Mode & Beauty alle pijlers

acryl nagels

27-12-2011 19:14 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand wel eens acryl nagels gemaakt ,ik heb het zelf wel eens gedaan maar is al zo lang geleden .en als je google kijk bij acryl produkten zijn er zoveel en verschillende prijzen .wie koop online deze produkten en waar ?
ik heb spullen van magnetic. ik koop ze in de magnetic groothandel, maar de spullen zijn ook via internet verkrijgbaar.

ik weet niet of ze duur zijn in vergelijking met andere merken, maar ik en mijn klanten zijn er erg tevreden over dus ik hou het bij dit merk
ok ik ga eens kijken thanks .ik vind het best moeilijk er zijn er zoveel
klopt, er zijn inderdaad heel erg veel merken en mijn ervaring is dat je beter wat duurdere merken kunt aanschaffen dan goedkope, want heel vaak is goedkoop toch duurkoop. acryl dat gewoon afbladert en afbreekt na 2 dagen bijvoorbeeld, dat wil je echt niet hebben. is mij al eens overkomen omdat ik dacht goedkoop uit te zijn met een ander merk - weet niet eens meer hoe het heet.

succes met je zoektocht!
ik heb toevallig ook mijn nagels net gedaan met acryl ik heb mijn spullen van .nagelkraam.nl ik ben er tevreden over en niet zo gek duur succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven