Ouder worden
vrijdag 6 december 2013 om 21:58
Over een paar maandjes word ik 35. Dichter bij de 40 dan bij de 30. En dat terwijl ik de schok van het 30 worden eigenlijk nog niet helemaal verwerkt heb.
Ik merk dat ik ouder worden niets vind. Ik voel me verder ook nog gewoon 25. Alleen dan met wat meer ervaring. Vooral uiterlijk vind ik ouder worden gewoon niet leuk. Hoe vinden jullie dat ouder worden?
Ik merk dat ik ouder worden niets vind. Ik voel me verder ook nog gewoon 25. Alleen dan met wat meer ervaring. Vooral uiterlijk vind ik ouder worden gewoon niet leuk. Hoe vinden jullie dat ouder worden?
vrijdag 6 december 2013 om 22:02
Lieve schat, 35 is nog niet oud en uitgeblust hoor! Het valt echt reuze mee om 35 te worden!! Geen verklede pop voor de deur, geen vriendengroep die stukjes opvoert . . . .
Het vervelende van ouder worden is dat je rimpels kunt krijgen, dat je je haren moet verven, dat je gewicht bij krijgt (jaarlijks een kilootje meer of zo) . . . . Zo ver ben je nog lang niet, geniet van je jaren en stel deze vraag nog eens als je 53 wordt . . . .
En zelfs dan valt ouder worden mee!
Het vervelende van ouder worden is dat je rimpels kunt krijgen, dat je je haren moet verven, dat je gewicht bij krijgt (jaarlijks een kilootje meer of zo) . . . . Zo ver ben je nog lang niet, geniet van je jaren en stel deze vraag nog eens als je 53 wordt . . . .
En zelfs dan valt ouder worden mee!
vrijdag 6 december 2013 om 22:03
Hier ook midden 30.
En ik herken mezelf soms helemaal niet in de spiegel.
De laatste jaren erg veel afgevallen , maar niet blij met mijn oude kop. In mijn ogen dan he. De lijntjes bij mijn mond gaan hangen.
Waarschijnlijk zie ik het zelf zo en anderen niet.
Soms heb ik ook al dat ik denk van , goh laat ik dat nu nog maar dragen want over een paar jaar " kan" het niet meer....
De laatste jaren erg veel afgevallen , maar niet blij met mijn oude kop. In mijn ogen dan he. De lijntjes bij mijn mond gaan hangen.
Soms heb ik ook al dat ik denk van , goh laat ik dat nu nog maar dragen want over een paar jaar " kan" het niet meer....
vrijdag 6 december 2013 om 22:06
vrijdag 6 december 2013 om 22:07
quote:shoplustige78 schreef op 06 december 2013 @ 22:03:
Hier ook midden 30.
Soms heb ik ook al dat ik denk van , goh laat ik dat nu nog maar dragen want over een paar jaar " kan" het niet meer....Dat dus. Ik was een tijdje terug ergens met nogal onvoordelig licht en ik vond mezelf ineens zo mijn moeder lijken, ik was het liefste naar huis gegaan (en die is 57). Gelukkig dat een paar wijntjes al het leed naar de achtergrond duwde.
Hier ook midden 30.
Soms heb ik ook al dat ik denk van , goh laat ik dat nu nog maar dragen want over een paar jaar " kan" het niet meer....Dat dus. Ik was een tijdje terug ergens met nogal onvoordelig licht en ik vond mezelf ineens zo mijn moeder lijken, ik was het liefste naar huis gegaan (en die is 57). Gelukkig dat een paar wijntjes al het leed naar de achtergrond duwde.
vrijdag 6 december 2013 om 22:19
net 40, altijd bijzonder veel aan preventie gedaan (veel bewegen, super gezond en karig eten, de juiste supplementen, de juiste gezichtsverzorging -nee geen dag- en nachtcrèmes of andere dure en onnodige dingen) en word inmiddels 10-15 jr jonger geschat en zo voel ik me ook. Qua karakter voel ik me nog steeds erg avontuurlijk en die sterretjes in mijn ogen raak ik denk ik, nooit kwijt . Mij hoor je niet klagen. Grijze haren zit pas heeeeel laat in de familie.
Maarrrrr,....veel mensen zouden niet zo super bewust (extreem?) kunnen leven denk ik
We zullen natuurlijk nooit weten of het jonge uiterlijk te maken heeft met de lifestyle, is niet te bewijzen natuurlijk
Maarrrrr,....veel mensen zouden niet zo super bewust (extreem?) kunnen leven denk ik
We zullen natuurlijk nooit weten of het jonge uiterlijk te maken heeft met de lifestyle, is niet te bewijzen natuurlijk
vrijdag 6 december 2013 om 22:23
quote:Galileo schreef op 06 december 2013 @ 22:17:
Helaas heel erg herkenbaar. Ben je al 'gesetteld'?
Yep ben al 15 jaar bij mijn man.
Het is ook niet dat ik niet oud wil worden het is meer dat ik ineens merk dat ik er ouder uitzie. En dat vind ik niet leuk. Ik weet dat het verwend is, maar toch is het zo.
Blijkbaar vind ik het heel belangrijk mezelf mooi te voelen.
Helaas heel erg herkenbaar. Ben je al 'gesetteld'?
Yep ben al 15 jaar bij mijn man.
Het is ook niet dat ik niet oud wil worden het is meer dat ik ineens merk dat ik er ouder uitzie. En dat vind ik niet leuk. Ik weet dat het verwend is, maar toch is het zo.
Blijkbaar vind ik het heel belangrijk mezelf mooi te voelen.
vrijdag 6 december 2013 om 22:23
Ik ben afgelopen woensdag 43 geworden and I love it!! ik heb me nog nooit zo goed gevoeld! zie er beter uit dan ook! hen weinig tot geen rimpels en zit heerlijk in mijn nog strakke velletje. Het leven lacht me toe! Ik voel me zeker en weet wat ik wil. Ik zou geen dag meer 25 willen zijn...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
vrijdag 6 december 2013 om 22:24
Niet zo angstig zijn voor ouder worden. Het is minder eng dan je denkt. Het is pas eng als je angstvallig jong wil blijven.
Als je 60 bent realiseer je jezelf hoe jong 35 nog is.
En ook dan voel je alsof je veel jonger bent. Helaas is daar dan een hele wereld vol realiteit die jou gaat herinneren dat je geen 20 meer bent. Dat hoe jij je voelt, je niet perse uitstraalt
Als je 60 bent realiseer je jezelf hoe jong 35 nog is.
En ook dan voel je alsof je veel jonger bent. Helaas is daar dan een hele wereld vol realiteit die jou gaat herinneren dat je geen 20 meer bent. Dat hoe jij je voelt, je niet perse uitstraalt
vrijdag 6 december 2013 om 22:25
vrijdag 6 december 2013 om 22:27