Lijf & Lijn alle pijlers

Tatoeage's

04-07-2012 21:43 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees regelmatig op het forum dat mensen tatoeage's not done vinden, en in sommige gevallen vinden ze het zelfs een afknapper.

Dus ik dacht even peilen wat de meningen hier op het forum over tatoeage's zijn.

Laat ik zelf beginnen.

Bij mij hangt het van de tatoeage af, gewoon een plaatje vind ik niet mooi. Maar een tatoeage met een betekenis vind vind ik door de emotionele waarde die er aan zit vaak al mooier.

Ik zelf heb er ook 1.

Heb hem op mijn ribbenkast, Vanaf mijn bovenste rib tot aan mijn heup. De tatoeage heeft voor mij een hele grote emotionele waarde. Heb hem voor mijn moeder gezet. Mijn moeder is op mijn 16de overleden, ben toen ook wees geworden.
Ik heb er 22 ongeveer, dus hier geen afknapper
Ik vind tatoeages op een lichaam niet mooi. En zou het ook zeker een afknapper vinden. Maar wat maakt dat uit? Als jij blij bent met jouw tatoeage is dat toch fijn?
Wat naar dat je zo jong wees bent geworden.

ach ik denk er nooit zo over na. Ik heb en hoef er geen en val er ook niet echt op maar ze staan me ook niet tegen. Ik denk dat ook gewone plaatjes, zoals jij ze noemt, een emotionele waarde kunnen hebben dus vind die niet per definitie gelijk niet mooi.
Ik ken bijna geen mensen zonder tatoeage.
Ik heb er niks tegen hoor. Heb er zelf ook een.
Ik vind het niet afschuwelijk, maar zou zelf niet iemand met een tatoeage dagen, denk ik.
quote:flutzel schreef op 04 juli 2012 @ 21:46:

Ik heb er 22 ongeveer, dus hier geen afknapper Mochten ze ooit bloed prikken bij jou, is het knap dat ze nog bloed in jouw inkt vinden.
Ik hoef er zelf geen een omdat ik van mening ben dat mijn lichaam geen "tekenpapier" is. Ik veroordeel een ander hier niet om maar moet wel zeggen dat ik blij ben dat mijn vriend er hetzelfde over denkt.
Hier nog wat inspiratie, je kunt doorklikken op de pijltjes:

http://www.thepoke.co.uk/ ... ery/image/ngg-image-3112/
quote:beezy schreef op 04 juli 2012 @ 21:50:

[...]

Mochten ze ooit bloed prikken bij jou, is het knap dat ze nog bloed in jouw inkt vinden.
Ik vind tattoo's niet mooi. En het kan ook nooit gezond zijn, inkt in je lichaam.

Kut, zit er ook nog uitgespuugde thee op mijn beeldscherm.
Ik vind tattoo's sexy. Vooral n sleeve, bij n gespierde arm. Wauw!

Of dit!! Wauw!!!
Ik vond die ene met die drie tenen wel lachen hihi "gone to the market"
Ik heb er zelf geen een, vind het ook niet mooi. Mijn vriend heeft wel een tattoo en dat is toch prima. Heb er geen bezwaar tegen, een ieder moet zelf weten wat hij wel of niet wil.
Heel lelijk missacy. Je ziet niet eens wat het allemaal voorstelt. Ja, bovenaan een vrouw, lantaarn en bloemetjes, maar voor de rest, een kleurenchaos.
Idd missy_acy: die is waw
quote:flutzel schreef op 04 juli 2012 @ 21:57:

Ik vond die ene met die drie tenen wel lachen hihi "gone to the market"

Vind het eigenlijk gewoon heel stoer dat die man het zo opvat.

Mensen kijken toch al, dan geef je ze toch wat om te kijken?

quote:geheimtaal schreef op 04 juli 2012 @ 21:58:

Heel lelijk missacy. Je ziet niet eens wat het allemaal voorstelt. Ja, bovenaan een vrouw, lantaarn en bloemetjes, maar voor de rest, een kleurenchaos.Beter kijken .
Hij ziet er zo opgewekt uit ook, die man!
Ik heb er geen en dat zal ook nooit gebeuren. Ik vind het vaak vrij aso en ordinair staan. Sommige mannen maakt het erg sexy, maar verder...brrr... nee.
quote:beezy schreef op 04 juli 2012 @ 21:58:

[...]

Vind het eigenlijk gewoon heel stoer dat die man het zo opvat.

Mensen kijken toch al, dan geef je ze toch wat om te kijken?Heb je ook gelijk in, maar vond het toch wel goed gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven