Lijf & Lijn alle pijlers

Snel zwanger na borstvergroting

12-04-2021 23:16 29 berichten
Hey allemaal
Ik heb een half jaar geleden een borstvergroting ondergaan omdat er weinig over was na de bevalling van mijn zoontje.

Nu ben ik onverwachts zwanger (wilde eigenlijk maar 1 kindje) en maak ik me best wel zorgen.

Zijn er hier dames die snel na een borstvergroting zwanger zijn geraakt? Zijn je borsten nu verpest? Of werden ze enorm tijdens de zwangerschap en veel pijn gehad?

Ik heb weinig mensen in mijn omgeving die een borstvergroting hebben gehad, 1 kennis zei dat haar borsten juist mooier en natuurlijker werden.

Eigenlijk raden artsen aan om pas na een jaar zwanger te worden, heb ik op internet gelezen .

Iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ga je dit topic ook weer leeghalen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-04-2021 23:32
Ga je dit topic ook weer leeghalen?
;-) Dacht ik ook meteen.
To, sorry, maar het lijkt een beetje alsof je je keuze om je zwangerschap wel of niet wil doorzetten, laat afhangen van of je borsten ‘verpest’ zullen worden.
Ik zou me geen zorgen maken om mijn borsten, maar om andere dingen, als ik jou was....
Alle reacties Link kopieren
Goh, dat is wat, heb je net zes maanden geleden een borstvergroting laten doen. Dat er weinig over is na een bevalling hoor je niet zoveel, ik hoor dat eigenlijk alleen na borstvoeding (of bedoel je dat?).

Je zegt dat je maar één kind wilde en nu onverwachts zwanger bent en je je zorgen maakt. Maar begrijp ik goed dat die zorgen alleen gaan over of je borsten straks verpest zijn?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je niet besloten een borstvergroting te doen na je tweede (of laatste) kind?!
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
13-04-2021 00:30
Waarom heb je niet besloten een borstvergroting te doen na je tweede (of laatste) kind?!
Als je de OP leest, heb je je antwoord :)
Alle reacties Link kopieren
Huh, natuurlijke borsten die nóg natuurlijker werden? :?:
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
13-04-2021 00:16
Goh, dat is wat, heb je net zes maanden geleden een borstvergroting laten doen. Dat er weinig over is na een bevalling hoor je niet zoveel, ik hoor dat eigenlijk alleen na borstvoeding (of bedoel je dat?).

Je zegt dat je maar één kind wilde en nu onverwachts zwanger bent en je je zorgen maakt. Maar begrijp ik goed dat die zorgen alleen gaan over of je borsten straks verpest zijn?
De hormonen in de zwangerschap veranderen de borsten, borstvoeding heeft hier geen invloed op. Dat is een fabel
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
13-04-2021 00:31
Als je de OP leest, heb je je antwoord :)
Oh hahaha excuus, overheen gelezen!
Alle reacties Link kopieren
Oei, ongepland (en zo te lezen ook nog wel ongewenst) zwanger en dan maak je je druk om je nep-borsten?
Jeetje.... Arm kind.... mocht je het laten komen, dan laat het hem/haar maar nooit weten dat jouw borsten jouw prioriteit waren!
Uhm, baas in eigen buik he? Als haar borsten voor TO een reden zijn niet nog een zwangerschap te willen doorlopen, dan is dat haar goed recht. En als het kind wel komt, waren de borsten duidelijk niet de prioriteit.
Alle reacties Link kopieren
K0koro schreef:
13-04-2021 07:14
Uhm, baas in eigen buik he? Als haar borsten voor TO een reden zijn niet nog een zwangerschap te willen doorlopen, dan is dat haar goed recht. En als het kind wel komt, waren de borsten duidelijk niet de prioriteit.

Of ze verwijt haar kind (onbewust) dat haar boobies niet meer mooi zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
13-04-2021 07:15
Of ze verwijt haar kind (onbewust) dat haar boobies niet meer mooi zijn.
Kan, ja. Als TO dat aan ziet komen lijkt abortus me wellicht de betere keuze.
Wat een onzin berichten allemaal zeg! Ik ga het kindje gewoon houden hoor, ongepland maar zeker niet ongewenst. En als ik dat niet had gewild moet ik dat helemaal zelf weten natuurlijk. Het enige waar ik naar op zoek ben zijn ervaringen van andere meiden zodat ik me niet zo een zorgen hoef te maken nu ,al aan het begin van een zwangerschap is stress niet goed.
Jezus wat een vervelende reacties... ik snap het ergens wel hoor. Heb zelf geen kinderen, wel een borstvergroting gehad. TO als je besluit het kindje te houden kun je even contact opnemen met de kliniek en je vraag daar voorleggen, misschien ook vragen of het schadelijk zou kunnen zijn voor het kindje?

En na de zwangerschap, mocht het niet mooi meer zijn, zou je altijd kunnen kiezen voor nog een operatie aan je borsten toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat een kut reacties weer. To sorry geen ervaring, ik zou het bij de huisarts en/of verloskundige vragen.
himalaya schreef:
12-04-2021 23:32
Ga je dit topic ook weer leeghalen?
Als er zulke gekke reacties komen begrijp ik dat wel ja... als je niks fatsoenlijks kunt zeggen zeg dan niks...
S-Groot schreef:
13-04-2021 00:16
Goh, dat is wat, heb je net zes maanden geleden een borstvergroting laten doen. Dat er weinig over is na een bevalling hoor je niet zoveel, ik hoor dat eigenlijk alleen na borstvoeding (of bedoel je dat?).

Je zegt dat je maar één kind wilde en nu onverwachts zwanger bent en je je zorgen maakt. Maar begrijp ik goed dat die zorgen alleen gaan over of je borsten straks verpest zijn?
Ik heb geen borstvoeding gegeven, dus dat heeft er niks mee te maken ;-)
justagirly schreef:
13-04-2021 02:56
Huh, natuurlijke borsten die nóg natuurlijker werden? :?:
Lezen...
himalaya schreef:
13-04-2021 07:15
Of ze verwijt haar kind (onbewust) dat haar boobies niet meer mooi zijn.
Jeetje dit gaat wel heel ver haha!
Als ik google op mamma augmentation pregnancy, dan zegt de eerste hit dat ze in de VS adviseren 3-6 maanden te wachten. Ik zou even contact opnemen met de kliniek waar je geopereerd bent.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, alleen je gezondheid raakt erdoor verpest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
K0koro schreef:
13-04-2021 08:36
Als ik google op mamma augmentation pregnancy, dan zegt de eerste hit dat ze in de VS adviseren 3-6 maanden te wachten. Ik zou even contact opnemen met de kliniek waar je geopereerd bent.
Heeft geen zin. Het advies is niet opgevolgd maar zo verschrikkelijk is dat niet. Het gaat erom dat 3 tot 6 maanden het beste zou zijn voor het resultaat, niet omdat het schadelijk zou zijn voor iets.

Als de situatie na de zwangerschap en ontzwangeren niet fijn voor je is, dan pas zou ik contact opnemen. Een heroperatie is sowieso een keer nodig om die dingen een keer te vervangen of bij kapselvorming oid.

Ik zou vast geld opzij gaan leggen. Veel vrouwen denken dat ze met die met die 4K klaar zijn voor de initiële borstvergroting maar in sommige gevallen moet je het binnen een jaar of 10 weer neerleggen voor een heroperatie. Dat komt vaak heel rauw op hun dak. Een verzekering vergoedt tegenwoordig niets meer. En terecht, is mijn mening
Alle reacties Link kopieren
als je je drukker maakt om je borsten, dan de baby. Denk ik (maar alleen jij weet het zeker), dat er nu geen ruimte is voor een kind. Dus dat je deze zwangerschap beter niet voort kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
13-04-2021 08:52
Heeft geen zin. Het advies is niet opgevolgd maar zo verschrikkelijk is dat niet. Het gaat erom dat 3 tot 6 maanden het beste zou zijn voor het resultaat, niet omdat het schadelijk zou zijn voor iets.

Als de situatie na de zwangerschap en ontzwangeren niet fijn voor je is, dan pas zou ik contact opnemen. Een heroperatie is sowieso een keer nodig om die dingen een keer te vervangen of bij kapselvorming oid.

Ik zou vast geld opzij gaan leggen. Veel vrouwen denken dat ze met die met die 4K klaar zijn voor de initiële borstvergroting maar in sommige gevallen moet je het binnen een jaar of 10 weer neerleggen voor een heroperatie. Dat komt vaak heel rauw op hun dak. Een verzekering vergoedt tegenwoordig niets meer. En terecht, is mijn mening
Wel als de implantaat niet goed is of als er andere problemen zijn. Niet als het enkel cosmetisch is.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven