Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo in het gezicht.

13-10-2017 23:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op, dat er tegenwoordig steeds meer mensen zijn met een tattoo in het gezicht of in de nek.

Gisteren was ik oprecht geschokt, toen ik een jonge gozer zag met over zijn hele gezicht en nek , een tattoo van groene pantervlekken...

Why ???

Zou zo'n jongen überhaupt nog aan werk kunnen komen?

Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar dit was echt een gozer van een jaar of 18. Ben je dan echt volwassen genoeg om zo'n ingrijpende en levensveranderende beslissing te nemen?

De vrienden die ik heb met tattoos, hebben deze zo laten zetten, dat kleding met lange mouwen, alles bedekt, mocht dat voor een gelegenheid belangrijk zijn.

De meningen zullen hier ook wel verdeeld zijn, maar ik vond het zonde, van zo'n jonge jongen.
warrique wijzigde dit bericht op 13-10-2017 23:22
Reden: Autocorrectie
0.20% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
14-10-2017 00:03
Volgens mij schelen wij minimaal tien jaar in leeftijd.
Eg niet.
_Amand schreef:
14-10-2017 00:06
Eg niet.
Hoe jong is jij dan?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
14-10-2017 00:07
Hoe jong is jij dan?
If you show me yours, I'll show you mine.
Nu wordt het spannend....
_Amand schreef:
14-10-2017 00:09
If you show me yours, I'll show you mine.
Begin dertig en als ik het me goed herinner ben jij halverwege veertig :lol: .
-Kia-Ora- schreef:
14-10-2017 00:14
Begin dertig en als ik het me goed herinner ben jij halverwege veertig :lol: .
Dit heeft wel als voordeel dat ik kan blijven fantaseren over mijn huisarts ;) Dat neemt niemand me af ;-))
_Amand schreef:
14-10-2017 00:16
Dit heeft wel als voordeel dat ik kan blijven fantaseren over mijn huisarts ;) Dat neemt niemand me af ;-))
:rofl:
Ja hallo! Doe je eens aan je woord houden! Hoe oud ben je dan?
RegretteRien schreef:
13-10-2017 23:59
Veel cooler dan zo'n sticker in je nek en wel te bedekken. :-D

Afbeelding
Dit ziet er toch net uit als een ouderwets mannenbadpak?

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
14-10-2017 00:21
Dit ziet er toch net uit als een ouderwets mannenbadpak?

Afbeelding
:hihi:

Wb gezichtstattoos: tja, ik ben opzich heel erg pro dat dat niet uit zou moeten maken, maar ja, als schoolmeester ofzo jaag je de kids natuurlijk wel de stuipen op het lijf. Niet handig nee, maar eigenlijk zou het volwassenen niet uit moeten maken vind ik. Mja dat is moeilijk, men associeert nu eenmaal. Doe je niks aan.
lux. schreef:
14-10-2017 00:38
:hihi:

Wb gezichtstattoos: tja, ik ben opzich heel erg pro dat dat niet uit zou moeten maken, maar ja, als schoolmeester ofzo jaag je de kids natuurlijk wel de stuipen op het lijf. Niet handig nee, maar eigenlijk zou het volwassenen niet uit moeten maken vind ik. Mja dat is moeilijk, men associeert nu eenmaal. Doe je niks aan.
Ik denk dat juist kinderen hier veel minder moeite mee hebben. Die zien mensen gewoon zoals ze zijn en kijken veel makkelijker door dit soort uiterlijkheden heen.
gsleutel schreef:
14-10-2017 09:46
Ik denk dat juist kinderen hier veel minder moeite mee hebben. Die zien mensen gewoon zoals ze zijn en kijken veel makkelijker door dit soort uiterlijkheden heen.
Ik denk dat kinderen wel schrikken van iemand die onder de groene pantervlekken zit hoor. Niet het veroordelen, wel schrikken.
gsleutel schreef:
14-10-2017 09:46
Klopt. Ik was een keer op een verjaardag waar een nichtje aanwezig was die haar gezicht ondergekalkt had met zwarte figuren, wat dus een beetje op een tattoo leek, en de aanwezige kinderen vonden het prachtig! Dat ze een groene hanenkam had droeg ook bij aan het effect. Ze zagen haar als een soort sprookjesfiguur.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Volgens mij zijn kinderen in dit verhaal inderdaad de enige die niet oordelen en het minst schrikken. Die hebben toch de minst negatieve associaties, tenzij je natuurlijk met doodshoofden en andere 'enge' tatoos rondloopt.

Hoor trouwens ook vaak dat tattoo artist niet alleen niet onder de 18 op hoofden en handen tatoeëren (sowieso ook vaak niet op andere lichaamsdelen onder de 18) maar dat ze dat pas doen als je echt al een flinke collectie tatoeages hebt en er weinig plek meer over is verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven