Lijf & Lijn alle pijlers

Samen sporten\Bootcamp delftse hout\ sport maatje gezocht!

21-10-2015 01:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik woon sinds kort in Delft (vlak bij Delftse hout)

Hiervoor heb ik in Zoetermeer gewoond en daar zat ik ook op crossfit.

Helaas is crossfit erg duur en niet te combineren met mijn studie e.d.

Bij basic fit sporten hou ik niet vol omdat ik het echt saai vind en het is altijd druk.

Sinds kort ga ik hardlopen in Delftse hout en doe ik squats en lunges e.d.

Ik mis toch het sporten in groepsverband en de motivatie van mensen met hetzelfde doel als ik.

Dus ik ben opzoek naar dames uit omgeving Delft die ook graag fit willen blijven\worden en of willen afslanken. Wij kunnen dan afspreken in Delftse hout om samen te sporten. Bootcamp stijl.

Zelf ben ik 26 en mijn doel is afslanken en fitter worden. Ik heb een gemiddelde fitness niveau.

Wil je mee doen? Laat dan een berichtje achter

* fitness niveau niet belangrijk
Hoi missdi,

Mij lijkt het leuk om samen te sporten. Tot voor kort liep ik met een vriendin hard, maar zij is gestopt met hardlopen. In mijn eentje vind ik het lastig om me er toe te zetten. Mijn doel is vooral fitter worden, maar niet (of nauwelijks) afvallen. Ik woon vlakbij het Delftse hout en ben 24 jaar. Misschien kan je me een pb sturen?

Groetjes,

Hallo91
Hey wat leuk!

Ik woon ook vlakbij het Delfse Hout en ben 24. Ik fitness fanatiek, maar hardlopen vind ik ook leuk! Daarnaast ben ik erg bezig met voeding etc.

Lijkt me leuk om wat te horen van jullie!

Groetjes
Hey ladies!

Wat leuk!

Ik stuur jullie een pbtje.
Ik woon in rijswijk, lijkt me leuk om mee te doen. Sport al een tijdje fanatiek op de sportschool maar buiten sporten lijkt me heerlijk. Ik ben 20 jaar! Groetjes
enjoy
Hi meiden,

Ben ik te voorbarig of heb ik nog niets in mn inbox ontvangen 😆
@ toefjesslagroom. Ik krijg steeds een foutmelding. Komen mijn berichtjes wel binnen?

@ caprediem Ik zie geen knopje op jou een pbtje te sturen.

Het ligt misschien aan mijn verbinding. In het PBtje stel ik voor om een app groepje te maken zodat we kunnen afspreken.

Misschien kunnen jullie de telefoonnummers via een pbtje sturen?

Is dat een idee?
Meiden jullie 'moeten' wel bij instellingen (geloof ik) aangeven dat je berichten wil ontvangen, anders kan het niet!
Hee! Je berichtje is al even geleden zie ik ;) zoek je nog iemand? Zit je ook bij een sport school? Ik zou graag wat meer krachttraining willen gaan doen, maar elk beetje sport is meegenomen! Heb voorheen meer gesport maar ben nu een beetje een luie donder met mijn 1x per week ;)
When nothing goes right, go left.
Ik zie dat jullie berichten al een tijdje geleden zijn

Binnenkort ga ik in Delft wonen en vraag me af of jullie groepje nog bestaat? en of er nog een extra lid bij kan?

ik ben 22 jaar oud, loop af en toe hard en heb in het verleden kracht training gedaan

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven