Mode & Beauty alle pijlers

Antirimpelcréme Aldi

18-02-2013 01:03 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers, ik zag dat er vanaf a.s. woensdag weer Aldi crèmes in de aanbieding zijn. Ik ga ze eens uitproberen, de antirimpelcrème beviel me goed voor die prijs, ben benieuwd naar de Anti Age Complex 40+

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_2002_5_449.html

Iemand anders ervaring met deze crèmes?
Hier een fan van de Aldi-creme.

Ik gebruik volgens mij ook een anti-rimpelcreme. Hij heeft een groene deksel in ieder geval.

Uiteindelijk maakt het toch niks uit wat je gebruikt, dan maar één die fijn voelt en goedkoop is. Zodoende dus.
quote:_lupine_ schreef op 18 februari 2013 @ 01:09:

Hier een fan van de Aldi-creme.

Ik gebruik volgens mij ook een anti-rimpelcreme. Hij heeft een groene deksel in ieder geval.

Uiteindelijk maakt het toch niks uit wat je gebruikt, dan maar één die fijn voelt en goedkoop is. Zodoende dus.Nice! Zit die standaard in het assortiment? Want deze die ik bedoel zijn altijd tijdelijk. Ik heb die met de paarse dop gebruikt in een flesje.
Volgens mij standaardassortiment. Het is die ene die al die prijzen gewonnen heeft, die blijft wel denk ik.
Hij is wel heel vol trouwens, ik gebruik echt maar een beetje en doe daarom heel lang met een potje.
Haha, ook ik gebruik ze naar aanleiding van een eerder topic hierover. Weg dure cremes, en deze cremes voldoen prima. Ik merk geen verschil met dure cremes, rimpels heb ik niet, dus evt verbetering kan ik niet melden.

Ik heb een gevoelige huid, maar heb geen allergische reactie gekregen.
Ik gebruik het ook en denk serieus dat de rimpels op mijn voorhoofd verminderd zijn. Minder diep, ook als ik er overheen voel met mijn vingers. Ik doe ook maanden met een potje.
quote:_lupine_ schreef op 18 februari 2013 @ 01:16:

Hij is wel heel vol trouwens, ik gebruik echt maar een beetje en doe daarom heel lang met een potje.Oh, dat is wel een voordeel. Beter dan die potjes die je open maakt en voor 75 % uit glas bestaan ipv creme
aan het typen...
Biocura gezichtsproducten zijn top! Ik ga woensdag ook maar even naar Aldi
Hier ook een fan! Ik ben nog net geen 30 maar ik gebruik de antirimpel creme van Biocura vanaf mijn 28 ste. Ik heb de licht groene dagcreme en de nachtcreme. Ik vind het nog steeds super. Omdat het zoo goedkoop is hoef ik niet zuinig mee te zijn, dus ik smeer ook mijn nek en decoltee Het enige nadeel is dat er een lage SPF in zit, ik geloof 6 dus ik moet iets aanvullends gebruiken ter bescherming.
Jammer dat de meeste producten in een potje zitten, de ingrediënten zijn dan snel vervuild en onstabiel. Misschien ga ik dat pompje wel halen. Lijkt me wel aardig.
Ik vind het inderdaad ook een nadeel. Ik was altijd goed mijn handen voordat ik smeer, dat scheelt. Ik ben ook benieuwd naar het pompje, weet iemand voor welke leeftijd bedoeld is? Staat niet vermeld in de folder...
quote:Lorenne schreef op 18 februari 2013 @ 12:50:

Ik vind het inderdaad ook een nadeel. Ik was altijd goed mijn handen voordat ik smeer, dat scheelt. Ik ben ook benieuwd naar het pompje, weet iemand voor welke leeftijd bedoeld is? Staat niet vermeld in de folder...Dat maakt toch niet uit? Ik weet niet wat de rest van de ingrediënten is, maar wat er staat lijkt goed te zijn. Beetje onzinnig, die leeftijdsopgaven. De huid verandert natuurlijk wel als je ouder wordt, maar ik vind de samenstelling het belangrijkst.
En hier ben je ook al?
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-09-2014 22:18
Reden: Verwijderd ivm reclame
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven