Lijf & Lijn alle pijlers

thuis permanent ontharen, jaar later

02-08-2015 19:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erg benieuwd of de permanente ontharingsapparaten voor thuis effect hebben gehad.

Ik vind allemaal oude topics met de info tijdens het gebruik.

Ben benieuwd of het echt heeft geholpen!!
Ik lees graag even mee!
Ik heb een ipl maar hier niet echt resultaat. Oksels gewoon nul resultaat, benen deels (behalve de schenen redelijk glad, maar de schenen hoop je juist), bikini deed teveel pijn.

Ben getint maar juist op donkere onderbenen werkte het wel en bleke oksels niet.

Heb m nu aan vriendin uitgeleend die spierwit is met heel donker haar, dat schijnt het beste te werken. Maar heb tot dusver ook van haar nog geen wildenthousiaste reacties gehad.
Interessant topic. Voor zover ik weet zijn er geen echt goede thuisapparaten waarmee het haar echt definitief wegblijft. Heb ooit zelf de RIO Salon laser gekocht (rib uit mijn lijf). Zou permanent ontharen. Ik had echter niet het geduld om dit te ondervinden. Met alleen 1 been was je al uren zoet. En ik las ook toen pas veel (veelal buitenlandse recensies die stuk voor stuk sceptisch waren). 550 euro naar de vaantjes...

Heb toen (uit ellende) de Philips Lumea gekocht (weer ruim 300 euro lichter). En ok, het is niet definitief. Maar WoW! Wat ben ik blij met dit apparaat!. Iedere vier tot zes weken ben ik ongeveer een uurtje zoet (benen, bikinilijf, oksels en gezicht) en het resultaat is goed!

15 jaar geleden heb ik mijn bikinilijn bij een instituut laten laseren. Erg pijnlijk, erg kostbaar en het eindresultaat viel toch tegen. En definitief was dit ook zeker niet. Al pretendeerde dat het wel te zijn.

Kort gezegd: heb veel ervaringen opgedaan in mijn 'strijd' tegen de ongewenste haren maar vooralsnog houd ik het bij de Lumea.

Wanneer iemand hier nog komt posten met positieve RIO ervaringen dan ben ik zeer benieuwd!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ik lees ook even mee
Ik heb ook de philips lumea maar zie boven dus. Maar: Op doe van mij stond ook duidelijk dat het lastiger is op een getinte huid.
Ik ben de perfecte kandidaat voor de Lumea: lichte huid en donkere beharing.

Valt mij nog mee eerlijkgezegd dat jij nog iets van resultaat had. Het apparaat wordt namelijk afgeraden bij mensen met een getinte huidskleur.

Ik ben dus tevreden. Al ben ik niet overal al mijn haren kwijt. Voorheen ging ik mijn bikinilijn te lijf met het scheermes. En ook al deed ik het nog zo voorzichtig, na een halve dag kreeg ik al weer last van uitslag, rode bultjes en was het vooral ook pijnlijk. Ik kon alleen op de dag van de bewuste scheerbeurt in bikini want de dagen erna was het door de rode plekjes geen gezicht. Als ik geluk had werden het geen ontstekingen, want dan zat ik er nog langer mee.

Nu met de Lumea is niet alles weg maar wanneer ik dat nog even snel weghaal met het scheermes is het gewoon klaar. Geen pijnlijke stoppels, jeuk en rode bultjes meer. Oksels zijn wel nagenoeg haarvrij en benen idd op de schenen niet helemaal. Onder de douche 1 x per week even het scheermes erbij en klaar ben je.

Zoals ik al zei, heb veel geprobeerd en dus ook al veel geld eraan uitgegeven. De Lumea kost rond de 400 Euro. Als ik het een beetje uitreken dan kan ik met dit apparaat (140.000 flitsen) ongeveer 4 jaar toe. Dat is dus 100 euro per jaar. Dat heb ik er wel voor over! En ik kan het thuis, in mijn eigen tijd doen.

Kortom, zie alleen maar voordelen. Nou ja 1 groot nadeel: het is niet definitief. En nog 1 minpuntje: je kunt niet je hele lijf doen op 1 accu. Ik doe dat dus in 2 etappes.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Hier ook de Philips Lumea en tevreden. Heb witte huid en donkere haren, oksels zijn zo goed als haarvrij, op een lichte dons na. Maar veel beter dan het was. De dag na het scheren had ik altijd alweer zo'n donkere waas.

Benen viel me qua tijd tegen, maar ook daar resultaat prima. Bikini lijn klein stukje gedaan, maar erg pijnlijk, dus daar moet ik nog een keer de moed voor verzamelen...
Hartstikke bedankt voor jullie reacties.

Blanke huid en hele donkere haartjes, dus ik geloof dat ik Lumea wil aanschaffen :-)

Nu vaak bultjes door het scheren....
Ook ik heb de lumea. In het begin heb ik hem zeer trouw gebruikt, nu eigenlijk al een half jaar niet meer. Bij mijn bikinilijn waren vrijwel alle haren verdwenen en die beginnen nu langzaamaan weer terug te komen. Onder mijn oksels heb ik echter nog nooit 1 haar minder gezien. Wel groeide alles er langzamer door, waardoor ik minder vaak hoefde te scheren. Ik heb een spierwitte huid en donkere haren, dus zou moeten werken. Ik gebruik heb op de hoogste stand en doet zelden zeer. Snap alleen niet dat hij bij mijn bikinilijn zo perfect werkt en onder mijn oksels totaal niet, maargoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven