Lijf & Lijn alle pijlers

Vanaf welke leeftijd gaan borsten eigenlijk hangen?

14-12-2016 15:13 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf welke leeftijd gaan borsten eigenlijk hangen? En is er wat aan te doen om dat te voorkomen, behalve een bh dragen?

Ben nu 35 en denk te bemerken dat ze iets minder fier naar boven wijzen, haha. Maar ik doe dan ook aan hardlopen. Schijnt er niet zo best voor te zijn..
het heeft ook voordelen, de bikinilijn hoef ik niet meer bij te houden, daar zie je niks van vanwege de verzakte borstpartij
Met de juiste bh zijn mijn dames er nog zeer pront uit en de Man vind ze geweldig, liever echt zacht en warm dan nep maar dat moet iedereen lekker zelf weten
quote:S-Meds schreef op 14 december 2016 @ 19:57:

het heeft ook voordelen, de bikinilijn hoef ik niet meer bij te houden, daar zie je niks van vanwege de verzakte borstpartij

En als iemand erbij moet, gooi je ze gewoon over je schouders

Moest ook denken aan die conference van Birgitte Kaandorp, dat ze in die handdoek opkomt met haar handen over dr borsten, ze beweegt, en verkondigt dat er vroeger niet zoveel speling inzat en ze opnieuw moeten worden afgesteld
Toevallig dacht ik laatst dat mijn 75c nu toch echt wel een beetje gaan hangen, maar nog niet echt ernstig. Ik ben 48 en heb in totaal 14 maanden borstvoeding gegeven.
quote:S-Meds schreef op 14 december 2016 @ 19:57:

het heeft ook voordelen, de bikinilijn hoef ik niet meer bij te houden, daar zie je niks van vanwege de verzakte borstpartijHAHAHAHAHA
quote:Dormouse schreef op 14 december 2016 @ 20:06:

[...]

En als iemand erbij moet, gooi je ze gewoon over je schouders

Moest ook denken aan die conference van Birgitte Kaandorp, dat ze in die handdoek opkomt met haar handen over dr borsten, ze beweegt, en verkondigt dat er vroeger niet zoveel speling inzat en ze opnieuw moeten worden afgesteld Ik vouw ze onder mijn oksels voor een strak decollete
Op mijn 10e begon er iets te groeien. Van helemaal plat naar net niet plat. En daar bleef het bij. Helaas. Vooral i.c.m. mijn lengte (1.88 m). Er zijn wel wijzigingen in m'n basisverzekering voor 2017. Mogelijk kom ik voor vergoeding van een borstvergroting in aanmerking

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven