Lijf & Lijn alle pijlers

welke bh na borstverkleining

21-07-2017 16:05 13 berichten
Hallo,

Ik heb ongeveer een week geleden een borstverkleining gehad (helaas voor de tweede keer) en daarom moet ik nu een speciale bh dragen. Deze heb ik gekocht bij de lingeriewinkel in het ziekenhuis en dit zou degene zijn die helemaal goed was. (ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen)
https://www.mooihoofd.nl/postoperatieve ... anna-zwart

Helaas zit het ding voor geen meter. Die randjes krullen de hele tijd om waardoor ik allemaal irritatie/schuur plekken krijg op mijn rug, schouders en bij mijn litteken onder de borst. Bij mijn vorige operatie had ik dit probleem ook met een soortgelijke bh en ik zie het helemaal niet zitten om deze bh nog 5 weken te moeten dragen. :(

Ik heb echt totaal geen verstand van bh's, al helemaal niet van bh's na een operatie. Meisje in de winkel kwam ook niet verder als: Ja wij verkopen alleen deze, dus deze moet je hebben. Top! dachten we. We nemen er gelijk 2.

Nu ben ik dus op zoek naar een andere geschikte bh die niet krult, niet te strak zit, maar wel weer genoeg steun biedt. Aangezien ik nu twee bh's heb liggen van 35 euro (samen 70) die straks de prullenbak in gaan hoop ik hier mensen te vinden die bijv zelf de operatie hebben gehad en een comfortabele bh weten die geschikt is en goed zit, of tips waar ik op moet letten als ik er één koop.

Alvast bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had een andere sportbh na mijn bvk. Draag hem nu na 7 jaar nog af en toe. Weet het merk zo even niet.
Iets met 'triangle' in de naam. Kwam bij de livera vandaan.
Hij ligt in de was, ik zal zo even kijken :-)
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
steun bh.
bredere schouderbanden, zonder beugel.

bij zekere websites met een ' bon prix' kun je dit soort beha's goed krijgen. Niet te duur ook.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Sonnemaatje schreef:
21-07-2017 16:21
Ik had een andere sportbh na mijn bvk. Draag hem nu na 7 jaar nog af en toe. Weet het merk zo even niet.
Iets met 'triangle' in de naam. Kwam bij de livera vandaan.
Hij ligt in de was, ik zal zo even kijken :-)
Maar is een sportbh niet te strak? De bh van het ziekenhuis is van heel ander materiaal gemaakt van heel flexibel materiaal
VictimadelAmor schreef:
21-07-2017 16:22
steun bh.
bredere schouderbanden, zonder beugel.

bij zekere websites met een ' bon prix' kun je dit soort beha's goed krijgen. Niet te duur ook.
Bedankt voor de tip! Ik heb even gekeken, maar ik zie alleen bh's met normale sluiting en deze kan ik nog niet zelf aan en uit trekken :(
Misschien staat er iets voor j op deze site.
https://www.annamamelle.nl/2--bh-met-vo ... toperatie-
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
21-07-2017 16:48
Misschien staat er iets voor j op deze site.
https://www.annamamelle.nl/2--bh-met-vo ... toperatie-
Bedankt voor de link! :D Ik vind de bh die me het beste lijkt wel wat prijzig, maar ik kon op basis van de info en recensies van die bh door gaan zoeken en heb nu een bh gevonden die bijna hetzelfde is voor iets minder geld. Ik denk dat deze heel goed zal zijn
https://www.annamamelle.nl/home/140-com ... 85/cup-b_c
Mij werd destijds een stevige sport - beha zonder beugels aangeraden. Had er toen 1 of 2 van de Hema.
Kan niemand je helpen met de sluiting? Of zoek er bij Livera of Hunkemoller 1 met voorsluiting.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
miramiko schreef:
21-07-2017 17:19
Bedankt voor de link! :D Ik vind de bh die me het beste lijkt wel wat prijzig, maar ik kon op basis van de info en recensies van die bh door gaan zoeken en heb nu een bh gevonden die bijna hetzelfde is voor iets minder geld. Ik denk dat deze heel goed zal zijn
https://www.annamamelle.nl/home/140-com ... 85/cup-b_c
Als het niets is mag je het terug sturen. :lightbulb:
“Don’t look back – you’re not going that way.”
De Hema heavy duty non padded?
En tussenstukje gebruiken om de omvang wat groter te maken van de bh. Door de zwelling die je nu onder je borsten hebt zit die bh strak en krullen die bandjes om.
Een stevige sportbeha is goed. Merk maakt niet zo uit. Tijdens mijn werk ziek veel vrouwen die een borstverkleining (hebben) ondergaan. Wij adviseren een stevige sportbeha. Hunkemoller verkoopt er met een rits, die zien er altijd fijn uit. Draag de eerste 6 weken wel echt zo'n beha hoor!
Ik heb er toen een via de kliniek gekocht, (€50,-) was katoen en voorsluiting, de enige die ik prettig vond. Sport bh's zijn vaak te stug qua materiaal in het begin. Liever wat meer kwijt dan goedkope.die je niet draagt, die fout heb ik gemaakt.
Ik had na de bvk een sportbh van de Hema. Zat goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven