Entertainment alle pijlers

Poll; wie is de mol?

02-03-2019 12:21 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat ik een poll leuk vind. En ik benieuwd ben naar, wie het meest wordt verdacht op het viva forum. Dus als je het leuk vind, stem op wie jij denkt dat de mol is :)

Kletsen over wie is de mol 2019 kan hier;
list_message/29643257

Wie is de mol?

Totaal aantal stemmen: 190

Niels (33%)
Sarah (39%)
Merel (27%)
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 10-03-2019 04:55
0.00% gewijzigd
Sarah
Merel
Sarah
Sarah
Ik heb vannacht gedroomd dat Niels de mol is, dus dat moet wel zo zijn

Overigens was Jaimy de winnaar, dus misschien is het toch Sarah of Merel
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Niels.
Merel is het zeker niet.
Omdat zoveel mensen overtuigd zijn van Sarah, ook in de media. Denk ik juist dat sarah het niet kan zijn.
Gele_Suikerspin schreef:
02-03-2019 13:02
Omdat zoveel mensen overtuigd zijn van Sarah, ook in de media. Denk ik juist dat sarah het niet kan zijn.
Want?

Het kijkend publiek heeft het wel vaker goed hoor.
Sarah 75% of Niels, die kan ik toch niet helemaal afschrijven. Ergens hoop ik gewoon dat hij de mol is.. en niet Sarah. Vind haar gewoon niet zo leuk. Als Mol of kandidaat.

Merel is een goede kandidaat.
Niels
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lucifer2018 schreef:
02-03-2019 13:03
Want?

Het kijkend publiek heeft het wel vaker goed hoor.
Ik vind het het leukst als het onverwacht iemand is die niet verdacht wordt door het grote publiek.
Merel
Gele_Suikerspin schreef:
02-03-2019 13:10
Ik vind het het leukst als het onverwacht iemand is die niet verdacht wordt door het grote publiek.
Maar dat is nog nooit echt gebeurt volgens mij.

Een flink deel zit sowieso op de Mol aan het eind. Beetje ook het idee. Dat je als kijken als je heel goed op let en de juiste hints weet te vinden ook de mol kan ontmaskeren. Anders is er bar weinig aan. :-D

Ik zou het wel een gaaf vinden als de kandidaten allemaal fout zitten in de finale. En de MOL dus niet is ontmaskerd door hen.
Sarah, mijn mol vanaf het begin.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Lucifer2018 schreef:
02-03-2019 13:16
Maar dat is nog nooit echt gebeurt volgens mij.

Een flink deel zit sowieso op de Mol aan het eind. Beetje ook het idee. Dat je als kijken als je heel goed op let en de juiste hints weet te vinden ook de mol kan ontmaskeren. Anders is er bar weinig aan. :-D

Ik zou het wel een gaaf vinden als de kandidaten allemaal fout zitten in de finale. En de MOL dus niet is ontmaskerd door hen.

Dat lijkt mij ook gaaf!
Is dat wel eens voorgekomen?
Licht uit.
Zelfspot aan.
Ik hoop Merel. Sarah zou een te makkelijke mol zijn. Maar ik denk wel dat zij het is ....
Lucifer2018 schreef:
02-03-2019 13:16

Dat ben ik niet met je eens. Ze maken iedereen verdacht. Tijdens de finale laten ze allleen de hints zien die naar de mol wijzen. Over de andere hints wordt niet gesproken.
Gele_Suikerspin schreef:
02-03-2019 13:10
Ja, het leukst wel, maar jij zegt dat je denkt dat ze het niet kan zijn. Dat is iets anders dan dat je hóópt dat ze het niet is.
Niels is vanaf aflevering 1 mijn mol.
watdachtjehiervan schreef:
02-03-2019 13:23
Dat ben ik niet met je eens. Ze maken iedereen verdacht. Tijdens de finale laten ze allleen de hints zien die naar de mol wijzen. Over de andere hints wordt niet gesproken.
Nee. Hoor.
Ik kijk al vanaf seizoen 1 met de onbekende mensen. En ze hebben altijd hints laten zien die als je goed oplet gewoon kan vinden als kijker.
Laatste paar jaar maken ze het wel moeilijker. Dat wel. Te veel molloten tegenwoordig en het grote snelle internet is een bedreiging als het te makkelijk is.
pamelacourson schreef:
02-03-2019 13:30
Ja, het leukst wel, maar jij zegt dat je denkt dat ze het niet kan zijn. Dat is iets anders dan dat je hóópt dat ze het niet is.
Omdat elke aflevering de gene die het hoogst in de verdenkingen lijstje van wie is de mol app stond, er juist uit ging die aflevering.

Ze monteren het steeds zo, dat een erg als mol wordt neergezet en die er dan juist uit gaat / niet de mol is.

Sarah komt nu erg als mol over in de montage. Dat maakt de kans dat zij het is voor mij minder. Maar het kan inderdaad wel.
Gele_Suikerspin schreef:
02-03-2019 13:42
Omdat elke aflevering de gene die het hoogst in de verdenkingen lijstje van wie is de mol app stond, er juist uit ging die aflevering.

Ze monteren het steeds zo, dat een erg als mol wordt neergezet en die er dan juist uit gaat / niet de mol is.

Sarah komt nu erg als mol over in de montage. Dat maakt de kans dat zij het is voor mij minder. Maar het kan inderdaad wel.

Ik vond juist dat er vorige week overdreven veel vogels in beeld waren. Volgens veel mensen een hint naar Merel.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Lucifer2018 schreef:
02-03-2019 13:39
Nee. Hoor.
Ik kijk al vanaf seizoen 1 met de onbekende mensen. En ze hebben altijd hints laten zien die als je goed oplet gewoon kan vinden als kijker.
Laatste paar jaar maken ze het wel moeilijker. Dat wel. Te veel molloten tegenwoordig en het grote snelle internet is een bedreiging als het te makkelijk is.
Ik ben het met je eens dat er hints naar de mol wijzen. Maar er zijn ook veel hints ingestopt die naar kanditaten wijzen. Om die verdacht te maken. Over die hints hoor je ze in de finale niet.
gioia82 schreef:
02-03-2019 12:59
Ik heb vannacht gedroomd dat Niels de mol is, dus dat moet wel zo zijn

Overigens was Jaimy de winnaar, dus misschien is het toch Sarah of Merel

Ik droomde juist dat Niels het niet was. :P Heb mijn punten in de app dus nog aangepast. :facepalm:
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven