Mode & Beauty alle pijlers

Aders op handen :(

28-04-2010 22:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iets tegen zichtbare aders op je handen te doen? Ik heb nu al flink zichtbare blauwe lijnen. Op dit moment zou ik het lekker zo laten maar ik kan me voorstellen dat ik er later flink van ga balen, zeker als ze met ouderdom nog verder omhoog komen. Je kunt natuurlijk niet zomaar aders weg laten trekken lijkt me maar misschien iets met het minder zichtbaar laten lijken oid?
Zongebruind zijn, dan valt het minder op.
Handschoentjes
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Je bent wel heel erg met je uiterlijk bezig nietwaar
Hele dikke handen krijgen dan valt het minder op

Blauwe lijnen zijn normaal toch?

Bij mij kan je de aderen vastpakken en terug laten schieten, leuk spelletje als je je verveelt trouwens
quote:zusenzo schreef op 28 april 2010 @ 23:00:

Je bent wel heel erg met je uiterlijk bezig nietwaar lijkt me vrij logisch op de beautypijlert . Weer eens wat anders dan relaties of sex. En ja, dan stel ik gelijk maar al mijn vragen.
Zwarte Pieten schmink.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:10tje81 schreef op 28 april 2010 @ 23:01:

[...]

lijkt me vrij logisch op de beautypijlert . Weer eens wat anders dan relaties of sex. En ja, dan stel ik gelijk maar al mijn vragen. Viel mij gewoon op, dat's it.
Blauwe lijnen heeft bijna iedereen, Ik ook en al typend en na het afwassen zijn het ook nog eens dikke kabels geworden die over mijn handen lopen. Ik kan er niet mee zitten.
stress-bal gebruiken
Warmte zorgt ervoor dat je aders verwijden dus zorgen voor koude handen en je rimpels aders zijn erg klein.

Zij hebben er geen last van?
.
hij ook niet.
Sorry, ik had hier even zin. Dit doen anders altijd anderen.
Snuggle?
Zeur niet, wees blij dat er aders in je handen zitten.
Voortaan met je handen in de lucht lopen. Zo stroomt het bloed weg en zie je geen blauwe aders en anders, je handen laten amputeren of ermee leren leven.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:mamalief schreef op 28 april 2010 @ 23:01:

Hele dikke handen krijgen dan valt het minder op

Blauwe lijnen zijn normaal toch?

Bij mij kan je de aderen vastpakken en terug laten schieten, leuk spelletje als je je verveelt trouwens Bij dikke handen krijg je weer putten en deuken, het is maar wat je mooier vind
Leeftijd hè? Dan wordt de huid dunner en vallen de aders meer op. Je kunt er vet in laten spuiten, heeft Connie B. ook gedaan.

http://www.wellnessklinie ... he_chirurgie/N_handen.htm

't Is maar net hoever je wilt gaan. Ik smeer overigens alles wat er op mijn gezicht komt ook op mijn handen, en ze zijn nog mooi glad met redelijk kleine aders.
Gebruik je handcreme? Ik gebruik handcreme maar dan alleen op de buitenkant van mijn handen en die meng ik met een beetje foundation. Is goedkoper dan plastische chirurgie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven