Mode & Beauty alle pijlers

Armband voor vriendin welke

25-08-2015 21:53 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Een vriendin van mij en mijn partner wordt binnekort 40 en geeft een groot feest. Nu willen mijn partner en ik een mooi cadeau geven. Ik dacht zelf aan een armband ter waarde van maximaal 40 euro.



Nu kan ik wegens priveomstandigheden niet naar de winkels toe, dus zal ik de armband online moeten bestellen.



Zelf draag ik niet vaak sieraden en ik zou dan ook erg geholpen zijn met leuke tips van

Zouden jullie mij kunnen helpen bij deze speurocht?

Ze houd van trendy en heeft qua kleding vaak een 'business look'.

Dank!
Een armband voor een ander kiezen? Is wel erg persoonlijk.

Dan zou ik eerder een mooie sjaal kopen. Ik heb wel armbanden in die prijsklasse gezien, maar die zijn dan gemaakt in Thailand.

Ik zou er zelf niet blij van worden om zoiets te krijgen.

Sjaals zijn iets makkelijker te kiezen. Maar ik vind kleding en sieraden wel erg persoonlijk.

Oorbellen misschien makkelijker.
Het lijkt me leuk om wat plaatjes te zien.

Deze ziet er leuk uit op het plaatje, maar is hel persoonlijk.

Ik raak snel uit gekeken op sieraden. Ik vind ze ook onhandig. (Jas en zo.)

http://www.vd.nl/schoenen ... esigual/armband/g86850986



En is goedkoper dan 40 euro. Ik weet niet of er voor 6 euro nog iets bij kan.



MAAAAARRR, hier staan er voor veel minder geld een paar die er op lijken en dan zit je nog maar op de helft van het bedrag. http://www.bijou-brigitte ... tte/Categories/Armbaender

En bepaald soort staal (maar meestal voor mannen) heeft een wat luxere uitstraling. Het is maar net wat je kleurenpalet is.



EDIT (19:00)

Bij Bijenkorf hebben ze best wel aardige sieraden en armbanden voor de helft. Ik zou alleen geen sieraden uit Thailand hoeven. Er staan wel leuke bij.
Alle reacties Link kopieren
Als jij, degene die haar kent, al niet weet wat bij haar zou passen, hoe kunnen wij dat dan weten? Veel verder dan je eigen smaak of wat projecties ('dit vindt iemand van 40 leuk') komen we dan niet echt, vrees ik.

Misschien iets anders? Een uitje samen? Etentje? Verwendag?
Alle reacties Link kopieren
Lekker belangrijk of een armband van/ voor een vriendin "blijvend" is. Het blijvende bewaar ik wel voor mijn trouwdag. Als je een sieraad af en toe met plezier kan dragen, (zonder dat er meteen vanalles afbladdert), en je het dan weer voor een poos weglegt, heeft het nog steeds de betekenis "gekregen van goede vriendin Truus op mijn 40e verjaardag". En daar gaat het toch om?

Zelf ben ik destijds door een vriendin blij gemaakt met een Dolce Luna van een paar tientjes, die draag ik met plezier, ik was er niet mee af en en ik sop er ook niet de badkamer mee want daar is het ding niet op gebouwd. Maar who cares? Ik niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik aan de bollebozen die over oorbellen beginnen het volgende advies; het probleem verplaatsen is nog niet hetzelfde als het probleem oplossen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger droeg ik alleen sieraden van echt zilver of goud, tegenwoordig vind ik de modesieraden ook erg leuk.

Zoiets bijv:





Ik heb de oudroze met 2 bedels (hou niet van te druk), en een zwartgrijze leren armband (niet met losse bedels) in die stijl. Voordeel dat door het zachte leren bandje het prettiger draagt dan bijv. een harde slavenarmband.



Weegschaaltje, ik vind het een erg leuk en lief idee. En mij zou je heel blij maken met een zilveren armband. Zag veel leuke armbanden hier voorbij komen en allemaal binnen jouw budget. Slavenarmband of iets met een hangertje.

Het gaat om het idee en het gebaar. Ik zou het absoluut weten te waarderen.



Misschien toch gewoon jouw gevoel volgen, inplaats van meegaan met de Vivameute?
Meegaan met de Viva meute wordt sowieso lastig, want we zeggen allemaal wat anders
Het gros roept dat het een te persoonlijk cadeau is en dat ze niet blij worden van dergelijk cadeau. Dat is de meute die ik bedoel.
quote:Very__Cherry schreef op 27 augustus 2015 @ 15:00:

Overigens heb ik aan de bollebozen die over oorbellen beginnen het volgende advies; het probleem verplaatsen is nog niet hetzelfde als het probleem oplossen



Er zijn simpele oorbellen die iedereen staan. Zijn - als het goed is - goedkoper dan een armband.

maar ik heb een armband van een plastic gekocht en die is zo koud dat ik die alleen tijdens een hittegolf kan dragen. Jammer, want iedereen vind die mooi.

Als ze dan toch willen praten over sieraden.....

Iets opnoemen voor een ander die je niet kent.



Ga eens met die vriendin winkelen en vooral sieraden kijken. Dan weet je misschien wat en of ze het leuk vind. Ja, het lijkt een beetje op marktonderzoek, maar zoveel moeite doen voor een vriendin. Dat geeft die speciale touch. Ook kan: een paar foto's verwerken in een leuke kaart met keuzemogelijkheid.

Een soort van poll dus.

Maar..... dan moet je wel even zelf zoeken naar een aantal armbanden in die prijsklasse.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die onderste van Morrigan mooi en de bovenste juist afschuwelijk. Persoonlijk zou ik ook eerder voor oorbellen gaan of een mooie vaas of portemonnee is ook leuk idee. Of een gepersonaliseerd telefoonhoesje oid.
Alle reacties Link kopieren
De meeste oorbellen die in de smaak vallen zijn creolen. En dan klein en dik.
Alle reacties Link kopieren
Herman Finkers heeft in zo'n geval een operaplaat. 'want jullie houden niet van opera, dus deze hebben jullie vast nog niet'.



Ik zit iets leuks doen samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven