Lijf & Lijn alle pijlers

Startbewijs marathon Berlijn

31-03-2017 15:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag,

Vriend heeft vandaag bedacht dat hij graag de hele marathon van Berlijn wil lopen dit jaar. Alleen zijn alle startbewijzen al uitverkocht. We hebben online gezocht naar tweedehands startbewijzen, echter lezen we ook dat de startbewijzen alleen met legitimatie van de persoon die hem gekocht heeft, op kan halen. Dat wordt dus lastig. Een andere optie is om een heel pakket af te nemen bij organisaties die groot ingekocht hebben. Dit wordt echter erg kostbaar en vaak zijn ze ook inclusief busvervoer terwijl we gewoon op eigen gelegenheid willen gaan.

Iemand misschien nog andere tips of ervaring?
Volgens mij heeft hij de volgende opties

*De persoon die eigenlijk geboekt heeft gaat mee naar Berlijn en haalt daar zijn/haar startbewijs op. Vervolgens speldt vriend het startbewijs op zijn borst en gaat lopen. Hij loopt dan dus niet onder zijn eigen naam.

*Hij geeft toch geld uit aan een startbewijs via een reisorganisatie

*Hij loot in de komende jaren net zo lang mee om een startbewijs totdat hij geluk heeft en onder zijn eigen naam mag lopen tegen normale kosten
Hoi perzikboom, bedankt voor je reactie. Goh, ik wist eigenlijk niet dat er zelfs geloot werd om die startbewijzen.. Dan denk ik dat er inderdaad niet veel anders op zit.
schrijf gewoon in voor een andere marathon
Een goede tijd neer zetten op een andere marathon dan ben je bij tijdig inschrijven gegarandeerd van een startbewijs. Mannen < 2hr45 en 45plus mannen 2hr55 en vrouwen 3hr00 en 45plus vrouwen 3hr20.

Die tijd mag in de afgelopen twee jaar gelopen zijn. Maar voor deze editie ben je te laat met inschrijven. Maar als je vriend perse in Berlijn wil lopen is dat een optie voor volgend jaar. Dan alleen dus nog een mooie tijd van te voren weg zetten voor zover dat niet is gebeurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven