Lijf & Lijn alle pijlers

Zero producten

08-07-2015 16:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Klopt het dat ZERO-frisdranken zoals Red Bull Zero, Coca Cola Zero en Fanta Zero ook echt zo goed als geen calorieën bevatten? En dat je die dus in principe onbeperkt zou kunnen drinken zonder dat je ervan aan komt? Het klinkt een beetje te mooi om waar te zijn, vandaar dat ik toch eens een keer voor wil leggen.

Ik klok namelijk liever een blikje ijskoude Fanta Zero over dan een glas water met dit warme weer. Simpelweg omdat ik liever een smaakje proef. Red Bull op z'n tijd vind ik overigens ook lekker.
het zuur in die drankjes tast je gebit aan

zoetstoffen hebben ook invloed op je lijf, je krijgt er vooral honger van
quote:kevertje22 schreef op 08 juli 2015 @ 20:44:

Ik zeg ook niet dat je er dood van gaat, maar gezond is anders! Langs een rijweg lopen ook niet met al die uitlaatgassen. Of op een terras zitten waar verkeer langs raast.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 08 juli 2015 @ 21:20:

[...]

Langs een rijweg lopen ook niet met al die uitlaatgassen. Of op een terras zitten waar verkeer langs raast.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
quote:kevertje22 schreef op 08 juli 2015 @ 21:24:

[...]

?
Tickel, wat reageer je aangebrand?
quote:troelalaaaatje schreef op 08 juli 2015 @ 21:33:

Tickel, wat reageer je aangebrand?Ik reageer niet aangebrand. Kevertje zegt dat je het beter helemaal niet kan nemen. Dat is net zulke flauwekul als nooit meer over straat lopen vanwege uitlaatgassen. Alles met mate.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven