Mode & Beauty alle pijlers

3 Restylanevragen

25-03-2010 20:48 6 berichten
Goed ik ben erover uit. De rimpels bij mijn mondhoeken naar de neus die mogen best minder. De krengen had ik al sinds de pubertijd, maar worden met de jaren steeds dieper; tijd voor actie.

Ik heb al een kliniek op het oog, die ik morgen wil bellen voor een afspraak. Ik weet dat de behandeling nog geen 15 minuten duurt, maar hoelang houdt de zwelling aan? (ivm inplannen van andere afspraken). In het verleden heb ik siliconen in mijn bovenlip laten spuiten en toen was ik 3 dagen zoet met zwelling. Is dat met Restylane ook zo?

En is het verstandig om voor de verdoving te gaan?

Is Restylane nog steeds het enige dat geen dierlijk materiaal heeft of zijn er dames die mij kunnen tippen over nog betere tijdelijke oplossingen?
Zou ik in de kliniek gaan vragen als ik jou was
quote:germanwings schreef op 25 maart 2010 @ 21:22:

Zou ik in de kliniek gaan vragen als ik jou was

Joh, denk je? Jammer dat het 's avonds niet open is, had ik het meteen gedaan; sterker nog de afspraak had ik dan meteen ingepland.

De vraag is in het algemeen bedoeld, maar ik zit eigenlijk te wachten tot een Sto (Sto, ik heb je al een hele tijd niet gezien, leef je nog?) of Sarah voorbij komen; dames waarvan ik weet dat zij uit ervaring kunnen spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hee Pom, hoe is het met jou? Sorry, off-topic, maar: lang niet gezien! Of lang niet tegengekomen. Nou ja, je begrijpt me vast wel
ik heb het laten doen en het viel zo enorm mee. Beetje blauw plekje naast mijn mond aan een kant. Viel amper op; beetje makeup erop en leuke oorbellen in die afleiden haha dan valt het niet op

Ik zou zeggen doen meid echt
ik heb het laten doen en het viel zo enorm mee. Beetje blauw plekje naast mijn mond aan een kant. Viel amper op; beetje makeup erop en leuke oorbellen in die afleiden haha dan valt het niet op

Ik zou zeggen doen meid echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven