Antirimpelcréme Aldi
maandag 18 februari 2013 om 01:03
Voor de liefhebbers, ik zag dat er vanaf a.s. woensdag weer Aldi crèmes in de aanbieding zijn. Ik ga ze eens uitproberen, de antirimpelcrème beviel me goed voor die prijs, ben benieuwd naar de Anti Age Complex 40+
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_2002_5_449.html
Iemand anders ervaring met deze crèmes?
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_2002_5_449.html
Iemand anders ervaring met deze crèmes?
maandag 18 februari 2013 om 01:10
quote:_lupine_ schreef op 18 februari 2013 @ 01:09:
Hier een fan van de Aldi-creme.
Ik gebruik volgens mij ook een anti-rimpelcreme. Hij heeft een groene deksel in ieder geval.
Uiteindelijk maakt het toch niks uit wat je gebruikt, dan maar één die fijn voelt en goedkoop is. Zodoende dus.Nice! Zit die standaard in het assortiment? Want deze die ik bedoel zijn altijd tijdelijk. Ik heb die met de paarse dop gebruikt in een flesje.
Hier een fan van de Aldi-creme.
Ik gebruik volgens mij ook een anti-rimpelcreme. Hij heeft een groene deksel in ieder geval.
Uiteindelijk maakt het toch niks uit wat je gebruikt, dan maar één die fijn voelt en goedkoop is. Zodoende dus.Nice! Zit die standaard in het assortiment? Want deze die ik bedoel zijn altijd tijdelijk. Ik heb die met de paarse dop gebruikt in een flesje.
maandag 18 februari 2013 om 08:08
maandag 18 februari 2013 om 08:45
maandag 18 februari 2013 om 09:44
Hier ook een fan! Ik ben nog net geen 30 maar ik gebruik de antirimpel creme van Biocura vanaf mijn 28 ste. Ik heb de licht groene dagcreme en de nachtcreme. Ik vind het nog steeds super. Omdat het zoo goedkoop is hoef ik niet zuinig mee te zijn, dus ik smeer ook mijn nek en decoltee Het enige nadeel is dat er een lage SPF in zit, ik geloof 6 dus ik moet iets aanvullends gebruiken ter bescherming.
maandag 18 februari 2013 om 13:02
quote:Lorenne schreef op 18 februari 2013 @ 12:50:
Ik vind het inderdaad ook een nadeel. Ik was altijd goed mijn handen voordat ik smeer, dat scheelt. Ik ben ook benieuwd naar het pompje, weet iemand voor welke leeftijd bedoeld is? Staat niet vermeld in de folder...Dat maakt toch niet uit? Ik weet niet wat de rest van de ingrediënten is, maar wat er staat lijkt goed te zijn. Beetje onzinnig, die leeftijdsopgaven. De huid verandert natuurlijk wel als je ouder wordt, maar ik vind de samenstelling het belangrijkst.
Ik vind het inderdaad ook een nadeel. Ik was altijd goed mijn handen voordat ik smeer, dat scheelt. Ik ben ook benieuwd naar het pompje, weet iemand voor welke leeftijd bedoeld is? Staat niet vermeld in de folder...Dat maakt toch niet uit? Ik weet niet wat de rest van de ingrediënten is, maar wat er staat lijkt goed te zijn. Beetje onzinnig, die leeftijdsopgaven. De huid verandert natuurlijk wel als je ouder wordt, maar ik vind de samenstelling het belangrijkst.