Lijf & Lijn alle pijlers

slim belly 1 jaar later.

20-04-2011 13:51 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed heb ik het laatste topic over slim belly een jaar geleden en ik vraag me af nu het verder ontwikkeld is het echt zo "helpt" bij het afvallen.

Je hebt denk ik 2 categorieen.

Categorie 1 houd zich aan het dieet.

Categorie 2 niet.

Nu vraag ik me af wie hoeveel is afgevallen (En voornamelijk zichtbaar slanker in de taile , want daar gaat het mij om).

En als laatste of het er weer bijgekomen is toen de 12 weken om waren.

Ik wil het namelijk wel doen , maar het kost hier 45 euro in de maand en ik ben nogal druk dus als ik er tijd voor maak moet het wel resultaat hebben!

Sorry als er toch nog andere topics dit jaar zijn geweest, dan heb ik vast verkeerd gekeken (Ben net nieuw hier!)
niemand ;-(
Ik lees even mee, ben ook benieuwd naar de reacties. Bij mij in de sportschool varieren de reacties van 'hartstikke goed' tot 'geen enkel verschil' en een man was zelfs aangekomen... Ik twijfel ook of ik het wel doen.
aha.. helemaal goed. Moeten we wel reacties krijgen
tja, zou leuk zijn haha

Jij sport nu zonder dat bandje erbij?
Bandje???? Ik vond het er altijd uitzien als een complete Sumo!!!
Bij mijn sportschool verstopt ze dat ding onder hun shirt, ik gokte er dus naar

Maar jij hebt ervaring?
Nee helaas...heb zitten twijfelen...oh wacht...heb zitten googlen...jullie hebben het over de slim belly. Bij mij op de sportschool hebben ze de Better Belly...hmmm...denk zelfde systeem??

Was sowieso iets van 25 euro per maand.

Maar ik ben geen lid meer van een sportschool. Ik sport nu fanatiek thuis,

Denk trouwens dat het niet werkt...gewoon ouderwets niet meer tot je nemen dan je verbrand.

Plaatselijk afvallen bestaat niet...je zweet je de tandjes maar dat is precies wat het is...vocht!!!
Oh nee...lees toch dat het anders werkt!!!
hum.. dus volgens mij weinig dames die mee hebben gedaan?
Is ontzetttende onzin

Diegene die het gebruiken vallen af omdat ze ineens (veel) meer zijn gaan sporten, niet omdat ze zo'n band omhebben.
Frankly my dear, I don"t give a damn
hum... daar dacht ik dus ook aan , maar toen ik het met mijn fysio besprak zei ze dat haar sportinstructrice (Die dus al de hele week sport) ook slim belly had gedaan en er wel degelijk van af is gevallen dus daarom twijfel ik.
Ik heb 3 maanden betterbelly gedaan. De eerste 2 maanden viel ik er goed mee af, want ik sportte 5 keer per week + ik hield me aan ca. 1500 kcal p/d. Daarna bleef ik zoveel sporten, maar ging ik meer (lekker) eten en drinken en toen begon ik weer aan te komen. Het helpt dus alleen als je én veel sport én streng op je eten let. En als je veel sport én streng op je eten let, val je ook af zonder zo'n belly.
quote:elninjoo schreef op 21 april 2011 @ 16:36:

Ik heb 3 maanden betterbelly gedaan. De eerste 2 maanden viel ik er goed mee af, want ik sportte 5 keer per week + ik hield me aan ca. 1500 kcal p/d. Daarna bleef ik zoveel sporten, maar ging ik meer (lekker) eten en drinken en toen begon ik weer aan te komen. Het helpt dus alleen als je én veel sport én streng op je eten let. En als je veel sport én streng op je eten let, val je ook af zonder zo'n belly.

Dit dus.

Is toch ook volkomen logisch
Toch vind ik 't geen verloren moeite/geld. Het heeft me namelijk gemotiveerd om weer actief regelmatig te gaan sporten. Ook zonder belly blijf ik nu 5 keer per week sporten.
aha... en ik ben zoo dol op lekker onregelmatig eten
Een vriendin doet dit al bijna een jaar. Ik zie wel resultaat, want daarnaast eet ze bijna niets meer. Op de buik blijft het echter heel hardnekkig zitten.
quote:elninjoo schreef op 21 april 2011 @ 16:48:

Toch vind ik 't geen verloren moeite/geld. Het heeft me namelijk gemotiveerd om weer actief regelmatig te gaan sporten. Ook zonder belly blijf ik nu 5 keer per week sporten.Dat is ook wel weer waar, maar je moet toch wel extra betalen voor die band?
Bij ons wordt het niet gedaan. Gewoon sporten en op je voeding letten zet net zoveel zoden aan de dijk.

De sportschool kan er veel geld mee verdienen want er is vraag genoeg naar maar uit onderzoek is gebleken dat het ding gewoon niet werkt. Het werkt doordat je sport en een ander voedingspatroon volgt maar dat kan ook zonder die band, het effect is hetzelfde.
http://www.volkskrant.nl/ ... /Buikvetverplaatser.dhtml

Zo denkt onze sportschool erover
En ik ook...Nien..als je 45 euro naar me overmaakt mail ik ook wel 5 x in de week naar je dat je moet sporten...;-)
Hmmm...maar of je dan naar me luistert!!!
Ik heb het ongeveer een jaar geleden gedaan. En na 4 weken was er inderdaad iets van 7 cm af bij mijn buik. Maar dat was er kort erna weer bij terwijl ik wel gewoon 3 x in de week bleef sporten. Voor mij was het weggegooid geld.
Wat versta je onder sporten Granaatappeltje?
dus bij granaatappeltje deed die band wel iets begrijp ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven