Lijf & Lijn alle pijlers

Welke waterfles

14-06-2023 22:35 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet afvallen… dus veel water drinken!! Vorig jaar heb ik de air up gekocht maar dit bevalt me totaal niet dus die gaat de deur uit :byee:. Nu ben ik opzoek naar een waterfles die niet lekt en waar je fijn uit kan drinken. Ik ben bekend met een dopper uit het verleden maar heb toch liever iets met een tuitje denk ik. Welke hebben jullie?
stippensokken schreef:
15-06-2023 08:31
Ik gebruik die aparte dop ook niet hoor, maar TO geeft aan dat ze 'bekend is met een Dopper, maar liever iets heeft met een tuitje'. Voila, die optie is er in principe:
https://shop.dopper.com/nl/accessoires

In het kader van duurzaamheid is dat misschien wel de beste optie, niet wéér een nieuwe fles erbij...
Hm... mijn stukje staat wat raar. Die sportdop heb ik idd omdat een tuitje soms gewoon handiger. Maar ik schenk het vaak gewoon over in een glas, want dan blijft die fles schoner. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Creatieveling schreef:
15-06-2023 07:56
Dit. Jaren een plastic fles gehad zoals een dopper, maar toen ik erover ging nadenken dat ik uit plastic dronk, stond me het tegen. Nu alleen nog maar een glazen fles met beschermhoes. Merk weet ik niet.

Ik heb ook geen idee van het merk, maar mijne heeft een kurk beschermhoesje. Fijn hè!
Such fun!1
Fairytale schreef:
14-06-2023 22:56
Ik vind de de Ion8 echt fijn. Heb jarenlang Dopper gebruikt, maar als die maar even niet goed was dichtgedraaid, was je toch de sjaak. De flessen van Ion8 zijn echt lekvrij. M'n kinderen gebruiken een 500 ml. en zij zijn er echt blij mee. Je hebt leuke kindermotieven en effen kleuren. Ik lijk wel een influencer, maar ben er gewoon blij mee, na een poos speuren naar een goed alternatief voor de Dopper :) En oja, ik gebruik zelf een literfles die ik een keer bijvul, zodat ik zeker weet dat ik aan m'n 2 liter vocht kom.
Hier ook de hele familie aan de Ion8. Mijn man heeft de motivator variant van 1 liter en werkt voor hem heel goed om genoeg te drinken.

https://www.drukkemamas.be/product/ion8 ... motivator/
Camelback fan hier! Kan ook zo de vaatwasser in aan het einde van de dag.
MarindaH schreef:
14-06-2023 23:20
Flesje van glas, krijg je iig geen plastic binnen.
Ik ben ook overgestapt van dopper naar glas, omdat je bij een dopper toch een zweem van plastic proeft (of misschien ruikt, wat je smaak beïnvloedt). Glas drinkt lekkerder voelt schoner.
This is an unacceptable timeline
Ik vind m'n Dopper prima voor dagelijks gebruik. Die heeft trouwens nog nooit gelekt. Ik gebruik een fles van Sigg als ik bijvoorbeeld wat langer ga wandelen (en vind die ook fijner, want minder plastic smaak/geur). Glas vind ik niet fijn, te zwaar.
stippensokken schreef:
15-06-2023 08:31
Ik gebruik die aparte dop ook niet hoor, maar TO geeft aan dat ze 'bekend is met een Dopper, maar liever iets heeft met een tuitje'. Voila, die optie is er in principe:
https://shop.dopper.com/nl/accessoires

In het kader van duurzaamheid is dat misschien wel de beste optie, niet wéér een nieuwe fles erbij...
Ja ik heb ook zo’n sportdop erbij gekocht maar dat ding maakt me een herrie als je eruit drinkt. Alsof je het vacuum zuigt ofzo. Drinkt niet echt relaxt. Ben trouwens niet de enige die deze ervaring met die dop heeft. Baal er wel van want wilde ivm duurzaamheid nu eens een goede fles kopen en dacht dat ik dat met deze rvs fles van dopper wel had gedaan… lekken doet hij inderdaad ook af en toe…
Die sportdop van de Dopper is niks. Ook omdat je niet in de fles kunt knijpen.

Zelf vind ik dat soort doppen sowieso vies. Dat gelurk aan dat tuitje de hele dag is niks voor mij.
Heb deze fles van glas, maar dat is wel een hele unit, nou niet echt handig voor onderweg mee naar werk. En thuis drink ik gewoon uit een glas.

Afbeelding

De Nalgene is bpa-vrij. Ik vertrouw er maar op dat dat afdoende is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven