Lijf & Lijn alle pijlers

Wanneer resultaat van buikspieroefeningen

11-12-2016 08:04 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doe iedere dag al aantal weken 15min verschillende buikspieroefeningen. Wanneer zou ik iets van resultaat kunnen gaan zien?
Maar buikspieren betekent natuurlijk niet meteen 6 blokjes hè. Ik bedoel met zichtbare buikspieren gewon mooi twee lijntjes. Haalbaar en ook niet ongezond.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:S-Meds schreef op 11 december 2016 @ 11:16:

[...]

nee dat is zeker niet wenselijk, maar het is precies wat ik bedoel: als je als vrouw een sixpack wil dan moet je eengevaarlijk laag VP hanteren. Je vruchtbaarheid is het eerste dat er aan gaat maar er zijn veel meer gezondheidsrisico'shttp://instagram.com/yolaforthewin

Dit meisje heeft een sixpack zonder droog te zijn!

Ik hoef geen sixpack, maar mijn spieren zijn wel zichtbaar. Ik heb een laag vp van mezelf. Toen ik steviger was, waren die spieren niet te zien.
Dat is toch niet echt een sixpack? Wel een super mooie buik verder.
Als dat al geen sixpack is
quote:S-Meds schreef op 11 december 2016 @ 11:41:

[...]

jouw bericht bewijst mijn gelijk. Je zegt zelf dat je niet verder moet duiken omdat je al heel laag in je VP zit. Ook laag in je VP zitten heeft al gezondheidsrisico's ook al menstrueer je nogPrima, de resultaten van m'n laatste bloedonderzoek wezen uit dat ik zo gezond ben als een vis maar als jij graag je gelijk wil hebben dan krijg je dat van me.
quote:stellar schreef op 11 december 2016 @ 11:48:

[...]

Prima, de resultaten van m'n laatste bloedonderzoek wezen uit dat ik zo gezond ben als een vis maar als jij graag je gelijk wil hebben dan krijg je dat van me.Ik zeg niet dat je ongezond bent. Als je gezond bent is dat mooi maar je bent een uitzondering
quote:S-Meds schreef op 11 december 2016 @ 11:41:

[...]

jouw bericht bewijst mijn gelijk. Je zegt zelf dat je niet verder moet duiken omdat je al heel laag in je VP zit. Ook laag in je VP zitten heeft al gezondheidsrisico's ook al menstrueer je nog

Goh hier schrik ik van. Volgens mij weten veel mensen niet dat dit voor vrouwen dus helemaal niet zo wenselijk is.

Ps. wat is VP?
quote:voel schreef op 11 december 2016 @ 11:58:

[...]

Goh hier schrik ik van. Volgens mij weten veel mensen niet dat dit voor vrouwen dus helemaal niet zo wenselijk is.

Ps. wat is VP?Vetpercentage. Ik dacht dat iedereen wist dat een te laag VP heel ongezond is.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 11 december 2016 @ 11:59:

[...]

Vetpercentage. Ik dacht dat iedereen wist dat een te laag VP heel ongezond is.Dank je, ik schrik voornamelijk van het feit dat zoveel dames een sixpack nastreven en ik hier nu lees dat dit eigenlijk helemaal niet haalbaar is. Althans niet op een gezonde manier. Ik dacht altijd dat je dan juist wel heel gezond moest zijn om dat te kunnen bereiken.
quote:voel schreef op 11 december 2016 @ 12:04:

[...]

Dank je, ik schrik voornamelijk van het feit dat zoveel dames een sixpack nastreven en ik hier nu lees dat dit eigenlijk helemaal niet haalbaar is. Althans niet op een gezonde manier. Ik dacht altijd dat je dan juist wel heel gezond moest zijn om dat te kunnen bereiken. Nee, dat is niet gezond. Vrouwen hebben van nature een hoger vetpercentage dan mannen en om een sixpack te krijgen, moet je echt heel laag gaan zitten.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Dank je, ik schrik voornamelijk van het feit dat zoveel dames een sixpack nastreven en ik hier nu lees dat dit eigenlijk helemaal niet haalbaar is. Althans niet op een gezonde manier. Ik dacht altijd dat je dan juist wel heel gezond moest zijn om dat te kunnen bereiken. nee niet bepaald.
quote:lunaleeflang schreef op 11 december 2016 @ 11:44:

[...]

http://instagram.com/yolaforthewin

Ik hoef geen sixpack, maar mijn spieren zijn wel zichtbaar. Ik heb een laag vp van mezelf. Toen ik steviger was, waren die spieren niet te zien.Zoiets heb ik met een beetje regelmatig buikspieroefeningen doen ook. Hoef ik echt geen gekke dingen voor te doen. Is mijn bouw. Vet zit vervolgens wel gewoon op m'n heupen
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter

[...]

Dank je, ik schrik voornamelijk van het feit dat zoveel dames een sixpack nastreven en ik hier nu lees dat dit eigenlijk helemaal niet haalbaar is. Althans niet op een gezonde manier. Ik dacht altijd dat je dan juist wel heel gezond moest zijn om dat te kunnen bereiken. Het is wel haalbaar, ook op een gezonde manier alleen niet zo makkelijk zoals men je graag laat geloven.
Bedankt voor alle reacties!

Ik hoef geen sixpack maar gewoon een strakkere buik.
quote:doornroosje9 schreef op 11 december 2016 @ 12:16:

[...]

Nee, dat is niet gezond. Vrouwen hebben van nature een hoger vetpercentage dan mannen en om een sixpack te krijgen, moet je echt heel laag gaan zitten.Ja dat klinkt eigenlijk ook wel logisch
Bij mij zie je heel licht mijn bovenste buikspieren (2) midden op mijn buik zit nog klein laagje vet,en daar doe ik echt niet veel moeite voor. Doe zelden buikspieroefeningen((die pak je toch wel mee met kracht)

Mjn buik en taille heeft nooit veel vet gezeten. Ik heb meer vet op benen en billen. En nog steeds cup D

(Al was dat eerst E)
quote:lunaleeflang schreef op 11 december 2016 @ 11:44:

[...]

http://instagram.com/yolaforthewin

Ik hoef geen sixpack, maar mijn spieren zijn wel zichtbaar. Ik heb een laag vp van mezelf. Toen ik steviger was, waren die spieren niet te zien.Dat is geen sixpack. Dat is een mooi strakke buik. Maar ik zie geen blokjes. Een sixpack bij vrouwen vind ik overigens niet de moeite waard en ook niet per se mooi. Een strakke buik met twee lijntjes overigens wel. Maar goed... TO, no such thing als plaatselijk afvallen. Gewoon vetlaagje wegkrijgen en je ziet meer van je buikspieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven