Lijf & Lijn alle pijlers

Tintelingen in wangen?

11-07-2017 16:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dit ook? Als ik met mijn tong langs mijn gehemelte haal, dus bewegingen van links rechts en rechts links maak, voel ik een vreemd soort tinteling in mijn wangen... Het klinkt als een vreemd en nonprobleem, maar ik vind het maar raar...
Wil je nou dat wij dit allemaal gaan zitten doen achter de pc? Ik sla over. En gewoon niet meer doen dus, lijkt me sowieso een redelijk ongewone beweging om te maken.
Internagelaktisch
Het klinkt inderdaad als een nonprobleem... En dat is het ook. Oprechte vraag: waarom is het kennelijk dusdanig belangrijk voor je dat je er een topic voor opent?
Het stomme is dat ik dus net geprobeert heb of dit bij mij ook het geval is :biggrin:

Ow en nee mijn wangen gaan niet tintelen
Je gehemelte is gewoon heel gevoelig, bij mij geeft het ook een raar gevoel, kriebels in mijn lijf en kippenvel, maar dat vind ik niet raar.
Brrr ik heb het een minuut geleden geprobeerd en mijn gehemelte voelt nog steeds alsof het jeukt. Geen tintelingen in mijn wangen, maar het is dus kennelijk wel een gevoelige plek.
Ieeeeuw wat een rotgevoel. Ik doe het niet meer, als ik jou was zou ik het ook niet meer doen.
Froezel schreef:
11-07-2017 17:32
Ieeeeuw wat een rotgevoel. Ik doe het niet meer, als ik jou was zou ik het ook niet meer doen.
Misschien vindt ontbijtkoekje het juist wel een fijn gevoel, zou ook zomaar kunnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven