Lijf & Lijn alle pijlers

Wanneer spoedtandarts

19-12-2012 16:13 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik ben geen fan van de tandarts.. Ik verzorg mijn gebit goed, poets twee keer per dag, flos, en ga naar de mondhygienist.. Maar ik ben al jaaaren niet meer bij een tandarts geweest. Had eigenlijk ook nooit wat met mijn gebit, nooit gaatjes gehad, en al mijn verstandskiezen zitten nog fijn op de plek waar ze horen.

Ik had al een hele tijd een verstandskies waar een stukje vanaf was, dat was gebeurd toen ik een paar jaar geleden eden tijd in het buitenland werkte. Nouja, ik dacht in NL wel dat ding te laten trekken, maar hij deed eigenlijk geen pijn.

Tot.... Een week geleden.... Sinds dien heb ik een kloppend en stekend gevoel in mijn kaak. Ik had nog hoop dat het vanzelf over zou gaan maar helaas... Het wordt alleen maar erger denk zelf dat er een zenuw bloot is komen te liggen, of dat er iets is gaan ontsteken. Ik heb een tandarts gebeld en ivm de kerstdagen heeft die over een dikke twee weken pas tijd. Heel begrijpelijk. Dus ren afspraak geplant in het nieuwe jaar.

Maar mijn vraag aan jullie: wanneer mag je de "crisisdienst" bellen? Ik heb altijd het idee dat je dan kermend op de bank moet liggen met een ijscompress tegen je wang? Jullie mening graag....
even rondbellen naar andere tandartsen in de buurt
inderdaad goed blijven bellen, en niet de feestdagen mee ingaan.

Ga ook pijnstillers slikken. ( Ibrufen)
Zou je dat ook doen als je al een afspraak met een tandarts hebt staan? Is dat niet onbeleefd ofzo??
Ik denk dat je altijd wel mag komen, als je er echt zo last van hebt.

Maar kijk wel ff naar de prijzen want ik denk dat je je daar wel kapot van schrikt. Bij crisis tandarts ligt de prijs echt een stuk hoger.

lesson learned controle loont
Ik denk dat je altijd wel mag komen, als je er echt zo last van hebt.

Maar kijk wel ff naar de prijzen want ik denk dat je je daar wel kapot van schrikt. Bij crisis tandarts ligt de prijs echt een stuk hoger.