Mode & Beauty alle pijlers

Armen epileren

04-08-2012 08:36 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou vind ik zelf dat ik net wat teveel armhaar heb, ik voel me er gewoon niet helemaal prettig bij.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het ontharen van de armen dmv een epileerapparaat? Wat zijn de meningen hier?
Is het donker en heb je een blanke huidskleur? Misschien kun je het dan eerst proberen te blonderen voor je drastische maatregelen neemt.
Ik hars met strips.
Computer says nooooo
Het is niet echt donker, het zijn gewoon veel lichte haartjes, dus blonderen zal niet veel uitmaken.
Een vriendin van me heeft eens gezegd dat je altijd eerst heel goed moet nadenken voor je besluit je armen te ontharen. Wat voor ontharingsmethode je ook gebruikt; de haartjes die terugkomen zijn veel stugger. En daarnaast krijg je natuurlijk stoppeltjes zodra ze terugkomen.

Zijn die blonde (!) haren op je arm nu echt zo erg? Iedere vrouw heeft tenslotte haar op haar armen..
Ja en? Haren horen te zitten waar ze zitten.

Dat je je muts,benen en oksels onthaart okee,maar je armen?

Het moet niet gekker worden.
Waarom zijn onthaarde armen zoveel gekker dan onthaarde benen?
Als je epileert komen ze volgens mij niet bepaald stugger terug, aangezien er gewoon een nieuw zacht haartje teruggroeit.

Ik vroeg of mensen hier ervaring mee hebben, niet of ze het raar vinden. :P
quote:pandorab schreef op 04 augustus 2012 @ 09:08:

Waarom zijn onthaarde armen zoveel gekker dan onthaarde benen?omdat haren op armen in de meeste gevallen zacht, donzig en blond zijn.
Het kan wel zo zijn dat ze donkerder terugkomen. Je armharen zijn vaak wat lichter geworden door de zon. Dat is nog niet gebeurt met de nieuwe haren. Denk dus goed na voordat je eraan begint.
Bij mij komen ze niet donkerder of stugger terug hoor. Ik onthaar ook met wasstrips en als finishing touch met een epileerapparaat over de ontkomen haartjes.
Ik scheer ze gewoon, net zoals mijn benen. De stoppeltjes zijn nagenoeg onzichtbaar als het teruggroeit en absoluut niet hinderlijk. Ik vind het persoonlijk veel mooier dan dat dons op je armen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik scheer mijn armen, maar ik heb donkere haren + een lichte huid. Vlonde haren had ik lekker laten zitten.
Liever elitair dan een pauper!
Ik epileer ook mijn armen, en als de haartjes terug komen zijn ze exact hetzelfde als daarvoor.
Ik heb ook een lichte huid en donkere haren, maar no way dat ik ooit mijn armen ga scheren. Sowieso als ik mijn armen zou scheren, zou je allemaal gaatjes zien.
ik epileer al jaren de haren op mijn armen. ze zijn welliswaar blond maar ik vind ze te lang en er zijn er te veel van naar mijn idee. Gewoon epileren, ben je voor een dikke maand klaar. ze komen echt niet stugger terug, bakerpraatje.

succes!
Je moet oppassen dat je haren stevig en sterk genoeg zijn en niet afbreken. Anders kun je beter niet epileren, omdat je dan veel kans hebt op ingegroeide haren en dat kan ontstekingen geven etc. Haren die afbreken kunnen heel veel last veroorzaken. Scrubben en zo dat is een paardenmiddel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven