Mode & Beauty alle pijlers

AUSTRALIAN GOLD

10-03-2008 18:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij wat meer vertellen over de producten van Australian gold..?

Ik wil er wat producten van bestellen maar het is vrij prijzig en ik weet niet wat ik moet kiezen...

Het lijkt wel of er in bijna allemaal een soort zelfbruiner/kleurtje zit want ze hebben het dan over houdt 7 tot 10 dagen etc.

Hoe zit dit?
Ik zag het ook, de hoge verzendkosten. Ik ben eigenlijk benieuwd naar die Crystal XII, de allernieuwste bronzer v 2008 en die is bij amazon $ 39,95..ipv hier bijna 140 euri!
Goudvis een factor voor de zonnebank raad ik je sowieso af. Waarom wil je een factor smeren?
De factor was dan voor de zomer en niet voor onder de zonnebank. Helaas vind ik de verzendkosten wel erg hoog. Ik kijk even verder.. Die cheeky brown heeft dus geen factor begrijp ik.. Mijn huidtype is ook 1/2, dus die zou voor mij ook wel geschikt zijn.

Ga binnenkort eens 'speuren' op het net.
quote:tanning schreef op 06 juni 2008 @ 12:46:

bewerkt door moderator: reclame!

Reklame voor je eigen toko wordt hier niet op prijs gesteld.

Daarbij is het zo dat als Bradford, de distributeur in Nederland, België en Duitsland, hier lucht van krijgt je een brief van hen kan verwachten.

Mocht je rechstreeks importeren vanuit Amerika en ARMAS, de importeur voor Europa, komt hier achter dan heb je een brief van hun advocaten in je brievenbus.

Grootschalige verkoop op Marktplaats wordt op dit moment ook aangepakt.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 06-06-2008 21:36
Reden: reclame
% gewijzigd
ik ben laatst in Miami geweest en daar heb ik de Australian Gold SPF 15 spraygel met bronzer 240 ml gekocht echt hij ruikt super lekker en is echt heel fijn..En ik heb nu Australian Gold SPF 8 spraygel met bronzer 240 ml gekocht

SPF 8 SPRAYGEL

NIEUW MET BRONZER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook voor de bescherming in de buitenzon kies je voor Australian Gold. Vanaf factor 2 t/m 30 de beste bescherming die je kunt wensen. Waterproof, blokkeert zowel UVA als UVB stralen, bevat o.a. olijfolie, Aloe Vera, Vitamine E, Z-cote, zonne-bloemextracten en Provitamine B5. Prachtig bruin en een prima huidbescherming tegen zout, zon en wind. En voor wie in de buitenzon supersnel extra bruin wil worden, heeft Australian Gold nu ook deze factor verrijkt met een spectaculaire bronzer. Deze moet je dan ook gewoon meenemen op vakantie!

en ik heb Australian Gold PUPPY LOVE 250 ml besteld.

Nieuw Australian Gold PUPPY LOVE product dat in Amerika al razend populair is! Fantastische accelerator met als extra een hoge concentratie Body Blush (wel het directe effect van een tingle, zonder de lichte irritaties). Zo krijg je in no time een prachtige diepbruine kleur! Bevat dezelfde huidverzorgende stoffen als Accelerator Extreme.

Deze mag je niet missen!
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 17-07-2008 23:57
Reden: reclame
% gewijzigd
ik gebruik Australian Gold al jaren! de producten blijven me verbazen! ik bestel altijd op [...]is erg goedkoop en ze geven ook een eerlijk advies.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2011 11:59
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven