50 % korting bij Etos op A-merken.
donderdag 29 oktober 2009 om 10:30
Ja ideaal he? En naast dat, zijn er nog veel meer dingen in de aanbieding in de winkel zelf. Gisteren ging ik voor mijn vriend namelijk allerlei Nivea for Men producten halen. Toen bleek dat de Venus (scheermesje+gel) ook met korting was. En nog meer dingen. (Pampers luierdoekjes bijvoorbeeld, ook 50% korting.)
Maar ik vraag me af of dit bericht wel mag. Omdat je nu specifiek reclame maakt voor de Etos.
Maar ik vraag me af of dit bericht wel mag. Omdat je nu specifiek reclame maakt voor de Etos.
donderdag 29 oktober 2009 om 11:35
quote:Moonlight82 schreef op 29 oktober 2009 @ 10:51:
Van mij mag je
Vandaag bij DA kun je 20% korting krijgen met een actiezak. Het duurste dat ik wilde kopen was er helaas niet dus ik heb alles teruggelegd en kan als het goed is morgen nog een keer.
Is de Maybelline mascara toevallig ook afgeprijsd? Zonder zak lukt het ook hoor. Hier tenminste wel. Ze geven iedereen gewoon 20% korting.. Zo er ook even heen
Van mij mag je
Vandaag bij DA kun je 20% korting krijgen met een actiezak. Het duurste dat ik wilde kopen was er helaas niet dus ik heb alles teruggelegd en kan als het goed is morgen nog een keer.
Is de Maybelline mascara toevallig ook afgeprijsd? Zonder zak lukt het ook hoor. Hier tenminste wel. Ze geven iedereen gewoon 20% korting.. Zo er ook even heen