Van de chocola afblijven!! Wie heeft tips?
vrijdag 27 mei 2011 om 22:54
vrijdag 27 mei 2011 om 22:59
Kijk er eens anders naar:
Chocola bevat heel veel bio-flavonoïden. Dat zijn stofjes die ons beschermen tegen vrije-radicalen (ofwel tegen stoffen die ons lichaam aantasten). Chocola is dus gezond! Bovendien houdt chocola de aderen schoon;
Eet chocola nooit in combinatie met melkproducten, want op deze manier gaan de gezonde stoffen uit chocola verloren; pure chocola is dan ook beter dan melkchocolade;
Dagelijks een paar blokjes chocola heeft een bloeddrukverlagend effect;
Vrouwen die chocola eten hebben een beter seksleven dan vrouwen die geen chocola eten;
Bron
En zoals met alles; overdaad schaadt. Dus als je het bij een (paar) stukje(s) kunt laten, waarom dit jezelf dan ontzeggen?
Chocola bevat heel veel bio-flavonoïden. Dat zijn stofjes die ons beschermen tegen vrije-radicalen (ofwel tegen stoffen die ons lichaam aantasten). Chocola is dus gezond! Bovendien houdt chocola de aderen schoon;
Eet chocola nooit in combinatie met melkproducten, want op deze manier gaan de gezonde stoffen uit chocola verloren; pure chocola is dan ook beter dan melkchocolade;
Vrouwen die chocola eten hebben een beter seksleven dan vrouwen die geen chocola eten;
Bron
En zoals met alles; overdaad schaadt. Dus als je het bij een (paar) stukje(s) kunt laten, waarom dit jezelf dan ontzeggen?
anoniem_113223 wijzigde dit bericht op 27-05-2011 23:01
Reden: woord vergeten
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
vrijdag 27 mei 2011 om 23:01
vrijdag 27 mei 2011 om 23:01
quote:ISTP schreef op 27 mei 2011 @ 22:59:
Bron
En zoals met alles; overdaad schaadt. Dus als je het bij een (paar) stukje(s) kunt laten, waarom dit jezelf ontzeggen? Precies wat ik wilde zeggen!
Bron
En zoals met alles; overdaad schaadt. Dus als je het bij een (paar) stukje(s) kunt laten, waarom dit jezelf ontzeggen? Precies wat ik wilde zeggen!
vrijdag 27 mei 2011 om 23:07
Ik haal bij de Bijenkorf weleens chocolade van 99%. Heel bitter, maar oh oh wat lekker en gezond dus. Het grote voordeel is dat je met twee stukjes echt je dosis wel gehad hebt voor die dag. Zelfs mijn echtgenoot kan met deze chocolade maat houden...
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 27 mei 2011 om 23:13
@ nerd_, Maat houden met ijs... Kan ik niet, nooit gekund. Heb ik opgegeven, ik ben een ijsverslaafde. Doe jezelf een lol en blijf uit de buurt van het plaatsje Crema in Italië, dat plaatsje heet niet voor niets zo en stap vooral niet binnen bij Gelatto Rosa.
*gaat op zoek naar ijs*
*gaat op zoek naar ijs*
zaterdag 28 mei 2011 om 00:22
Stan heeft niks door van mijn ijscapades in Crema... Denkt dat ik bij Laura aan de espresso zit.
Had ook wel in Italië willen wonen, lekker ijs, lekkere koffie, lekker eten, lekkere wijn en weet je dat je daar als ontbijt koekjes met chocoladepasta en appeltaart krijgt. Eerlijk waar, of ik ben bij mijn gastgezin wel heel schandalig verwend! Heb tranen met tuiten gehuild toen ik naar huis moest...
Had ook wel in Italië willen wonen, lekker ijs, lekkere koffie, lekker eten, lekkere wijn en weet je dat je daar als ontbijt koekjes met chocoladepasta en appeltaart krijgt. Eerlijk waar, of ik ben bij mijn gastgezin wel heel schandalig verwend! Heb tranen met tuiten gehuild toen ik naar huis moest...
zaterdag 28 mei 2011 om 00:27
Ik ben eindelijk van de chocolade af, nou ja bijna. Ik krijg er behoorlijk acne van. Maar als ik een tijd geen chocolade eet, vergeet ik dat en begin ik weer. Maar ik leer het altijd snel weer af.
Van ijs afblijven vind ik lastiger, krijg ik ook acne van. Maar dat is zo moeilijk. Ik heb vorige week een collega zelfs verwezen naar een ijszaakje in Rome voor haar vakantie. Ze is er al 2 keer geweest.
Van ijs afblijven vind ik lastiger, krijg ik ook acne van. Maar dat is zo moeilijk. Ik heb vorige week een collega zelfs verwezen naar een ijszaakje in Rome voor haar vakantie. Ze is er al 2 keer geweest.
zaterdag 28 mei 2011 om 00:33
Tinkeldel, bij mij hangt de behoefte aan chocolade en ijs ook sterk samen met mijn cyclus en de bijbehorende acne ook. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is, kan je tenminste ongestoord genieten. Acne is al erg genoeg, geen chocolade en ijs is toch gewoon drama! En die tandartsrekening, ach. Betaald Stan wel hoor.