Lijf & Lijn alle pijlers

Vreemde vraagt om rug scrubben in naaktsauna?!

12-12-2017 18:59 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst was ik met twee vriendinnen in een grote sauna.

Bij de douches bij de uitgang heb je van die bakken met scrubzout. Kwam er een vrouw aan die mij eerder al een compliment had gegeven over mijn badjas. Maar nu stonden mijn vriendinnen en ik te douchen. Vraagt die vrouw of iemand haar rug wil scrubben! :-o

Gelukkig wilde een van mijn vriendinnen het wel doen. Zelf was ik echt te perplex dat iemand dat überhaupt vraagt aan wildvreemden en terwijl je daar allemaal in je nakie staat. En gecombineerd met haar eerdere compliment en haar te doordringende blikken bij de douche, zag ik het echt niet zitten om die vrouw aan te raken. En welke vreemde vrouw of man dan ook, zou ik niet willen scrubben!

Hoe zouden jullie reageren?

(Ik moet ook weer terugdenken aan mijn topic over drie zoenen bij het groeten van vrienden of familie en kwam er achter hoeveel mensen zelfs dát al vies of te intiem vinden. Dat heb ik dan zelf weer niet, bij vrienden.)

Oh ja ik ben zelf wel lesbisch maar ik zou never nooit gaan flirten met iemand die zo kwetsbaar in haar nakie rondloopt. Zo kwam haar gedrag wel op mij over.

Hoe zou jij reageren en je erbij voelen?

Totaal aantal stemmen: 124

Ach, is toch niet zo'n rare vraag? Ik scrub haar rug en vraag het andersom terug (15%)
Ik vind het eigenlijk te intiem maar zou geen nee durven zeggen dus ik doe het (9%)
Ik heb geen zin een vreemde te scrubben en ik zeg nee (36%)
Ik vind het een ongepast verzoek en zeg nee (40%)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Bikini of geen bikini maakt me niet uit. Maar net zoals ik niet graag een vreemde zou insmeren zou ik ook een vreemde niet graag scrubben. Ook niet gescrubd willen worden trouwens. Dan vraag ik de masseur wel.
Ik vind dat ook erg ongepast, Patsy, je hebt helemaal gelijk. Ik zou het niet doen en ik zou het niet vragen. En ik zou me al helemaal niet bezwaard voelen om nee te zeggen. 't Zou wat zijn zeg.
patsy--stone schreef:
12-12-2017 20:00
Met bikini wel minder raar ja. Helemaal naakt vind ik dat iedereen zich toch kwetsbaarder opstelt.

Dat wil ik ook niet doen bij een vreemde. En zou ik ook nooit vragen aan een vreemde. (Overigens kan ik gewoon bij mijn hele rug, ik kan mijn eigen vingers van mijn andere hand gewoon ruim aanraken op mijn rug, maar ik zal wel een uitzondering zijn.)
Naakt is voor mij niet kwetsbaar, maar ik kan me voorstellen dat als je het wel zo ervaart aanraking misschien net te ver gaar.
Ik heb het wel eens meegemaakt in een kuuroord in het buitenland, maar dan in de ruimte na het afdrogen, bij de lotions. Iemand bood aan om mijn rug in te smeren en vroeg of ik haar rug ook wilde doen. Ik snap dat ook wel, als je beiden alleen bent is dat wel handig. Hangt denk ik wel van de situatie en de persoon af. En als het niet goed voelt, kun je altijd nee zeggen toch?
Zou geheel aan de situatie en mijn 'gevoel' liggen. Ik denk dat TO in dit geval al wat waarschuwingssignalen had ontvangen waardoor deze vraag door deze persoon verkeerd uit kwam.

Maar de vraag zelf komt wel eens voor, het is tenslotte maar een sauna, dus de insteek is er sowieso zo dat er verder niets seksueel beladen in zou moeten zitten.

Zelf vraag ik zoiets alleen aan bekenden die ik vertrouw.

Het is mij slechts een maal overkomen dat zoiets werd gevraagd aan mij door een (semi-) bekende, deze vrouw was als 'buitenstaander' van de gelegenheid meegekomen met een paar mensen uit de groep, waarbij zij een additioneel motief had. Hebben helaas uiteindelijk niet voor elkaar kunnen betekenen wat wij zochten, wel een leuke tijd gehad.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik moet er niet aan denken om dat bij een vreemde te doen, maar zou te schijterig zijn om te weigeren ;)
Ik zou een vreemde zijn of haar rug niet willen scrubben. En ook niet insmeren. Krijg visioenen van rugpukkels en uitpuilende moedervlekken @(
Ongepast.

Maar als Barack Obama t me vroeg..
Come fly with me on a jetplane
Ik heb gekozen voor "Ik heb geen zin een vreemde te scrubben en ik zeg nee". Ik vind het vooral vies. Misschien ken ik teveel mensen met kleine etterkoppuistjes op hun rug maar blegh! Het is wel een vreemde.
Nou schijnbaar ben ik een van de weinige die hier geen problemen mee zou hebben. Ik zou het zelf niet aan een ander vragen, omdat ik een ander niet ongemakkelijk zou willen laten voelen. Maar als iemand gewoon nee accepteert zou ik het zeker niet als vervelende ervaring beschouwen.
Gekozen voor 'geen zin dus nee'. Maar ik vind het vooral een vies idee.
Ik zou zeggen : prima , krijg ik daarna van jou een uitgebreide voetmassage? Dat moet dan ook kunnen
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Sinds ik een keer een vrouw voorovergebukt dr onderbenen zag inzepen en er een touwtje uit dr doos stak, ben ik volledig afgeknapt op naakt sauna's
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
sauna is heerlijk maar ik zou toch wel raar staan te kijken van zo'n vraag. of het nou een sexueel tintje heeft of niet. lekker een anders dode huidcellen eraf krabben geen zin in. Binnenkort een kleine sauna thuis heerlijk verheug me er enorm op. Nu boek ik weleens een huisje met sauna kost heel weinig in het laagseizoen.
Alleen om bij te tanken en lekker in de sauna bad douche wanneer je opstaat of gaat slapen juist. Ook ik vind het fijn om mijn rug te masseren en scrubben daarvoor koop ik dan zo'n lange strook met aan iedere kant een handvat sisal heet het geloof ik. Kan je prima je rug mee doen zelf aan de ene kant zit zacht spul aan de andere kant een soort touw. Scrubben of masseren ook thuis onder de douche of na een bad lekker. Ik zou iemand de tip geven zo'n ding te kopen vind het ongepast.
Ga ook naar de pedicure een enkele keer. vreemden vragen of ze even mijn teennagels willen knippen doe je toch ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven