Lijf & Lijn alle pijlers

revival topless zonnen

14-06-2016 10:05 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.viva.nl/lijf-l ... as-topless-heel-gewoon-2/



Wie doet er weer mee?

Of anders wat draag je wel/niet op het strand?
Het is ook echt een vertrutting.



Ik vind baby- en peutermeisjes met een (bijna verplichte) bikini ook vreemd, net als het afkeuren van blote baby's en peuters op het strand. Dat heeft niks meer met fatsoen te maken.
quote:Dormouse schreef op 14 juni 2016 @ 13:05:

Ik lees veel over vrouwen die het niet fijn vinden door grote cupmaat. Ik heb ook G en nergens last van. Wat doen jullie dan allemaal op het strand? Kan me voorstellen dat je niet gaat beachvolleyballen zonder top (of uberhaupt zonder een sport-bh met zulke maten) maar met liggen zonnen/boekje lezen/beetje zwemmen valt het mij erg mee.

Of ik ben gewoon een hele luie-strandganger Ik heb 2 kleine kinderen en ik lig ook nooit te liggen. Maar dan nog, ik vond vroeger ook nooit prettig.
quote:Dormouse schreef op 15 juni 2016 @ 13:30:

[...]





Mannen die bloot en seks niet los van elkaar kunnen zien en een kuiltje moeten graven Afschuwelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 15 juni 2016 @ 13:34:

[...]



Was dit ooit reden voor een promotiepraatje????

Mijn gebit valt uit mijn mond......op de grond.....pats........Lees deze twee alinea's maar eens, staan ook nog wel wat bronnen bij: https://nl.wikipedia.org/ ... e#Onderzoek_naar_gevolgen
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Jeetje wat word er meteen een rare vergelijkingen bij gehaald en woorden als vertrutting en bekrompen. Iedereen moet lekker zelf weten of ze met hun tieten bloot willen liggen of niet.



Ik deed het toen niet en ga het nu ook niet doen. Niks met bekrompenheid te maken.
quote:Goede-Fee schreef op 15 juni 2016 @ 13:40:

Jeetje wat word er meteen een rare vergelijkingen bij gehaald en woorden als vertrutting en bekrompen. Iedereen moet lekker zelf weten of ze met hun tieten bloot willen liggen of niet.





Even voor de duidelijkheid: dit vind ik ook.



Ik ageer alleen tegen het afkeuren van topless op het strand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibi1973 schreef op 15 juni 2016 @ 13:44:

[...]





Even voor de duidelijkheid: dit vind ik ook.



Ik ageer alleen tegen het afkeuren van topless op het strand.Wat vind je van helemaal naakt op het strand dan? En wat is precies het verschil?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik doe regelmatig glamour en erotische shoots en dan is het wel een issue als je gebruind bent, maar je borsten wit. Ik zon dus vaak topless (lig wel op een rustig stukje strand bij Bergen) en dan meestal in een string, soms ook helemaal naakt.



Langs de zee lopen deed ik tot voor kort ook in wat ik aanhad (weinig dus) maar ben er nu wel voorzichtiger mee nadat toen ik in een string en zonder topje liep (op het naaktstrand, nota bene) van twee meiden van mijn leeftijd in een bikini, de opmerking kreeg "die loopt gewoon te pronken, en die tieten zijn vast niet echt" (dat zijn ze wel, overigens).



Ik vind het eigenlijk slap om me zo te laten beïnvloeden, maar ik doe nu soms een shirtje aan.
Alle reacties Link kopieren
@sophie_emma, wat een rare reactie zeg. Ik zon meestal ook enkel in string, maar heb nog nooit zoiets doms gehoord.



Ik doe geen shoots ed zoals jij, maar vind het (zo goed als) streeploos bruin zijn gewoon mooier.
quote:handigmetgeld schreef op 15 juni 2016 @ 13:45:

[...]

Wat vind je van helemaal naakt op het strand dan? En wat is precies het verschil?Kan mij persoonlijk niet schelen. We hebben echter vastgelegd in de wet dat je je primaire geslachtsdelen bedekt houdt in het openbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibi1973 schreef op 15 juni 2016 @ 14:14:

[...]





Kan mij persoonlijk niet schelen. We hebben echter vastgelegd in de wet dat je je primaire geslachtsdelen bedekt houdt in het openbaar.De wet is daar helemaal niet zo expliciet in. Je hebt artikel 430a over 'je ongekleed bevinden op een daarvoor ongeschikte plaats'. De definitie van ongekleed hangt uiteindelijk af van de rechter. Je kunt voor dat artikel een boete krijgen als je in alleen een string of bikinibroekje door de stad loopt, ook al ben je dan niet volledig ongekleed. En op een heel rustig strand of verlaten natuurterrein zul je daar vrijwel nooit een boete voor kunnen krijgen, ook niet als dat terrein niet is aangewezen voor naaktrecreatie.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:lattemachiato schreef op 14 juni 2016 @ 11:05:

[...]





Wat betekent dat vraagteken? Dat je niet wist dat er tegenwoordig met onderbroek aan wordt gedoucht of ben je het niet eens met de reden die ik daarvoor geef. Mijn zoons team is er inderdaad mee begonnen nadat er een Marokkaanse jongen in zijn team kwam. Die hield zijn onderbroek aan, dus de rest toen ook maar. Zwaar irritant trouwens, komt er zo'n druipnatte onderbroek uit de tas en de rest van de tas ook allemaal nat. Maar wat ik om me heen hoor in voetballand en op ouderfora etc. is dat nu overal gebruikelijk.



Dus als er één gek in het water springt? Ik vind het ranzig.



Daar hebben ze plastic zakken voor geloof ik.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet naar het strand maar ik zou niet topless zonnen.

Vanaf een bepaalde leeftijd is het gewoon geen gezicht meer - als je 20 bent misschien.
Alle reacties Link kopieren
Jeeh het lijkt wel een juridisch onderwerp, topless zonnen......
Alle reacties Link kopieren
Vroeger altijd topless. Nu vind ik bloot zonnen fijn en ga daarom bij voorkeur naar een naaktstrand. Als die mogelijkheid er niet is dan toch graag topless. Als ik rond ga lopen, op een gewoon strand, trek ik wel een shirtje aan.
quote:Blondie456 schreef op 14 juni 2016 @ 11:21:

[...]



Dat is bij onze zoon ook hoor. Het is begonnen toen er een paar Turkse jongens bij kwamen toen hij bij de E zat. Nu zijn die mannen allemaal al in de 20 en douchen nog steeds met onderbroek aan bij de voetbal.Ik herken dit ook, dat douchen in onderbroek, de oorzaak is multiculti.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke.merel schreef op 16 juni 2016 @ 11:05:

Jeeh het lijkt wel een juridisch onderwerp, topless zonnen......???????????????????????????
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst topless Vroeger kon het nooit, want te grote borsten die helaas op al jonge leeftijd zijn gaan hangen. Nu na een borstverkleining + lift ben ik supertrots op mijn nieuwe boobies
Alle reacties Link kopieren
quote:lattemachiato schreef op 14 juni 2016 @ 10:35:

Vroeger zonde ik altijd topless, vanaf 1987 tot 2005 ongeveer schat ik in. Alleen in de periodes dat ik borstvoeding gaf niet, je wilt niet het risico lopen dat de boel gaat lekken. Op een gegeven moment merkte ik op dat bijna niemand meer topless liep en ben ik ook maar gestopt. Het was dus niet een bewuste keus ofzo, geen idee waarom bijna niemand het opeens meer deed. Ik heb me nooit ongemakkelijk gevoeld, omdat het min of meer normaal was, maar als je nog 1 van de weinigen bent, dan voel je je niet meer op je gemak. Ik denk dat het eerder een soort afzetten is van een volgende generatie tegen de vorige. Als je moeder topless ligt doe jij het juist niet zeg maar. Misschien dat een volgende generatie het weer juist wel doet. Inderdaad draagt de multiculturele samenleving er ook wel aan bij denk ik, tegenwoordig wordt er om die reden ook met onderbroek aan gedoucht na het voetballen.Ik denk niet dat de multiculturele samenleving daaraan bijdraagt. De uberwitte reservaatmeisjes van de hockey douchen ook met bikini.
Fijn Bumba, you go Girl!



Ik ben nooit gestopt met topless zonnen. Als je ligt vallen je borsten amper op. Zittend iets meer maar jammer dan wie daar aanstoot aan neemt



Als ik ga lopen doe ik wel een bovenstukje aan, ik heb nog nooit topless gebeachvolleyt. Dat vind ik niet prettig namelijk, dan wil ik wel wat ondersteuning.



Wat die leeftijd en geen kijk ermee te maken hebben begrijp ik niet Barbara1978
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 27 juni 2016 @ 13:50:

[...]





Ik denk niet dat de multiculturele samenleving daaraan bijdraagt. De uberwitte reservaatmeisjes van de hockey douchen ook met bikini.



Ik als hockey meisje kan wel zeggen dat dit pertinente onzin is !!



Ook ik denk, dat dit voor een groot deel aan het multiculti gedoe ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke.merel schreef op 28 juni 2016 @ 15:42:

[...]





Ik als hockey meisje kan wel zeggen dat dit pertinente onzin is !!



Ook ik denk, dat dit voor een groot deel aan het multiculti gedoe ligt.



Oh? Die hockeymeisjes bij ons op school, en dat is echt de overgrote meerderheid hier, staan toch echt in bikini onder de douche. Als het moet, anders douchen ze na het sporten helemaal niet.



Maar misschien kom jij niet uit een van de witte reservaten en is het bij jullie allemaal anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een heerlijk reservaat......



Het klopt dat hockey meisjes en jongens ook de dames en heren, niet douchen na een training of wedstrijd. (maar dat is hockey cultuur)

Vaak de prestatie teams wel, En die douchen echt niet in bikini of boxer short.



Ik vind het gewoon verbazend dat NL zo verpreutst door bep. invloeden.

Nogmaals, iedereen moet lekker doen en laten wat je prettig vind.



Ik ga in elk geval wel topless op het strand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbara1978 schreef op 16 juni 2016 @ 00:09:

Ik ga niet naar het strand maar ik zou niet topless zonnen.

Vanaf een bepaalde leeftijd is het gewoon geen gezicht meer - als je 20 bent misschien.Dit is natuurlijk een rare redenatie. Dan kun je evengoed zeggen: Vanaf een bepaalde leeftijd kun je beter een zak over je hoofd trekken.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ben het als man erg eens met merel. Dat preutse gedoe. Laat lekker zien wie je bent...dat hoeft niet alleen maar in parenclubs. Ok, wel rekening houden waar je bent en wie er nog meer is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven