Lijf & Lijn alle pijlers

Vanaf welke leeftijd gaan borsten eigenlijk hangen?

14-12-2016 15:13 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf welke leeftijd gaan borsten eigenlijk hangen? En is er wat aan te doen om dat te voorkomen, behalve een bh dragen?

Ben nu 35 en denk te bemerken dat ze iets minder fier naar boven wijzen, haha. Maar ik doe dan ook aan hardlopen. Schijnt er niet zo best voor te zijn..
meestal hangen ze al maar als dat niet zo is dan zal een zwangerschap gegarandeerd je decollete verwoesten
Had c-cup, na bevalling d-cup... ben nu midden dertig en ze hangen gelukkig niet!

Heb geen borstvoeding gegeven en denk dat dat ook scheelt.

Al mijn vriendinnen die wel bv gaven hebben nu last van hangborsten...

Ik heb stevige borsten, maar ben ook altijd bang dat ze ooit gaan hangen... heb me ook voorgenomen om er iets aan te laten doen als het zo ver is.
My way or the highway!
quote:Dormouse schreef op 14 december 2016 @ 16:00:

Oh echt, ik had daar geen idee van.

Maar heb me er dan ook nog niet zo heel erg in verdiept moet ik toegeven.

In elk geval heel erg bedankt voor het delen van het verhaal Geen dank
Een borstlift kost zon 5000 euro... ik laat ze wel lekker hangen dan
quote:Sosa85 schreef op 14 december 2016 @ 16:22:

Een borstlift kost zon 5000 euro... ik laat ze wel lekker hangen dan Dit vraagt bijna om zooooooooooooooooooooooooo een flauwe en ouwe grap. Maar ik maak hem niet
Haha maak maar
Mijn 75B is nog nooit pront en fier geweest.
hoeveel geld je er ook tegenaan gooit: de zwaartekracht wint altijd!
quote:Corona67 schreef op 14 december 2016 @ 16:23:

[...]

Dit vraagt bijna om zooooooooooooooooooooooooo een flauwe en ouwe grap. Maar ik maak hem niet Ah toe?
Mijn cupje B staat nog rechtop in de wind met m'n 45 jaar, 3x borstvoeding. Ik sport 2x in de week (pilates en combat)
quote:leclair schreef op 14 december 2016 @ 15:29:

[...]

En TO ga roeien, dan blijft de borst spier getraind en wordt de kans van eventueel hangen (zwaartekracht) uitgesteld .

Borsten worden gevormd door vetweefsel,

borstklierweefsel, huid en borstspieren. Alleen dat laatste kun je trainen. Geen succes gegarandeerd dus.
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 december 2016 @ 15:17:

Vanaf dat ze er zitten.

En ik heb een kleine cup dus dat zegt niets

Al willen stijve tepels wel helpen
Nou naar je 40e begint de zwaartekracht toch wel toe te nemen hoor..
quote:Sosa85 schreef op 14 december 2016 @ 16:26:

Haha maak maar

Neehee.

Mijn grappen zijn hier bekend vanwege het ongelooflijk hogeniveau.

Deze haalt het enorm naar benee
Pb?? Je maakt me heel nieuwsgierig nu namelijk
quote:Sosa85 schreef op 14 december 2016 @ 16:22:

Een borstlift kost zon 5000 euro... ik laat ze wel lekker hangen dan Voor de helft hou ik ze ook de hele dag omhoog.

Nou deal
quote:Sosa85 schreef op 14 december 2016 @ 17:33:

Nou deal Volgens mij is die al 64357 jaar oud
Dan issie van voor mijn tijd denk ik

Hij blijft wel leuk haha.
Toen ik ze kreeg had ik meteen 70C, later D, DD, E, DD, D, tijdens mijn zwangerschap E en na de bevalling F. Er is geen land meer mee te bezeilen. Voor ik zwanger was stonden in ieder geval mijn tepels nog naar voren. Nu laten zelfs zij hun kopje hangen

Ik heb altijd gezegd dat ik er wat aan zou laten doen (ze op laten hijsen) als ik kinderen had gekregen. Nu weet ik het niet zo zeker meer nadat mijn moeder 2x borstkanker heeft gehad.... in gezond vlees snijden? ...
Ja en bij een borstlift schijn je toch nog best wat littekens te krijgen... dat en de kosten houden mij nu nog tegen. Misschien gewoon maar accepteren en goede bh's dragen zodat het nog wat lijkt
Toen ik na de bevalling van de stuwing af was bleven er twee theezakjes over

26 was ik toen.
Is dat nog bijgetrokken Penelope? Heb je er iets aan laten doen?
Ik denk dat dat een langzaam proces is dat bij iedereen in een ander tempo gaat. Niet zo van 'op je 35e verjaardag ploffen ze ineens 10 cm naar benee'. Na een zwangerschap gaat het wel even met een sprongetje.

Na mijn eerste zwangerschap (29) had ik twee hele sneue theezakjes maar dat is met de jaren vanzelf weer enigszins hersteld. Was uiteindelijk weer best acceptabel. Nu na mijn tweede zwangerschap (35) wederom een sneue bedoening; ben benieuwd of het nu ook weer wat bijtrekt of dat het zo blijft. Nu krijg ik er zelfs met een push-up bh niks fatsoenlijks meer van gemaakt .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven