Lijf & Lijn alle pijlers

revival topless zonnen

14-06-2016 10:05 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.viva.nl/lijf-l ... as-topless-heel-gewoon-2/



Wie doet er weer mee?

Of anders wat draag je wel/niet op het strand?
Alle reacties Link kopieren
Eerst even voorstellen, ben een jonge man van 32 en vindt het een mooi gezicht als een vrouw topless gaat zonnen ☺️. Ongeacht leeftijd en type borst ☺️. Ik word zelfs verlegen als een vrouw topless gaat zonnen, maar dat is weer een ander verhaal 😉...
anoniem_377843 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 09:03
Reden: Tekst aanpassen
10.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dit voorjaar jonge meiden/studentes topless liggen op een kade in Amsterdam, en topless zwemmen in het IJ. In een gemengd groepje m/v. Toen dacht wel even: mooi, het gaat weer de goeie kant op.
.
Alle reacties Link kopieren
Tribal86 schreef:
22-10-2018 08:28
Eerst even voorstellen, ben een jonge man van 32 en vindt het een mooi gezicht als een vrouw topless gaat zonnen ☺️. Ongeacht leeftijd en type borst ☺️. Ik word zelfs verlegen als een vrouw topless gaat zonnen, maar dat is weer een ander verhaal 😉...
Je snapt dat vrouwen die topless zonnen dat niet doen omdat mannen zoals jij dat een mooi gezicht vinden?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
22-10-2018 23:16
Je snapt dat vrouwen die topless zonnen dat niet doen omdat mannen zoals jij dat een mooi gezicht vinden?
Natuurlijk snap ik dat, maar daarom is het wel een mooi gezicht ☺️. En daarentegen vinden vrouwen die op een openbare strand topless liggen te zonnen het ook niet erg als je even naar hun borsten kijkt. Als ze het al erg vinden, dan gaan ze ook niet topless zonnen op een openbare strand lijkt mij ☺️😉.....
Tribal86 schreef:
23-10-2018 07:40
Natuurlijk snap ik dat, maar daarom is het wel een mooi gezicht ☺️. En daarentegen vinden vrouwen die op een openbare strand topless liggen te zonnen het ook niet erg als je even naar hun borsten kijkt. Als ze het al erg vinden, dan gaan ze ook niet topless zonnen op een openbare strand lijkt mij ☺️😉.....

Ja, dat vinden ze wel erg. Ze liggen topless omdat dat fijn voelt. Jij vindt het vast ook fijner om in je blote bast te lopen dan met zo’n knellend bovenstukje om je borst.
Ze lopen NIET topless omdat ze het leuk vinden dat vieze, puberale mannetjes zoals jij naar hun tieten staren. Gewoon niet doen, is heel onbeleefd.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekop1 schreef:
23-10-2018 21:32
Ja, dat vinden ze wel erg. Ze liggen topless omdat dat fijn voelt. Jij vindt het vast ook fijner om in je blote bast te lopen dan met zo’n knellend bovenstukje om je borst.
Ze lopen NIET topless omdat ze het leuk vinden dat vieze, puberale mannetjes zoals jij naar hun tieten staren. Gewoon niet doen, is heel onbeleefd.

Nee denk niet dat ze het erg vinden. Vrouwen die topless liggen te zonnen weten heus wel dat er naar hun blote borsten gekeken gaat worden. Als ik met mijn blote kont door een winkelstraat ga lopen kijk Iedereen mij ook aan. Zo gek is
dat niet. En omdat ik naar topless vrouwen kijk ben ik een vies mannetje? Hahaha dat klinkt logisch. Dus alle mannen die naar blote borsten kijken zijn dus vies? Eeh ja klinkt inderdaad heel erg logisch hoor...
Alle reacties Link kopieren
Voor omstanders is het voor de meeste mensen het beste zo min mogelijk bloot te laten zien....
Alle reacties Link kopieren
Typisch Tribal, dat jij als man denkt dat vrouwen dit soort dingen doen voor de aandacht van mannen.

Topless zonnen doe je voor jezelf. Anders zou je wel door de winkelstraat gaan paraderen. Topless is prettig, geen knellende bandjes, geen witte strepen, geen vochtige bikinitop.

Vrouwen die topless zonnen weten dat ze gezien kunnen worden, dat is heel wat anders dan bekeken en aangestaard. Loeren is idd wat vieze mannetjes doen.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
23-10-2018 23:53
Typisch Tribal, dat jij als man denkt dat vrouwen dit soort dingen doen voor de aandacht van mannen.

Topless zonnen doe je voor jezelf. Anders zou je wel door de winkelstraat gaan paraderen. Topless is prettig, geen knellende bandjes, geen witte strepen, geen vochtige bikinitop.

Vrouwen die topless zonnen weten dat ze gezien kunnen worden, dat is heel wat anders dan bekeken en aangestaard. Loeren is idd wat vieze mannetjes doen.
Goed verwoord.
En naakt door een winkelstraat rennen, dat is natuurlijk niet hetzelfde. Ja, dan word je idd nageken. Man of vrouw.
Maar als jij ligt te zonnen, zou je ook niet willen dat je nadrukkelijk bekeken werd door mannen. Of je nu helemaal bloot bent of niet. Ik weet niet of jij wel eens beloerd bent door homo's, maar daar zou jij je ook niet prettig bij voelen.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
24-10-2018 08:26
Goed verwoord.
En naakt door een winkelstraat rennen, dat is natuurlijk niet hetzelfde. Ja, dan word je idd nageken. Man of vrouw.
Maar als jij ligt te zonnen, zou je ook niet willen dat je nadrukkelijk bekeken werd door mannen. Of je nu helemaal bloot bent of niet. Ik weet niet of jij wel eens beloerd bent door homo's, maar daar zou jij je ook niet prettig bij voelen.
Nee dat klopt niet helemaal. Als vrouwen niet willen dat er naar hun blote borsten wordt gekeken, dan kunnen ze beter in hun achtertuin gaan liggen. Of onder een zonnebank. Je weet gewoon dat er naar je gekeken gaat worden als je topless gaat zonnen.

Ik vermoed dat jullie mijn bericht ook niet goed hebben gelezen. Er is nooit sprake geweest over gluren, stiekem foto’s maken of filmen. Ik heb het alleen over kijken gehad. En daarentegen heb ik al een aantal vrouwen topless aangesproken en leuke gesprekken mee gehad. Over de zin van het leven, tot het ontstaan van het universum. En nee zij vonden het niet erg als ik af en toe naar hun borsten zat te kijken. Zij waren intelligent genoeg om te beseffen dat de meeste gezonde hetro mannen dat nu eenmaal doen....
Alle reacties Link kopieren
En toen was het stil hahaha...
Alle reacties Link kopieren
Tribal86 schreef:
13-11-2018 10:31
En toen was het stil hahaha...
Dat komt omdat de meeste mensen hier inmiddels geleerd hebben dat het geen enkele zin heeft tegen iemand in te blijven gaan die zo'n enorme plaat voor zijn kop heeft. Ze besteden hun energie liever aan iets anders.

Maar jij hebt er ongetwijfeld een andere verklaring voor gefantaseerd die jou beter bevalt en gelooft de echte reden dus toch niet.
Spreuken 18:2
Ik denk toch dat er weinig hetero mannen zijn die niet kijken als ze blote tieten zien. Als je daar niet van gediend bent moet je ook niet topless gaan liggen zonnen.
Alle reacties Link kopieren
Het is inmiddels echt herfst geworden dus het verdwijnt naar de achtergrond..
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-11-2018 11:02
Ik denk toch dat er weinig hetero mannen zijn die niet kijken als ze blote tieten zien. Als je daar niet van gediend bent moet je ook niet topless gaan liggen zonnen.
Kijk jij snapt het 😊. Zon jij ook topless overigens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven