Acne littekens / co2 laser
zaterdag 26 mei 2012 om 16:56
Na heel wat jaren acne heb ik daar aardig wat littekens aan overgehouden. Ik ben daarom benieuwd of iemand een goede manier weet om hier wat aan te doen. Neoderma kruidenpeelings hebben mij in ieder geval niet geholpen, want dit gaat volgens mij ook niet diep genoeg. De co2 laser spreekt me wel aan maar dit is toch wel aan de dure kant en dan vraag ik me af of mensen tevreden zijn over het resultaat.
zaterdag 26 mei 2012 om 18:33
kan je alleen maar veel knuffels geven. ik heb zelf geen acnelittekens, wel een hele nare huid gehad van mijn 13e tot mijn 27e ongeveer. heel veel verdriet om gehad en kapitalen aan behandelingen uitgegeven. nu heb ik een prachtige huid. die gun ik jou ook. ik hoop dat je een goede therapie vindt. x van juna
zaterdag 26 mei 2012 om 18:43
Heb dat ook gehad, maar één behandeling doet niets. En meer werd er niet vergoed en kon ik niet betalen.
Chemische peeling deed meer vond ik, maar die ging dieper omdat het in één behandeling gebeurde. De CO2-laser zou er vaker over moeten doen, omdat té diep in één keer juist weer littekens kan opleveren (pigmentatie).
Chemische peeling deed meer vond ik, maar die ging dieper omdat het in één behandeling gebeurde. De CO2-laser zou er vaker over moeten doen, omdat té diep in één keer juist weer littekens kan opleveren (pigmentatie).