf & Lijn alle pijlers

Opvallend tijdens saunabezoek

27-10-2017 19:12 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ezel. Steen 2e, 3e of misschien wel vierde keer.

Ik leer het nooit....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2017 21:02
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
92.70% gewijzigd
jouw leven is een keuze
Mensen zoals jij moeten lekker wegblijven bij een sauna. Het zou een veilige plek moeten zijn voor iedereen, juist omdat je zo kwetsbaar rondloopt. Wat een onzin om daar een oordeel over te hebben. En nee, dat doet niet iedereen. Ik niet, namelijk. Vind het juist fijn dat mensen met allerlei lichaamstypen gewoon lekker heen gaan.

Ik ben in de 20 en niet moddervet. Wel een kale doos #noshame
KyloRen schreef:
27-10-2017 19:59
De titel door Google gooien en hoppa, je vindt de cache. Staat alles nog in ;-D
:idee:
snug schreef:
27-10-2017 19:56
Wat heb jij dan eigenlijk? :$
Duh. een kale zak natuurlijk. Ik ben een man.
Oh, en #noshame

Goeie, Nav__
_Amand schreef:
27-10-2017 20:01
Duh. een kale zak natuurlijk.
Ze vroeg wat je hebt niet wat je bent. :rofl:
Murrmurr schreef:
27-10-2017 20:10
Ze vroeg wat je hebt niet wat je bent. :rofl:
:bigkiss:
Nav__ schreef:
27-10-2017 19:59
Mensen zoals jij moeten lekker wegblijven bij een sauna. Het zou een veilige plek moeten zijn voor iedereen, juist omdat je zo kwetsbaar rondloopt. Wat een onzin om daar een oordeel over te hebben. En nee, dat doet niet iedereen. Ik niet, namelijk. Vind het juist fijn dat mensen met allerlei lichaamstypen gewoon lekker heen gaan.
Dit. Ik kom al jaren met veel plezier in sauna's, met mijn geweldige lijf dat wellicht niet conform ieders standaard van schoonheid is. Net zoals veel andere mensen. Ik vind het er heerlijk en zou mensen die een probleem hebben met de aanwezigheid van andere mensen vriendelijk willen verzoeken niet naar een publieke gelegenheid te gaan. Het is wellicht wat onnozel dit juist op te zoeken, als je blijkbaar intolerant bent voor anderen.
Zo ga ik nooit op Koopzondag naar Ikea, omdat ik niet van mensen houd. Het kan echt zo simpel zijn.
Zo veel (blijkbaar?) kaal verbaast mij eigenlijk. Ik heb het een paar keer gedaan, maar vind het helemaal niks. Het ziet er voor mij zo vreemd kinderlijk uit en dat voelt voor mij raar. Ik hou een driehoekje/streep.

In de sauna probeer ik eigenlijk niet naar andere mensen te staren en al helemaal niet naar specifieke lichaamsdelen. Ik ben dan ook helemaal niet bezig met in te schatten hoe oud iedereen is. Maar over het algemeen heb ik niet het idee dat obees of overgewicht het nieuwe ideaal is onder twintigers.
.
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 08-12-2017 15:42
98.91% gewijzigd
_Amand schreef:
27-10-2017 20:03
Oh, en #noshame

Goeie, Nav__
:yes:

Je had ook '#metoo' kunnen gebruiken, overigens :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven